Ja bizar he.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Interessante podcast die van de Zwembadclub. Ben net aan aflevering 7 begonnen. Geschokt erdoor.
Ja, En wat niet echt uitgesproken werd, alle ouders keken of weg, of prostitueerden hun kinderen voor een paar knaken (zoals Carla's moeder). Was vroeger net niet beter dan vandaag.quote:
Ken je Scamanda al? Misschien dat dat iets voor je is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:45 schreef laziness het volgende:
Believe in magic beluisterd. Wat een bizar verhaal![]()
Zijn er nog meer tips in die richting?
https://podcastluisteren.(...)he-leven-van-Martijnquote:Martijn ging na zijn jeugd studeren in Amsterdam, maakte carrière in politiek Brussel en werkte voor de campagne van Obama. Hij overleed op een koude nacht in 2013 op straat in Dublin. Wat was er gebeurd met Martijn, de jeugdvriend van podcastmaker Terry? Samen met journalist David Paul probeert zij het verhaal van Martijn te ontrafelen. In 21 afleveringen luister je naar een persoonlijke zoektocht van Terry naar het fantastische leven van Martijn, die op zijn twintigste alle contact verbrak met de mensen uit zijn jeugd. Was dat leven daarna eigenlijk wel zo fantastisch?
Dat bedoelde ik in eerste instantie. Jeb hebt altijd Placebo effect bij welk medicijn je ook gebruikt, maar dat is in dit geval zeker niet voldoende.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:49 schreef Quoi het volgende:
Daarnaast is weinig placebo-effect te verwachten qua pijnstilling bij zo'n ingreep. Dat doet gewoon pijn.
Net de Zwembadclub uitgeluisterd. Is de Deventer mediazaak van dezelfde maakster even goed?
i k ben ook begonnen. Eerste paar afleveringen veelbelovend. Maar vraag me wel af hoe ze 22 afleveringen gaan vullen.quote:Op maandag 18 september 2023 20:12 schreef Blues het volgende:
Net aan begonnen:
Het fantastische leven van Martijn. Interessant verhaal!
[..]
Ja hier ook!quote:Op woensdag 20 september 2023 08:45 schreef manny het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nederland~ac4b1995a/
Gaat op de lijst.
Erg goed inderdaad, tot nu toe. Voor de geïnteresseerden, het artikel uit het Parool, met foto's van een jong en oude George, en Carla.quote:
Placebo-effect wordt door veel mensen verkeerd begrepen, het is gewoon de nullijn van de nietwerkzaamheid van medicatie.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:49 schreef Quoi het volgende:
Daarnaast is weinig placebo-effect te verwachten qua pijnstilling bij zo'n ingreep. Dat doet gewoon pijn.
Mwah, zo zou ik het niet noemen. Maar we gaan gigantisch offtopic, dus Basta.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Placebo-effect wordt door veel mensen verkeerd begrepen, het is gewoon de nullijn van de nietwerkzaamheid van medicatie.
En ben je er al achter? Ik heb ze inmiddels alle 22 geluisterd.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
i k ben ook begonnen. Eerste paar afleveringen veelbelovend. Maar vraag me wel af hoe ze 22 afleveringen gaan vullen.
Ik ben over de helft. En het boeit nog steeds. Paar afleveringen heb ik wat doorgespoeld. Die over de homoscene in de jaren 90 en de house tijd hadden wel wat sneller afgewerkt kunnen worden.quote:Op maandag 25 september 2023 20:13 schreef laziness het volgende:
[..]
En ben je er al achter? Ik heb ze inmiddels alle 22 geluisterd.
Het wist me tot het einde te boeien maar soms iets te langdradig, teveel op de details, terwijl het grote plaatje wel duidelijk was.
quote:Google Podcasts
Hallo Blues,
We kondigden onlangs aan dat we Google Podcasts volgend jaar gaan beëindigen. Met dit bericht willen we je laten weten wat je kunt verwachten.
Voorlopig verandert er niets en kun je Google Podcasts gewoon blijven gebruiken. Podcasts zijn eind dit jaar beschikbaar in YouTube Music. In de eerste paar maanden van 2024 rollen we tools uit in jouw regio waarmee je je abonnementen op podcastseries van Google Podcasts kunt overzetten. Je kunt je podcasts dan in YouTube Music beluisteren. Hiervoor heb je geen betaald abonnement nodig. Als je YouTube Music niet wilt gebruiken, kun je ook een bestand met je abonnementen downloaden. Dit bestand kun je daarna uploaden naar een app die dit ondersteunt. Je kunt ook Google Takeout gebruiken als je Google Podcasts-gegevens uit je Google-account wilt exporteren.
We begrijpen dat dit een grote verandering is en willen je bedanken dat je Google Podcasts gebruikt. We nemen de komende maanden weer contact op met meer informatie. Als je in de tussentijd vragen hebt, kun je terecht in onze Help-community.
Met vriendelijke groet,
Team Google Podcasts
Jammer, ik vind het wel een fijne app.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:53 schreef Blues het volgende:
Ik luister de meeste pc's via Google en vandaag kreeg ik deze mail. Mss ook ter info voor hier?
[..]
Ik ook! Fijner dan spotify.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer, ik vind het wel een fijne app.
Veel minder overzichtelijk dan Google pc appquote:Op donderdag 28 september 2023 21:52 schreef Quoi het volgende:
Waarom vinden jullie Spotify vreselijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |