abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2022 @ 23:49:43 #1
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205613539

Want ja geen Hunter Biden en shithole Oekraine dus wie kan het nou rotten

Dat de prijzen hier koala hard stijgen door shithole Oekraine is dan weer geen probleem

klacht: MSM zuigt
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205613547
Gaza is geen land. Oprotten TS. Niemand geeft een neuk.
pi_205613557
Mij boeit Oekraine ook niet, dus ja. Het is wat het is altijd daar.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205613740
Ken alleen Kazaa, jammer dat dat niet meer bestaat. Wilde namelijk wel weer eens met 2kbps de 700mb grote dvd screener Zoolander.avi downloaden.
pi_205613754
TT lezende:

Inderdaad

Het is er altijd hommeles. Het is geen 'nieuws' meer. En het is niet zo dat er totaal niet over bericht word. Gejank om gejank met een foto er bij om nog enigsinds op de emoties in te spelen. Is er info hoe/waar/wanneer dat kind gewond is geraakt? Misschien wel door een Palestijnse bom 3 jaar geleden. Niet dat het minder erg is, maar moeten we nu reageren op een wildvreemde foto van een zwaar gewond meisje?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205613766
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:34 schreef Het_Bokje het volgende:
TT lezende:

Inderdaad

Het is er altijd hommeles. Het is geen 'nieuws' meer. En het is niet zo dat er totaal niet over bericht word. Gejank om gejank.
Gelukkig hebben we Corona nog en die andere crisisesenen. Het is iig niet belangrijk genoeg om terug te komen van reces, dus dat.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205613774
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:39 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we Corona nog en die andere crisisesenen. Het is iig niet belangrijk genoeg om terug te komen van reces, dus dat.
Inderdaad. Hier hebben we even Komkommertijd. Daar kan het ieder moment Bombommertijd worden, maar dat is al jaren zo. Vergelijkbaar met het vallen van het Kabinet. Vroeger nog incidenteel en belangrijk, maar tegenwoordig... :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205613775
Waren dat niet Hamas raketten die neerstortten in Gaza zelf :')
pi_205613787
De Arabische landen rondom Israël geven ook nauwelijks een fuck om de Palestijnen/Gazanen, dus waarom zou de niet-islamitische westerse wereld zich er nog druk om moeten maken :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 00:54:47 #10
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205613803
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
De Arabische landen rondom Israël geven ook nauwelijks een fuck om de Palestijnen/Gazanen, dus waarom zou de niet-islamitische westerse wereld zich er nog druk om moeten maken :+
Rusland geeft ook geen Fok om hun mederussen in Oekraine etc
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_205613995
Het is erg zat idd.
Maar een oplossing zal er nooit komen, de haat tegen Israël is groot.
pi_205614117
Dat Israel daar nooit eens de boel kort en klein slaat zodat het eens klaar is met al die raketten verbaasd mij meer.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205614136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 07:10 schreef Aiciu het volgende:
Dat Israel daar nooit eens de boel kort en klein slaat zodat het eens klaar is met al die raketten verbaasd mij meer.
Het is een burgeroorlog, dat stopt alleen als er eentje uitgeput raakt. Daarom moeten we ook geen vluchtelingen uit een burgeroorlog opnemen. Ze moeten het zelf uitvechten, net zolang de strijders op zijn.
pi_205614157
Ja laten we alle conflicten proberen op te lossen.
U MAD?
pi_205614168
Dat TS trouwens de oekraine oorlog met de gaza oorlog vergelijkt, zegt mij eigenlijk al genoeg.
Het is om kots maar dan ook kotsmisselijk van te worden.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:34:34 #16
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205614188
Laat het CIDI je topic maar niet zien.
pi_205614220
Het kan mij wat schelen. Maar het gaat hier over een langlopend conflict waarbij mensen perse in een door mensen onveilig gemaakt gebied willen wonen.

En met kleine of grote donaties, kritiek, of een brandbrief richting Israel los je niets op.

En als je mensen hebt die figuurlijk op een actieve vulkaan willen blijven wonen, dan kunnen wij wel een dansje doen voor onze eigen gemoedsrust. Het zal nooit enig verschil uitmaken.

Voor al die gemoedsrustmoslims die wat meer willen doen dan op social media te laten zien hoe betrokken ze zijn vanuit hun veilige NL en zich geroepen voelen om voor Palestina te strijden, zou ik zeggen.. pak je wapens en ga erheen.

Maar net als iedereen weten zij ook dat ze liever hier in veiligheid hun kinderen opvoeden dan met het Israelische leger strijden.
pi_205614234
quote:
Dit dus, Israël wordt al eeuwenlang bedreigt door barbaren.

En de MSM is altijd nogal uitgesproken pro Palestijnen, dus wat is het probleem ?
Hallo
pi_205614243
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Klopt, die onderhouden zelfs goede betrekkingen. Dan zijn we met Rusland beter bezig qua signaal.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:06:30 #20
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205614280
Interesseert mij inderdaad heel weinig
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:18:55 #21
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205614338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 07:54 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Dit dus, Israël wordt al eeuwenlang bedreigt door barbaren.

En de MSM is altijd nogal uitgesproken pro Palestijnen, dus wat is het probleem ?
israel bestata pas zowat 70 jaar ofzo
jezus was een palestijn
pi_205614357
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:18 schreef corehype het volgende:

[..]
israel bestata pas zowat 70 jaar ofzo
jezus was een palestijn
Aah religie, jij vind het okee dat mensen oorlog voeren om jouw religie.
Dat mensen samenleven is natuurlijk verschrikkelijk omdat ze jouw religie niet delen.
pi_205614370
Omdat dat spelletje wordt aangewakkerd door de eigen inwoners van Israël en Gaza, en dat nooit zal veranderen mits een van de 2 daar de boel inpakt.
Dus na een paar jaar krijg je afstomping.
Tevens is Israël daar plaatsen dom geweest.
Het oorspronkelijke plan was dan wellicht beter geweest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Madagaskarplan
Vakman pur sang
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:00:15 #24
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_205614551
Gewoon een dikke nuke op gooien op die terroristen kliek
pi_205614560
quote:
Dat doen ze anders geregeld. Maar daarna begint de ellende weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')