Nagenoeg onmogelijk maar heb split units als backup en de zon zorgt voor de rest. We wilden gewoon van gas af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En dan er achter komen dat je warmte pomp het toch niet trekt.
Het gras hier heeft nog een paar groene sprietjes over als je goed zoektquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Het gras hier begint ook wel langzaam gele vlekken te vertonen.
Die hebben vast ook zo'n treurige omgekeerde vlag hangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het gras hier heeft nog een paar groene sprietjes over als je goed zoekt
Het gras van de buren niet overigens, die flikkeren gewoon elke avond hun kutzwembad leeg daar
Nog nieuws na je dagelijkse ronde langs alle weerstations van Nederland?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben vast ook zo'n treurige omgekeerde vlag hangen
Tis warmquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nog nieuws na je dagelijkse ronde langs alle weerstations van Nederland?
Die volgen het nieuws niet zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het gras hier heeft nog een paar groene sprietjes over als je goed zoekt
Het gras van de buren niet overigens, die flikkeren gewoon elke avond hun kutzwembad leeg daar
Ongehoord Nederlandquote:
Hier ook geen gras maar allerlei kleine soorten kruiden als bodembedekker. Naast dat ik het zelf mooier vind heeft het nu dus ook als voordeel dat het gewoon groen blijft als het wat droger is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Idd, beetje groen kan nooit kwaad, in mijn tuin groeien de broccoliplanten en paksoi als kool (huehue), mooi wat te vreten over twee maanden
Waar? Ik vlieg hier ter plekke in de hens zodra ik in de zon kom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zonkracht 3.5.. We kunnen weer buiten spelen mensen.
Morgen en zondag uv 5... delen v.h. land zelfs 4.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zonkracht 3.5.. We kunnen weer buiten spelen mensen.
Dan doe je iets fout, moet 90 zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:45 schreef Sfancta het volgende:
Heb op een hoek op de gevel in het zuiden 57 gr gemeten vanmiddag
Gebouwd in de 80s, met pils op de steiger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout, moet 90 zijn.
Havana aan de Waal heeft uw gebeden gehoord:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Gemeenten hebben het liever te druk met asielzoekers i.p.v. die jungle te maaien. @:de_boswachter @:neef_wuppie
https://nos.nl/artikel/24(...)en-en-niet-barbecuenquote:In Nijmegen worden op vijf plekken in de stad bermen en stukken gras gemaaid. Die liggen volgens de gemeente "direct naast natuurgebieden waar het risico op een natuurbrand groter is".
Onzin, echt gigantisch onweer gehad een tijdje geleden. En dat was heus niet heel lokaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:47 schreef YourCaptor het volgende:
Absoluut. Nog geen fatsoenlijk onweer gehad dit jaar. En vorig was het ook matig als ik het mij goed herinner.
Helaas is die jungle ook nodig omdat we door de bizar hoge stikstofdepositie eigenlijk al geen fatsoenlijke floragemeenschappen meer over hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Gemeenten hebben het liever te druk met asielzoekers i.p.v. die jungle te maaien. @:de_boswachter @:neef_wuppie
Boh ja. En dan liggen te schudden in bed. Heerlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:45 schreef DemonRage het volgende:
Ojee... alle neerslag in de pluim wordt weer vakkundig weggepoetst.
Bij zomer hoort naast warmte ook onweer! Ik mis vooral die dagen waarbij de drukkende zomerhitte tot na middernacht blijft hangen en dat in het begin van de nacht met een actief onweerscomplex vanuit Frankrijk beantwoord wordt waarbij je urenlang van onweer kunt genieten.
Jazeker wel. Ik gok anderhalve maand geleden. Toen ging het echt gigantisch los 's nachts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:47 schreef YourCaptor het volgende:
Absoluut. Nog geen fatsoenlijk onweer gehad dit jaar. En vorig was het ook matig als ik het mij goed herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |