abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206109559
quote:
Lost zichzelf op, dit is gelijk de laatste generatie van dat zure tuig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206109984
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:49 schreef The_End het volgende:

[..]
Wat slaat door? Waarom zou je je hond wegdoen? Moet dat van iemand? Sla je zelf misschien een beetje door?
Misschien dat mensen door dit krantenbericht denken dat het beter voor de natuur/klimaat is omdat een hond vervuilend is en hem wegdoen vanwege het klimaat gedoe?
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 14:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
https://begravenindenatuur.com/

Ik vind het echt heel mooi dat dit soort initiatieven van de grond komen. Niet iedereen wil in een kist in een graf of gecremeerd in een urn. Terug naar de natuur vind ik wel een mooi iets.
dat was de site die ik gelezen heb. :Y Als je hoort hoe duur een kist wel niet is, dan schrik je je dood. doe dan maar een laken en onder een boom begraven.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 26 september 2022 @ 16:47:50 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206110118
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:34 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Misschien dat mensen door dit krantenbericht denken dat het beter voor de natuur/klimaat is omdat een hond vervuilend is en hem wegdoen vanwege het klimaat gedoe?
[..]
dat was de site die ik gelezen heb. :Y Als je hoort hoe duur een kist wel niet is, dan schrik je je dood. doe dan maar een laken en onder een boom begraven.
De productie van dierenvoer stoot veel CO2 uit las ik laatst ergens ook zou er teveel waterverbruik naar huisdieren gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206110227
quote:
Moeten ze toch lekker zelf weten?
  maandag 26 september 2022 @ 17:02:55 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206110269
quote:

[..]
[..]
Met Corona zag je dat ook al dat ze over besmette huisdieren begonnen :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 26 september 2022 @ 17:04:59 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206110293
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De productie van dierenvoer stoot veel CO2 uit las ik laatst ergens ook zou er teveel waterverbruik naar huisdieren gaan.
Hoe eerder die gekken weg zijn die dit soort onzin verzinnen hoe beter :Y
  maandag 26 september 2022 @ 17:23:24 #282
189978 controlaltdelete
pi_206110467
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:02 schreef Summers het volgende:

[..]
Met Corona zag je dat ook al dat ze over besmette huisdieren begonnen :')
In de coronazelftest schijnt een giftig stofje te zitten voor honden mochten ze op dat buisje bijten. Advies was om het buiten bereik van je huisdier op te bergen en niet rond te laten slingeren. Op de bijsluiter staat daar niets van vermeld. Ik zou het ook maar buiten bereik van kleine kinderen houden. Dit las ik in een blad van de dierenarts.

Al dat plasticafval van die testen lijkt me ook niet al te best voor het klimaat en dat wereldwijd. Dan de spuitjes nog dat loopt echt allemaal in de miljarden met al die vieze mondkapjes die ook nog eens overal gedumpt worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 27 september 2022 @ 22:52:15 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206124246
Op een dag loopt hij tegen de verkeerde op met zijn brutaliteit

twitter
pi_206124833
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:52 schreef Summers het volgende:

[ twitter ]
Wat een mafkees. Weggefietst uit het gesticht?? _O- _O-

Echt een gekkenhuis wereld dit..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206125022
twitter
  zondag 23 oktober 2022 @ 13:00:14 #286
189978 controlaltdelete
pi_206418945
Waarom de topvrouw van Albert Heijn pleit voor een klimaatkeurmerk op je boodschappen

quote:
In de supermarkt zou een verplicht keurmerk voor het klimaat moeten komen, vindt Marit van Egmond, topvrouw van de grootste supermarkt van Nederland: Albert Heijn. Het bedrijf is naar eigen zeggen verantwoordelijk voor het dagelijks eten op 6 miljoen borden. AH heeft daarmee enorme impact op zaken als werkgelegenheid, onze gezondheid en het klimaat. In Geld of je Leven vertelt ze Jeroen Smit hoe ze omgaat met de grote, duurzame dilemma’s van deze tijd.

Op het gebied van klimaat ziet Van Egmond zeker heil in een landelijk, verplicht keurmerk. Hierbij kunnen mensen zien wat hun eigen klimaatimpact is tijdens het boodschappen doen.
Jaja tot je erop afgerekend wordt op je budget. Dat het eraan zat te komen hadden de wappie-snappies al een poosje geleden voorspeld, het gaat allemaal in rap tempo.
pi_206438969

Vrijdag en zondag 23 graden :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_206439006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:52 schreef Summers het volgende:

[ twitter ]
Dit is satire hoor. :')
Vakman pur sang
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:39:32 #289
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206439665
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit is satire hoor. :')
Satire of niet, beetje vlees zou dat scharminkel goed doen :)
Lach met een schone bips
pi_206467780
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:50 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Heel normaal diep in de herfst. Ben jarig in de herfst en ben van 1x in mijn jeugd buiten kunnen zitten naar 50/50 kans gegaan.

Maar die eigen ervaring is niks waard voor de wakkere bnw'er die zijn informatie van de fossiele industrie propaganda haalt.
pi_206467896
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:50 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat wordt weer voorpaginanieuws bij alle gerenommeerde media.

'Warmste 29 oktober in 100 jaar tijd'
'Experts zeggen dat dit een nieuwe normaal kan worden'
'Warme temperaturen tonen aan hoe snel het klimaat aan het veranderen is'
'Misschien een fijne temperatuur, maar het is zorgwekkend voor de natuur'
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206470956
quote:
13s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat wordt weer voorpaginanieuws bij alle gerenommeerde media.

'Warmste 29 oktober in 100 jaar tijd'
'Experts zeggen dat dit een nieuwe normaal kan worden'
'Warme temperaturen tonen aan hoe snel het klimaat aan het veranderen is'
'Misschien een fijne temperatuur, maar het is zorgwekkend voor de natuur'
Wat zou er dan in de krant moeten staan over klimaat?
pi_206472627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat zou er dan in de krant moeten staan over klimaat?
Los van dat letterlijk elke dag wel een hitterecord ergens is en dat niet op de voorpagina staat of uberhaupt ergens van belang. Hier heb je een kaartje van de VS die ik voor het gemak even voor waar aanneem: https://pudding.cool/2022/03/weather-map/ Koude-records een stuk minder, gek genoeg.
pi_206472899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Los van dat letterlijk elke dag wel een hitterecord ergens is en dat niet op de voorpagina staat of uberhaupt ergens van belang. Hier heb je een kaartje van de VS die ik voor het gemak even voor waar aanneem: https://pudding.cool/2022/03/weather-map/ Koude-records een stuk minder, gek genoeg.
Wel leuk dit artikel: https://www.warpnews.org/(...)it-was-20-years-ago/

China doet het in hun woestijn en het werkt, India doet het ook.. Dit kan ook op de droogste plekken in Afrika en POOF daar gaat de klimaat gekte :)

Het kan overal, dat is het mooie ervan.... Dat hoeft geen miljarden aan belasting van burgers te kosten.
Lach met een schone bips
pi_206472997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wel leuk dit artikel: https://www.warpnews.org/(...)it-was-20-years-ago/

China doet het in hun woestijn en het werkt, India doet het ook.. Dit kan ook op de droogste plekken in Afrika en POOF daar gaat de klimaat gekte :)

Het kan overal, dat is het mooie ervan.... Dat hoeft geen miljarden aan belasting van burgers te kosten.
Wacht even hoor, wat zijn denk je de problemen die mensen zien in de toekomst vanwege klimaatverandering of de CO2 uitstoot in den breedte?

Dat CO2 ook plantenvoedsel is en dus in principe leidt bij gelijke omstandigheid tot meer groen is dacht ik algemeen bekend (mits de grond het aan kan en bij voldoende water en als de planten het kunnen verwerken). Dit kan geprojecteerd op korte termijn leiden tot meer landbouw opbrengst en daarna tot minder. (Althans, dit staat me bij uit AR5, misschien dat dat inmiddels geweest is, je zou AR6 moeten raadplegen.)
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 00:03:07 #296
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206473015
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wacht even hoor, wat zijn denk je de problemen die mensen zien in de toekomst vanwege klimaatverandering of de CO2 uitstoot in den breedte?

Dat CO2 ook plantenvoedsel is en dus in principe leidt bij gelijke omstandigheid tot meer groen is dacht ik algemeen bekend. Dit kan geprojecteerd op korte termijn leiden tot meer landbouw opbrengst en daarna tot minder. (Althans, dit staat me bij uit AR5, misschien dat dat inmiddels geweest is, je zou AR6 moeten raadplegen.)
Jaaaaaaa, helemaal gelijk hoor. Of je laat het afgeschaalde land weer tot wasdom komen en je krijgt een natuur terug overal. De natuur zijn werk laten doen. Als wij die grond niet kaalgeplukt hadden was er niks aan de hand, niet qua CO² en niet qua stikstof. Maar we kunnen het wel redden, en dat is weer gewoon de boel groen maken en de natuur zijn gang laten gaan. Maar daar zullen wij het denk ik niet eens over worden. Ik geloof in een perma cultuur.
Lach met een schone bips
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 00:03:53 #297
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206473022
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat CO2 ook plantenvoedsel is en dus in principe leidt bij gelijke omstandigheid tot meer groen is dacht ik algemeen bekend (mits de grond het aan kan en bij voldoende water en als de planten het kunnen verwerken). Dit kan geprojecteerd op korte termijn leiden tot meer landbouw opbrengst en daarna tot minder. (Althans, dit staat me bij uit AR5, misschien dat dat inmiddels geweest is, je zou AR6 moeten raadplegen.)
Onze veluwe was geen heide in het verleden, dat weet je ook toch? Dat hebben wij als mens ervan gemaakt.
Lach met een schone bips
pi_206473063
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jaaaaaaa, helemaal gelijk hoor. Of je laat het afgeschaalde land weer tot wasdom komen en je krijgt een natuur terug overal. De natuur zijn werk laten doen. Als wij die grond niet kaalgeplukt hadden was er niks aan de hand, niet qua CO² en niet qua stikstof. Maar we kunnen het wel redden, en dat is weer gewoon de boel groen maken en de natuur zijn gang laten gaan. Maar daar zullen wij het denk ik niet eens over worden. Ik geloof in een perma cultuur.
Je denkt dat men het een probleem vindt, omdat de mens deze invloed heeft of denk je dat men ook concrete problemen voorziet?
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 00:13:49 #299
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206473066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je denkt dat men het een probleem vindt, omdat de mens deze invloed heeft of denk je dat men ook concrete problemen voorziet?
Geen van beide, deze problemen kunnen met een paar jaar opgelost zijn door "zeker" in Afrika van woestijn weer bos te maken.
Lach met een schone bips
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 00:16:30 #300
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206473075
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wel is het zo dat deze oplossing die ik net gaf niet in de zakken van de Elite verdwijnt :)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')