Kringloopwinkel, teert zo'n zaak niet gewoon op subsidie? Daarnaast kan ie een hoop FOK!ers daar een sociale werkplaats bieden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Moet eerst de kringloopwinkel om de zeep helpen.
Made in Tiel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 00:41 schreef einzeinz het volgende:
De merchandising is alvast opgestart. T-shirts zijn via DM te koop (¤49)
[ afbeelding ]
Geen zin meer.quote:
Ik was ook 2 jaar wegquote:
Werkzool schijnt een big deal te zijn, ik weet ook niet waarom.quote:
Eeuwig zonde dat @vogeltjesdans zijn account niet op anoniem heeft gezetquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Werkzool schijnt een big deal te zijn, ik weet ook niet waarom.
In ieder geval respect als ie dan ook weg blijft, als ie nu terug komt is het gewoon een goedkope aandachtshoer net als @:vogeltjesdans
Volgens mij is ie juist vertrokken omdat ie zelf ook wist dat die akt uitgemolken was.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:34 schreef Solotovski het volgende:
Dat is toch die kerel die onterecht de award voor meest grappige klb user heeft?
Ah, mooi zoquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Volgens mij is ie juist vertrokken omdat ie zelf ook wist dat die akt uitgemolken was.
Keert ie straks terug als @koningkringloop ?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Volgens mij is ie juist vertrokken omdat ie zelf ook wist dat die akt uitgemolken was.
Weet ik veel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:37 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Keert ie straks terug als @:koningkringloop ?
-quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Geen zin meer.
Moet hij weten.
Jammer dat het kabinet Rutte en die hordes "nieuwe Nederlanders" zijn voorbeeld niet volgen.
Nu jij nog met je stoere boy act!quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
Op het moment dat je een fuck geeft om de aan- of afwezigheid van andere users kan je zelf beter ook een pauze nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik vertrek log ik gewoon niet meer in.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:12 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nu jij nog met je stoere boy act!
Dat kan ik alleen maar respecterenquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als ik vertrek log ik gewoon niet meer in.
Geen drama, geen gezeik en geen gedoe.
Echt? Niemand heeft je gemist, laat staan dan het is opgevallen dat je even weg was.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:20 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
DitWaar is wollah fatih enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
Hij was toch pas jarig geweest?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zag hem ook graag dus van mij mag hij terug komen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |