Hebben jullie dit ook en hoe gaan jullie daar mee om?
Ik denk erover om naar een homeopaat te gaan. De dokter kan weinig voor me doen, mijn bloed is goed, bloedsuiker ook en mijn bloeddruk is ook prima evenals mijn pols.
Ik heb ook twee a drie keer per jaar een oortoilet, dan worden ze doorgespoten. Daar lijkt het ook niet aan te liggen.
Hebben jullie een enig idee
quote:je was me voor
Op donderdag 6 februari 2003 11:39 schreef Salvad0R het volgende:
Rook es een jointje.
Als dat geen kwaad kan tenminste.
quote:Heb ik al vaak genoeg gedaan, word het niet beter of slechter van kan ik je vertellen
Rook es een jointje.
quote:Hmmm... dan weet ik t ook niet.
Heb ik al vaak genoeg gedaan, word het niet beter of slechter van kan ik je vertellen
Zwemmen zorgt er voord at het weer een beetje los komt, en zwemmen is op zich niet zwaar belastend voor je spieren.
Ik zou ook skateboarden kunnen noemen, dat helpt bij mij ook goed vanwege dat je je hele lichaam moet gebruiken bij het skateboarden. Enerzijds buig en strek je daarmee alles, anderszijds moet je je best goed concentreren om je evenwicht te houden. Het eerste helpt om alles los te maken, het tweede helpt om je stress tegen te gaan (net als bijvoorbeeld jongleren). Maar ja, ik heb een maand of wat terug met skateboarden mijn been gebroken, en dat is iets wat je met zwemmen niet zo snel gebeurt . Zwemmen is een stuk veiliger.
Oh, ik blow overigens ook (alleen in de weekends), maar ik merk niet dat het stressverminderend is ofzo. Als ik na het weekend weer naar mijn werk ga ben ik binnen de kortste keren weer net zo gestressed als anders .
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 06-02-2003 11:53]
quote:Ja maar het probleem is momenteel ben ik niet gestresst ja voor de tandarts maar verder absoluut niet. Ik ben iemand met weinig stress.
Op donderdag 6 februari 2003 11:47 schreef Salvad0R het volgende:
Echt !
quote:Goed idee
Rook es een jointje.
quote:wat ben je slecht
Op donderdag 6 februari 2003 15:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed idee
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 15:35 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
wat ben je slecht
Maar hou wel van je hahahahahahahahahaha![]()
Toch .. geen slecht idee om te proberen inderdaad
quote:nee dus
Op donderdag 6 februari 2003 16:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Toch .. geen slecht idee om te proberen inderdaad
![]()
Laat ik maar bij het begin beginnen.
Je hebt 2 soorten (autonome) zenuwen, sympathische en parasympatische.
De ene zorgt voor alle activerende processen in je lichaam (de sympathische) en de andere voor alle ontspannende processsen in je lichaam (de parasympathische).
Deze zenuwen lopen ook naar je bloedvaten, waar ze voor vaatvernauwing of vaatverwijding zorgen.
Nu kan het zo zijn dat bij angst pijn of stress je hersenen plotseling een zenuw gaan stimuleren (nervus vagus) die er voor zorgt dat je hartslag daalt en je vaten verwijden.
Dit zorgt er voor dat er te weinig bloed in je hersenen komt, waardoor ze even wat minder zuurstof krijgen.
Hierdoor wordt je duizelig, net als het gevoel wat je krijgt als je heel snel op staat als je lang op je rug gelegen hebt.
Het nadeel aan dit soort dingen je niet altijd pijn stress of angst hoeft te voelen als je het al vaker hebt meegemaakt, omdat vaak de gedachte hieraan al genoeg is om dezelfde reactie uit te lokken.
Let er es op of je het krijgt in situaties waarin je vroeger veel stress hebt gehad en misschien ook wel last hebt gehad van die duizeligheid.
Even relativeren: ik ben (nog) GEEN arts, dus het blijft voor mij ook allemaal een beetje raden
quote:Maar dit verhaal klinkt wel erg aannemelijk
Op zaterdag 8 februari 2003 02:27 schreef Plurk het volgende:
Even relativeren: ik ben (nog) GEEN arts, dus het blijft voor mij ook allemaal een beetje raden
Ik heb vaak duizelingen de laatste tijd, vorig jaar ook ik durfde toen geen winkel in, maar het duurt niet even maar kan een dagdeel aanhouden zo'n 8 uur.
Daarom ga ik naar een homeopaat, mijn arts kan namelijk niets anders doen dan een medicijn voorschrijven en ik heb geen zin om mijn hele leven medicijnen te blijven slikken.
Je hebt zeg maar een gevoel dat je tussen aangeschoten en dronken aan zit het vervelende is alleen dat je dus niet flauwvalt, maar zo voelt het wel.
Zweet staat in je schoenen en je hebt het erg warm, koud, rillingen over je rug koud... Gewoon erg naar....
Woensdag moet ik naar de homeopaat en dan hopen dat deze man een oplossing heeft.
Aangezien je niet constant medicijnen wil slikken, lijkt me een homeopaat helemaal geen slecht idee.
Nu ik dit lees begin ik te denken.... dit is stress...
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben ook heel vaak duizelig of dak zomaar flauw val, maar zou niet weten waardoor het komt
1. Een lage bloeddruk (door bijvoorbeeld vaatverwijding, bloedverlies of uitdroging).
2. Te weinig glucose in je bloed of niet in staat zijn om het op te nemen in je cellen (bijvoorbeeld bij diabetes)
3. Druk opbouw in je hersenen (bijvoorbeeld door een bloeding door een klap op je kop )
4. Verstoring van je hartslag of je ademhaling
Er zijn nog véél meer oorzaken, maar sommige van dit soort dingen (vooral vaatverwijding en dus een daling van de bloeddruk) kunnen dus ook veroorzaakt worden door bepaalde gevoelens zoals bijvoorbeeld angst, pijn, stress en zelfs sterk negatieve gedachtes.
Vaak kan je dokter je hier bij helpen, maar soms ook een homeopaat of een psycholoog.
Ik zie wel hoe het gaat, maar voel me goed in ieder geval.
quote:Is dit allemaal toneel wat je opvoert? zo niet ga naar de huisarts en ga meer eten. (je bent nog hardnekkiger dan ik vroeger....)
Op zondag 9 februari 2003 19:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben ook heel vaak duizelig of dak zomaar flauw val, maar zou niet weten waardoor het komt
Dit is de laatste keer dat ik nog reageer op jou...succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |