Nee, heb een oude volvo 940 dus keren viel niet mee, weer wat krassen erbij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:54 schreef Scuidward het volgende:
Inb4 de vraag of je een Suzuki hebt.
Geen wolf in je kofferbak?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:23 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, heb een oude volvo 940 dus keren viel niet mee, weer wat krassen erbij.
Volvo is een station en daar lag wat anders in dus geen wolf. Zit die daar dan? Afgelopen week wél wolf bij mij in de straat gespot.quote:
Ik verbind je even door met Freek Vonk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:16 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Volvo is een station en daar lag wat anders in dus geen wolf. Zit die daar dan? Afgelopen week wél wolf bij mij in de straat gespot.
Daarom ook iPhone.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Klacht: navigatie soms onbetrouwbaar.
Voor mijn werk heb ik er wel een maar die gebruik ik privé niet. Misschien toch eens overwegen igv navigatie.quote:
Nog erger, volgende week zaterdag moet ik naar Amsterdam-zuid en nog twee plekken ergens in de buurt van Alkmaar. Sons moet je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
Naar Apeldoorn moeten gaan, wat voor triest bestaan heb je dan
Respect!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:40 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nog erger, volgende week zaterdag moet ik naar Amsterdam-zuid en nog twee plekken ergens in de buurt van Alkmaar. Sons moet je.
Gelukkig een eenmalige klus. Had extra veel gevraagd voor de klus omdat het in Amsterdam is maar ze gingen akkoord dus nu moet ik wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Respect!
Als ik ooit naar Almere of Alkmaar zou moeten zou ik een kogel door mijn kop jagen, dan weet je dat je mens onterend werk hebt of vrienden die zelfs door mensen met het syndroom van down worden uitgekotst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |