Pijnlijk om te lezen. Wel eens van interpunctie of hoofdletters gehoord? Waar gaat dit over? En wat is 'het ra goe'?? Als je ragout bedoelt, dan is het 'de ragout', niet het, btw.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:48 schreef Rugdopey het volgende:
heb sinds kort een nieuwe bewoner hier ik zie hem af en toe savons dan kijken we een filmpie of voetbal ofzo. laatste tijd zegt ie vaak he zin in frituur???? zeg ik ja zegt ie de pan staat daar hehe. maar vin ik niet erg dus gooi er gister wat bitterballen in extra 2 minuten dat ze lekker krokant worden. haal ik ze deruit die dingen zijn echt kei heet nog, leg ze in een bakje. na een paar minuten neem ik een hap echt loeiheet maar wel lekker de krokante buitekant met die warme kruidige binnekant. hoor ik ineens naast me fjjjjjlllp ahh.... blijkt dat maatje van me dus het ra goe uit de bitterballen te zuigen. legt ie de leeggezogen eieren zo terug in t mandje. toen ik er een pakte pakte ik ook nog een keer de verkeerde zon ingedukte leeggezogen hehe. maar goed wel ranzig dus, wat is jullie mening kan het of niet de h
Dit klinkt best ranzigquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:54 schreef VarkensHart het volgende:
Volgende keer zuigt hij jouw eieren leeg
Kijk, van jouw gezuig snap ik dat.quote:
Geil hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, van jouw gezuig snap ik dat.
[ afbeelding ]
Mooi zo, dan nu weer aan het werk. Die vloer gaat zichzelf niet stofzuigenquote:
In het duits nog ranzigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:26 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
In het duits nog ranzigerChupa mis huevos/bolasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
Wat baggerslecht geschreven. Pauper-alert.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:48 schreef Rugdopey het volgende:
heb sinds kort een nieuwe bewoner hier ik zie hem af en toe savons dan kijken we een filmpie of voetbal ofzo. laatste tijd zegt ie vaak he zin in frituur???? zeg ik ja zegt ie de pan staat daar hehe. maar vin ik niet erg dus gooi er gister wat bitterballen in extra 2 minuten dat ze lekker krokant worden. haal ik ze deruit die dingen zijn echt kei heet nog, leg ze in een bakje. na een paar minuten neem ik een hap echt loeiheet maar wel lekker de krokante buitekant met die warme kruidige binnekant. hoor ik ineens naast me fjjjjjlllp ahh.... blijkt dat maatje van me dus het ra goe uit de bitterballen te zuigen. legt ie de leeggezogen eieren zo terug in t mandje. toen ik er een pakte pakte ik ook nog een keer de verkeerde zon ingedukte leeggezogen hehe. maar goed wel ranzig dus, wat is jullie mening kan het of niet de h
@dikkedanielquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:48 schreef Rugdopey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |