quote:Op zondag 14 augustus 2022 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
Samenvatting van de de OP: TS woont in een tokkie wijk en heeft last van tokkies
Reactie op deze OP:![]()
Oplossing voor TS: Accepteer dat je ook een tokkie bent of kap met klagen!
Waarom zou je zoiets willen doen? Je wekt alleen maar afkeer en walging op.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:44 schreef Twiitch het volgende:
Als ik ooit moddervet word dan ga ik me zo goor mogelijk kleden als het 30+ graden is, denk aan ontbloot bovenlichaam met de onnatuurlijk geplooide berg vet die men bij normale mensen een buik noemt in de badstoffen shorts gepropt. En in hoofdletters het woord JUICY op de achterkant. En dan geen deodorant.
Als je eenmaal de 150 kg aantikt dan heb je inmiddels wel geaccepteerd dat je alleen maar afkeer en walging opwekt denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willen doen? Je wekt alleen maar afkeer en walging op.
Je kunt je lichaamsvet ook omarmen en een tiktok account aanmaken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je eenmaal de 150 kg aantikt dan heb je inmiddels wel geaccepteerd dat je alleen maar afkeer en walging opwekt denk ik.
Als ik ooit zo dik ben en dan ook nog een tiktok heb dan heeft iedereen bij deze mijn toestemming om actief mijn leven te beëindigen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt je lichaamsvet ook omarmen en een tiktok account aanmaken.
Wat speelt er achter die voordeur af dan? Dit kun je alleen maar weten als je er zelf ervaring mee hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:18 schreef C.L.Werner het volgende:
Gedeeltelijk eens; tijdens de zomerdagen is de asocialiteit van de gemiddelde Nederlander meer dan evident. In de winter is die asocialiteit meer achter de voordeur te vinden.
Dit inderdaad, holy shitquote:Op zondag 14 augustus 2022 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
Samenvatting van de de OP: TS woont in een tokkie wijk en heeft last van tokkies
Wat een onzin reactie. De asocialiteit die nu buiten wordt getoond speelt zich normaliter af achter de voordeur en dan heb je er geen / minder last van.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat speelt er achter die voordeur af dan? Dit kun je alleen maar weten als je er zelf ervaring mee hebt.
Kunnen we weer gezellig naar de corona persconferenties kijken en pepernoten eten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Klacht: zie bovenstaande. Gelukkig is het over een iets meer dan een maand weer herfst.
Zo een prachtige klacht, en dan maak je het stuk met de laatste zinquote:Op zondag 14 augustus 2022 00:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Gelukkig is het over een iets meer dan een maand weer herfst.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
Tot ze geconfronteerd worden met de keerzijde van het dik zijn (moeten bewegen, last van ziektes, snel moe zijn etc).quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:12 schreef Eightyone het volgende:
Over dikke lijven: er is iets voor te zeggen dat ze blij met zichzelf lijken.
Akkoord met de klachten. Met het warme weer geven mensen zichzelf bepaalde privileges om dingen te doen die ze normaal nooit doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoewel warme dagen best genieten zijn. zijn er wat mij betreft een paar dingen die ik de overige drie seizoenen niet mis:
- Overweighted mannen die in de blote pens lopen en overmatig zweten. Zweten kunnen ze niet veel aan doen maar dep ff regelmatig je voorhoofd af en niet iedereen hoeft mee te genieten van het feit dat jij aan obesitas lijdt
- Tuin-/straatfeesten waarbij niemand de muziek na twaalven zachter zet of überhaupt gewaarschuwd wordt. We zijn met vrij veel mensen en jouw straat is echt niet de enige in een dorp of stad, sommige mensen willen gewoon lekker slapen zonder dat iemand zijn of haar slechte muzieksmaak per se met de hele wijk moet delen. Natuurlijk mag iedereen een feestje geven maar hou gewoon rekening met de buurt.
- Veel te vette lijven in veel te weinig of te strakke stof. Dat iemand wat voller is, prima, eigen keuze, maar kleed je gewoon naar je lichaam en accepteer dat je een grotere maat hebt.
- Iedereen die zijn eigen muziek aan heeft staan op het strand. Alles door elkaar heen maakt dat ik een hekel heb gekregen aan een strandbezoek, ik wil alleen mensen om me heen en de zee horen. Niet de hardstyle icm fransje bauer met nog een mix van dance en weet ik wat voor stijlen erdoorheen.
- Dat geklaag over hitte. Het is zomer. Anders vliegen we naar exotische bestemmingen voor deze temperaturen maar nu het hier warm is is het drama en schieten we direct in de stress.
Het lijkt alsof veel mensen schijt aan alles hebben en dat komt vooral in de zomer naar voren, zo jammer! Het is anders een prima seizoen.
Klacht: zie bovenstaande. Gelukkig is het over een iets meer dan een maand weer herfst.
Ik snap niet wat die link te maken heeft met 'wat er achter de voordeur' afspeelt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:19 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wat een onzin reactie. De asocialiteit die nu buiten wordt getoond speelt zich normaliter af achter de voordeur en dan heb je er geen / minder last van.
Als dit te moeilijk voor je is, adviseer ik je om deze site te bezoeken: https://www.squla.nl/begr(...)9fD_BwE&gclsrc=aw.ds
Precies, je na je 18e nog wat aantrekken wat mensen van je vindenquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je eenmaal de 150 kg aantikt dan heb je inmiddels wel geaccepteerd dat je alleen maar afkeer en walging opwekt denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |