Ze is op vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog kut geroepen naar de buuv? Of vandaag even niet?
Lekker makkelijk toch.. Ik heb een salade in elkaar geflanst..quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog pasta over dat alleen even warm gemaakt hoeft te worden.
En kind wil patat dus dat is ook zo gedaan.
Nee er is niet genoeg pasta over voor met z'n 2en
Jep en gaat vaak ook in september nog door.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
En het wordt elk jaar heter en langer heet
Mwa denk dat we dan juist weer wat regen krijgen..quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep en gaat vaak ook in september nog door.
wat allemaal in je salade?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch.. Ik heb een salade in elkaar geflanst..
Rucola slamelange, zalm, komkommer, tomaat, rode ui en mozzarellaquote:
Mag ik komen etenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zalm, komkommer, tomaat, rode ui en mozzarella
Is al opquote:
Het hoeft ook niet altijd moeilijk en lang te duren. Zeker met deze temperaturenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch.. Ik heb een salade in elkaar geflanst..
Heb nog wel wat sla, komkommer, tomaat en mozzarella over.. zalm is opquote:
Dat is waar..quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd moeilijk en lang te duren. Zeker met deze temperaturen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rucola slamelange, zalm, komkommer, tomaat, rode ui en mozzarella
Ik heb zelf ook nog wel wat groente in huis.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog wel wat sla, komkommer, tomaat en mozzarella over.. zalm is op
Met dit weer iets simpels en makkelijks natuurlijk. Soep met salade, een prima combi.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou bedenk eerst eens wil ik lang in de keuken staan of niet.. dus iets simpels of niet
Bijv pasta of een soep of toch een lekker maaltijdsalade
Heb aan een maaltijd salade wel genoegquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dit weer iets simpels en makkelijks natuurlijk. Soep met salade, een prima combi.
Religie van de vredequote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/buiten(...)s-bij-lyon~a020676e/
de fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |