Nog kut geroepen naar de buuv? Of vandaag even niet?quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit in de tuin bier te drinken, lekker windje er bij alles
Ja zweetweertje hequote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Je zusje niet gisteravond.
Boooohhhhh![]()
![]()
![]()
Niet teveel inspannen, dan gaat het best. Of ben je je schuur aan het uitmesten....quote:
Nee, ik heb haar uitgemest. Godver dat was geil.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet teveel inspannen, dan gaat het best. Of ben je je schuur aan het uitmesten....
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Je zusje niet gisteravond.
Boooohhhhh![]()
![]()
![]()
kringspier werd binnenband?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar uitgemest. Godver dat was geil.
Ik weet niet waar ik allemaal tegenaan schrukte maar ze kon niet meer normaal lopen daarna.quote:
Doe even rustig aan met die opblaaspop die mijn zusje moet voorstellen, ik blijf niet steeds een nieuwe kopenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik allemaal tegenaan schrukte maar ze kon niet meer normaal lopen daarna.
Da's toch mooi? Heb je niet die brandende zon meer die de boel zo opwarmt.quote:
Het is ook nooit goed héquote:
https://www.amazon.nl/fie(...)atie/dp/B09TND3VZN/rquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe even rustig aan met die opblaaspop die mijn zusje moet voorstellen, ik blijf niet steeds een nieuwe kopen
je hoeft de naam niet te hebben om de titel te dragenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Nattekat veranderd zijn naam in Mopperkat
Mooi weer > niet mooi weerquote:
Ja, dit is wel bijzonder. Nu een beetje bewolking is wel lekker juist.quote:
Dauwpunt gaat wel omhoog.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen wat afkoeling ook wel lekker
Truequote:Op zondag 14 augustus 2022 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hoeft de naam niet te hebben om de titel te dragen
Wat loop je dan de godganse tijd te janken over die temperatuur :pquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi weer > niet mooi weer
Zo lang ik nog lekker slaap, is die hitte ook niet zo heel erg
Nja ik ben er wel klaar mee..Met die hittequote:Op zondag 14 augustus 2022 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi weer > niet mooi weer
Zo lang ik nog lekker slaap, is die hitte ook niet zo heel erg
Ik hoop dat augustus de heetste ooit wordt. En dat lijkt ook te gaan gebeurenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik ben er wel klaar mee..Met die hitte
Ik ben soms wel een kacheltje als ik slapquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik ben er wel klaar mee..Met die hitte
Wij missen allen @Limoentjuhquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben soms wel een kacheltje als ik slap
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat augustus de heetste ooit wordt. En dat lijkt ook te gaan gebeuren![]()
Puur om al die klimaatontkenners de mond te snoeren. Al verzinnen die wel weer wat om de boel te ontkrachten
Lekker toch, heb ook niet snel koud in bed..quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben soms wel een kacheltje als ik slap
Dat ga je dan ook niet bedenken als je voor de winkel blijft staan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta voor de AH maar kan niet bedenken wat ik wil eten
Kun je niet beter je moeder vragen wat ze vanavond voor je kookt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
zei ze vannacht ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
En het wordt elk jaar heter en langer heet
Nou bedenk eerst eens wil ik lang in de keuken staan of niet.. dus iets simpels of nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog pasta over dat alleen even warm gemaakt hoeft te worden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou bedenk eerst eens wil ik lang in de keuken staan of niet.. dus iets simpels of niet
Bijv pasta of een soep of toch een lekker maaltijdsalade
ik heb een maaltijdsalade van de lunchroom meegenomen toen ik terug kwam van de speeltuin. 4 euro en veel lekkerder en groter dan die kant en klare van de wappie heinquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou bedenk eerst eens wil ik lang in de keuken staan of niet.. dus iets simpels of niet
Lang sowieso niet, maar ik maak nooit iets waar ik langer dan een kwartier voor nodig hebquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was ook wel warm daar, dus sta inmiddels binnenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ga je dan ook niet bedenken als je voor de winkel blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |