Ik heb je hoedje op.quote:
Moet je doen midden in een koude winterquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs het leidingwater is niet meer lekker koel.
Douchen zonder gas te gebruiken wordt dan wel een optie zo
Ik weet het. Douche vaker steenkoud omdat dat gewoon lekker is na het sporten, maar de warme kraan helemaal dicht lukt echt niet. Nu is het een soort van prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je doen midden in een koude winterdan is het echt steenkoud.
Geen bad hebben om in te zwemmen zodat je zak koel in het water hangt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het. Douche vaker steenkoud omdat dat gewoon lekker is na het sporten, maar de warme kraan helemaal dicht lukt echt niet. Nu is het een soort van prima.
Baden zijn zonde van het waterquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen bad hebben om in te zwemmen zodat je zak koel in het water hangt.
Veel gezonder ook dan warm water.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het. Douche vaker steenkoud omdat dat gewoon lekker is na het sporten, maar de warme kraan helemaal dicht lukt echt niet. Nu is het een soort van prima.
Goed voor de bloedvaten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En lekker voor het slapen als het zo warm is
Staat je beeldigquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je hoedje op.
[ afbeelding ]
Goed voor een hoop. Ik voel me altijd hartstikke lekker na een verfrissende duik in het zwembad 's avonds, ook al ben ik aan het sporten.quote:
Het is net alsof iedereen hetzelfde idee heeft als het warm isquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gekkenhuis bij die stranden zeg
Scheveningen in het nieuws vandaag: de boulevard en het strand is nog nooit zo rustig geweest als tijdens de zomer van 2022.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Strand is heerlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het strand echt geen reet aan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
In Kroatië vond ik het ook kut, betonnen strand genotquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Strand is heerlijk
Alleen niet in Nederland.
Scheveningen is langzaam veranderd in het kalifaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:51 schreef R-woud93 het volgende:
Beetje tussen al die vieze tokkies zitten, nee dankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |