Lost zichzelf op, dit is gelijk de laatste generatie van dat zure tuig.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Vegaclub roept vrouwen op: weiger seks met vleesetende mannen
[..]

Misschien dat mensen door dit krantenbericht denken dat het beter voor de natuur/klimaat is omdat een hond vervuilend is en hem wegdoen vanwege het klimaat gedoe?quote:Op maandag 26 september 2022 14:49 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat slaat door? Waarom zou je je hond wegdoen? Moet dat van iemand? Sla je zelf misschien een beetje door?
dat was de site die ik gelezen heb.quote:Op maandag 26 september 2022 14:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://begravenindenatuur.com/
Ik vind het echt heel mooi dat dit soort initiatieven van de grond komen. Niet iedereen wil in een kist in een graf of gecremeerd in een urn. Terug naar de natuur vind ik wel een mooi iets.

De productie van dierenvoer stoot veel CO2 uit las ik laatst ergens ook zou er teveel waterverbruik naar huisdieren gaan.quote:Op maandag 26 september 2022 16:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Misschien dat mensen door dit krantenbericht denken dat het beter voor de natuur/klimaat is omdat een hond vervuilend is en hem wegdoen vanwege het klimaat gedoe?
[..]
dat was de site die ik gelezen heb.Als je hoort hoe duur een kist wel niet is, dan schrik je je dood. doe dan maar een laken en onder een boom begraven.

Moeten ze toch lekker zelf weten?quote:Op maandag 26 september 2022 16:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
Misschien dat mensen door dit krantenbericht denken dat het beter voor de natuur/klimaat is omdat een hond vervuilend is en hem wegdoen vanwege het klimaat gedoe?

Met Corona zag je dat ook al dat ze over besmette huisdieren begonnenquote:Op maandag 26 september 2022 16:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
[..]
dat was de site die ik gelezen heb.Als je hoort hoe duur een kist wel niet is, dan schrik je je dood. doe dan maar een laken en onder een boom begraven.

Hoe eerder die gekken weg zijn die dit soort onzin verzinnen hoe beterquote:Op maandag 26 september 2022 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De productie van dierenvoer stoot veel CO2 uit las ik laatst ergens ook zou er teveel waterverbruik naar huisdieren gaan.

In de coronazelftest schijnt een giftig stofje te zitten voor honden mochten ze op dat buisje bijten. Advies was om het buiten bereik van je huisdier op te bergen en niet rond te laten slingeren. Op de bijsluiter staat daar niets van vermeld. Ik zou het ook maar buiten bereik van kleine kinderen houden. Dit las ik in een blad van de dierenarts.quote:Op maandag 26 september 2022 17:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Met Corona zag je dat ook al dat ze over besmette huisdieren begonnen

Wat een mafkees. Weggefietst uit het gesticht??quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:52 schreef Summers het volgende:
Op een dag loopt hij tegen de verkeerde op met zijn brutaliteit
[ twitter ]

Jaja tot je erop afgerekend wordt op je budget. Dat het eraan zat te komen hadden de wappie-snappies al een poosje geleden voorspeld, het gaat allemaal in rap tempo.quote:In de supermarkt zou een verplicht keurmerk voor het klimaat moeten komen, vindt Marit van Egmond, topvrouw van de grootste supermarkt van Nederland: Albert Heijn. Het bedrijf is naar eigen zeggen verantwoordelijk voor het dagelijks eten op 6 miljoen borden. AH heeft daarmee enorme impact op zaken als werkgelegenheid, onze gezondheid en het klimaat. In Geld of je Leven vertelt ze Jeroen Smit hoe ze omgaat met de grote, duurzame dilemma’s van deze tijd.
Op het gebied van klimaat ziet Van Egmond zeker heil in een landelijk, verplicht keurmerk. Hierbij kunnen mensen zien wat hun eigen klimaatimpact is tijdens het boodschappen doen.

Dit is satire hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:52 schreef Summers het volgende:
Op een dag loopt hij tegen de verkeerde op met zijn brutaliteit
[ twitter ]

Heel normaal diep in de herfst. Ben jarig in de herfst en ben van 1x in mijn jeugd buiten kunnen zitten naar 50/50 kans gegaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:50 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag en zondag 23 graden

Dat wordt weer voorpaginanieuws bij alle gerenommeerde media.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:50 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag en zondag 23 graden

Wat zou er dan in de krant moeten staan over klimaat?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat wordt weer voorpaginanieuws bij alle gerenommeerde media.
'Warmste 29 oktober in 100 jaar tijd'
'Experts zeggen dat dit een nieuwe normaal kan worden'
'Warme temperaturen tonen aan hoe snel het klimaat aan het veranderen is'
'Misschien een fijne temperatuur, maar het is zorgwekkend voor de natuur'

Los van dat letterlijk elke dag wel een hitterecord ergens is en dat niet op de voorpagina staat of uberhaupt ergens van belang. Hier heb je een kaartje van de VS die ik voor het gemak even voor waar aanneem: https://pudding.cool/2022/03/weather-map/ Koude-records een stuk minder, gek genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat zou er dan in de krant moeten staan over klimaat?

Wel leuk dit artikel: https://www.warpnews.org/(...)it-was-20-years-ago/quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Los van dat letterlijk elke dag wel een hitterecord ergens is en dat niet op de voorpagina staat of uberhaupt ergens van belang. Hier heb je een kaartje van de VS die ik voor het gemak even voor waar aanneem: https://pudding.cool/2022/03/weather-map/ Koude-records een stuk minder, gek genoeg.

Wacht even hoor, wat zijn denk je de problemen die mensen zien in de toekomst vanwege klimaatverandering of de CO2 uitstoot in den breedte?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel leuk dit artikel: https://www.warpnews.org/(...)it-was-20-years-ago/
China doet het in hun woestijn en het werkt, India doet het ook.. Dit kan ook op de droogste plekken in Afrika en POOF daar gaat de klimaat gekte![]()
Het kan overal, dat is het mooie ervan.... Dat hoeft geen miljarden aan belasting van burgers te kosten.

Jaaaaaaa, helemaal gelijk hoor. Of je laat het afgeschaalde land weer tot wasdom komen en je krijgt een natuur terug overal. De natuur zijn werk laten doen. Als wij die grond niet kaalgeplukt hadden was er niks aan de hand, niet qua CO² en niet qua stikstof. Maar we kunnen het wel redden, en dat is weer gewoon de boel groen maken en de natuur zijn gang laten gaan. Maar daar zullen wij het denk ik niet eens over worden. Ik geloof in een perma cultuur.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wacht even hoor, wat zijn denk je de problemen die mensen zien in de toekomst vanwege klimaatverandering of de CO2 uitstoot in den breedte?
Dat CO2 ook plantenvoedsel is en dus in principe leidt bij gelijke omstandigheid tot meer groen is dacht ik algemeen bekend. Dit kan geprojecteerd op korte termijn leiden tot meer landbouw opbrengst en daarna tot minder. (Althans, dit staat me bij uit AR5, misschien dat dat inmiddels geweest is, je zou AR6 moeten raadplegen.)

Onze veluwe was geen heide in het verleden, dat weet je ook toch? Dat hebben wij als mens ervan gemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wacht even hoor, wat zijn denk je de problemen die mensen zien in de toekomst vanwege klimaatverandering of de CO2 uitstoot in den breedte?
Dat CO2 ook plantenvoedsel is en dus in principe leidt bij gelijke omstandigheid tot meer groen is dacht ik algemeen bekend (mits de grond het aan kan en bij voldoende water en als de planten het kunnen verwerken). Dit kan geprojecteerd op korte termijn leiden tot meer landbouw opbrengst en daarna tot minder. (Althans, dit staat me bij uit AR5, misschien dat dat inmiddels geweest is, je zou AR6 moeten raadplegen.)

Je denkt dat men het een probleem vindt, omdat de mens deze invloed heeft of denk je dat men ook concrete problemen voorziet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, helemaal gelijk hoor. Of je laat het afgeschaalde land weer tot wasdom komen en je krijgt een natuur terug overal. De natuur zijn werk laten doen. Als wij die grond niet kaalgeplukt hadden was er niks aan de hand, niet qua CO² en niet qua stikstof. Maar we kunnen het wel redden, en dat is weer gewoon de boel groen maken en de natuur zijn gang laten gaan. Maar daar zullen wij het denk ik niet eens over worden. Ik geloof in een perma cultuur.

Geen van beide, deze problemen kunnen met een paar jaar opgelost zijn door "zeker" in Afrika van woestijn weer bos te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je denkt dat men het een probleem vindt, omdat de mens deze invloed heeft of denk je dat men ook concrete problemen voorziet?

Wel is het zo dat deze oplossing die ik net gaf niet in de zakken van de Elite verdwijntquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je denkt dat men het een probleem vindt, omdat de mens deze invloed heeft of denk je dat men ook concrete problemen voorziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |