Verassing van de chefquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een tijdje geleden las ik op een menukaart "verassingsbroodjes"
ook zo"n klassieke fout
Oh waarom? Omdat jij een afwijkende mening hebt? Of omdat een vaag instituut dat voorschrijft?quote:
Are you fucking kidding me?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:07 schreef Thaddeus het volgende:
@:Lienekien als taalkundige, wat is het, pannenkoek of pannenkoek.
Maar vooral, waarom! Want een pannekoek maak je niet in meer dan een pan. Dus is het ook niet pannen en ook niet pannenkoek.quote:
flapjacks, in het amerikaans engels, in engeland is flapjack weer geen pannenkoek.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:54 schreef Mubassie het volgende:
In Amerika zeggen ze toch ook niet panscake?
En stel je moet voor een of ander kinderfeest een grote batch bakken.. Zeg pak em beet 35 stuks.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar vooral, waarom! Want een pannekoek maak je niet in meer dan een pan. Dus is het ook niet pannen en ook niet pannenkoek.
Je kan ze in 1 pan of meerdere pannen bakken. Dat maakt het ook raar. Je houdt ze warm door ze op een pan heet water, op een bord te leggen en dan boven op de stapel , weer een bord.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En stel je moet voor een of ander kinderfeest een grote batch bakken.. Zeg pak em beet 35 stuks.
Dat ga je natuurlijk niet in 1 pan doen. Pannenkoeken omdat je er meerdere bakt in verschillende pannen.
En als je die kant en klare dingen in de magnetron flikkert?
Dan nog maar 1 per pan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En stel je moet voor een of ander kinderfeest een grote batch bakken.. Zeg pak em beet 35 stuks.
Dat ga je natuurlijk niet in 1 pan doen. Pannenkoeken omdat je er meerdere bakt in verschillende pannen.
Dan is het ook geen magnetronnenkoek.quote:En als je die kant en klare dingen in de magnetron flikkert?
Ja, vraag je vooral heel lang af waarom. Maar in stilte, graag.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar vooral, waarom! Want een pannekoek maak je niet in meer dan een pan. Dus is het ook niet pannen en ook niet pannenkoek.
Geef gewoon toe dat je geen antwoord hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, vraag je vooral heel lang af waarom. Maar in stilte, graag.
Ik geef gewoon toe dat ik zonder de mention van @Thaddeus anonymus hier sowieso nooit was gekomen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je geen antwoord hebt.
Het is namelijk ook niet zandenkut maar gewoon zandkut.
Had hij dat inderdaad maar nooit gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geef gewoon toe dat ik zonder de mention van @:thaddeus anonymus hier sowieso nooit was gekomen.
Nee, jouw afwijkende mening moet leidend zijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh waarom? Omdat jij een afwijkende mening hebt? Of omdat een vaag instituut dat voorschrijft?
Nee, die is gewoon logisch, tussen-n fetisjist.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:41 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee, jouw afwijkende mening moet leidend zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |