Ja meer lees verder. Ze kunnen zich niet voortbewegen zonder te waggelen. Een beetje zoals de grote pinguin trek zeg maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:36 schreef Näsenbar het volgende:
Als ik de OP goed lees kunnen ze zich dus wel voortbewegen?
Dat is dan alsnog in strijd met de tt: 'Van die vrouwen die zich niet kunnen voortbewegen.'quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja meer lees verder. Ze kunnen zich niet voortbewegen zonder te waggelen. Een beetje zoals de grote pinguin trek zeg maar.
Dus je kunt mijn lul zuigen als je mijn shit niet leuk vindtquote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:05 schreef N�senbar het volgende:
Helaas, dit topic is niet meer te redden.
Nou nou nou nou nou nou nou en wat als ik je shit nou wel leuk vind?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:05 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dus je kunt mijn lul zuigen als je mijn shit niet leuk vindt
Hmm, dat heb ik niet overwogen. Wellicht kunnen we dan ene pilsje pakken in het plaatselijke cafe?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou en wat als ik je shit nou wel leuk vind?
Met dit weer is Pilskes pakken en kijken naar vogels van allerlei pluimage best wel een uitstekende optie, vooral als het vanuit een beschaduwde en eventueel lommerrijke locatie te doen is.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:12 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik niet overwogen. Wellicht kunnen we dan ene pilsje pakken in het plaatselijke cafe?
Niffo we gaan @jigggy ga mee maatquote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:37 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Met dit weer is Pilskes pakken en kijken naar vogels van allerlei pluimage best wel een uitstekende optie, vooral als het vanuit een beschaduwde en eventueel lommerrijke locatie te doen is.
whaha lul plas poep pies kut whaaa epic lolzzzz!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:05 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dus je kunt mijn lul zuigen als je mijn shit niet leuk vindt
Ahah, de kneuzen crew gaat weer eens keihard twee glaasjes ranja klappenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:17 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo we gaan @:jigggy ga mee maat
Zonder te waggelen. Wel even opletten he, gare dwerghamsterquote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is dan alsnog in strijd met de tt: 'Van die vrouwen die zich niet kunnen voortbewegen.'
Helaas, dit topic is niet meer te redden.
Beschaduwd en lommerrijk is hetzelfde manquote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:37 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Met dit weer is Pilskes pakken en kijken naar vogels van allerlei pluimage best wel een uitstekende optie, vooral als het vanuit een beschaduwde en eventueel lommerrijke locatie te doen is.
Dat denk ik niet, dat is zoquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
TS denkt dat hij de perfectie is
Deze man met zijn jigggy obsessiequote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, de kneuzen crew gaat weer eens keihard twee glaasjes ranja klappen![]()
Verheug me nu al op het "gister beflikkerd terwijl ik met me niffo's ranja ben gaan klappen" topic van z @:jigggy maestro
Gast je bent toch geen 12 meerquote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
whaha lul plas poep pies kut whaaa epic lolzzzz!!!![]()
[ afbeelding ]
Door te waggelen bewegen ze ook voort.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zonder te waggelen. Wel even opletten he, gare dwerghamster
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |