Succes met oudste. Fijn dat er iig al een gesprek is geweest en dat school meewerkt. Nu maar afwachten, hoop dat het allemaal goed gaatquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik lees leesboeken dan weer wel digitaal (al vind ik een echt boek wel fijner lezen dan e-reader), maar als ik iets wil opzoeken dan vind ik bladeren fijner.
Ze moeten de 29e weer naar school volgens mij.
Of de oudste op haar plek zit... we gaan het zien. Als het goed is gaat er meer begeleid worden op school, anders moet ik nog maar zien of ze het gaat redden. We hebben op zich een goed gesprek gehad voor de vakantie, maar dat zijn woorden, ik wacht eerst de uitvoering af...
Geniet van je dagje niks. Minder prettige verrassing zo'n tissue in de was
![]()
Ik heb de gamesquad tegenover me aan tafel zitten. Maaaar, de oudste zit niet op haar kamer en heeft al meer woorden gesproken dan in de afgelopen 3 weken. Wel tegen zusje, maar er komt geluid uit en geen gemok![]()
@:Exode, fijne dag samen met Juul.
Wij gaan bbq-en vandaag, gelukkig hebben we aan de tuinkant schaduw vanavond. Man is met de auto naar zn werk want die vond het terugfietsen gisteren erg onprettig en vandaag is het nog warmer.
Na het iet wat vreemde begin heb ik pillars of the earth met plezier gelezen. Zou graag de serie eens zienquote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Succes met oudste. Fijn dat er iig al een gesprek is geweest en dat school meewerkt. Nu maar afwachten, hoop dat het allemaal goed gaat![]()
Ik heb hier een heel dik boek, pillars of the earth. Had met dochter de serie gezien dus kocht ze het boek voor me. Het is alleen zo dik, dat ik het nog niet gelezen heb. Dikke boeken, daar krijg ik kramp van in mn handenMisschien daar es voor de digitale versie van kijken.
Wilde dat zoon zn snater es hield. Er móet geluid uitkomen. En nu is ie met zn pa mee en mis ik zn gesnater. Tis ook nooit goed![]()
Thanx, ga film kijken of zo. Kan me de laatste weken niet concentreren met lezen en ik ben bezig met de nieuwste Karin Slaughter😳
Jij alvast plezier met BBQen!
Tja, ik ben niet zo goed in snel snel topictitels verzinnen, het gaat om het ideequote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:08 schreef SQ het volgende:
"Nog even vakantie"![]()
Wij moeten nog beginnen
Middennederland topic.
je hebt bij kastelen/landgoederen af en toe "prinsen en prinsessendag", verkleden, leren wuiven en dan een optochtje lopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:16 schreef exode het volgende:
Ik wil ook best wel meeeten als iemand gaat bbqen, maar ik heb dus inderdaad geen zin in dat gedoe. Tel daarbij op dat wij niet graag buiten eten met een zoon die panisch is voor wespen.
Koken vind ik dan wel weer leuk. Maar niet met die hitte.
Even een tip gevraagd, Juul is echt knettergek op prinsessen, elfjes, zeemeerminnen etc. Wat is in Nederland dan leuk om heen te gaan buiten de Efteling? Volgende week heeft B de hele week Timmerdorp en willen we wat leuks met Juul gaan doen. Iets zonder haar grote broer die prinsessen, elfjes en zeemeerminnen stom vindt.
Ik heb al geen zin om er kolen in te gooienquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:01 schreef SQ het volgende:
Ik vind het trouwens niet echt veel gedoe, maar het ligt er misschien aan wat je standaard is. Ik pleur er wat vlees op, paar maiskolven, paar puntpaprika's. Keertje omkeren en het is klaar. Lasagna maken kost aanzienlijk meer tijd en energie.
Of jullie rooster/borstel is gewoon beter dan onze.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:49 schreef SQ het volgende:
Ff borsteltje over het rooster en je bent weer klaar. Pannen afwassen kost ongeveer evenveel tijd.
Maar goed, het is duidelijk niet voor iedereen
Hij hoeft ook niet spotzuiver te zijn he. Even de grove zooi er af is voldoende. Tenzij je m voor de rest van het seizoen weer gaat opbergen, dan moet je het even wat grondiger doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:50 schreef Bami het volgende:
[..]
Of jullie rooster/borstel is gewoon beter dan onze.![]()
Ik vind BBQ-en echt leuk om te doen, maar op onze pan hoef ik toch wel een stuk minder hard te boenen.
Ja we doen het zo weinig dat we dan vrezen hem voor het seizoen op te bergen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet spotzuiver te zijn he. Even de grove zooi er af is voldoende. Tenzij je m voor de rest van het seizoen weer gaat opbergen, dan moet je het even wat grondiger doen.
En voor het aansteken: https://www.bol.com/nl/nl(...)b9ieVeRoCL2wQAvD_BwE
Kan ik zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |