abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:55:40 #151
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_205711103
Hier een Frummel van 7 maanden die al in maatjes 74 / 80 zit :P
Al moet zijn broek niet langer dat 74 want anders moet ik die broekspijpen omslaan :')

En opvang en school was hier gelukkig geen probleem :P We hebben twee kinderopvang-organisaties op het dorp en die hadden allebei plek. En maar één school en daar is ook geen probleem qua inschrijving gelukkig :D

Gisteren trouwens niks meer gemerkt van de zieke Frummel van de dagen ervoor, buitenom het wat slechtere drinken. Hij is in ieder geval heel vrolijk en slaapt volle nachten door *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:56:03 #152
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_205711107
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 10:52 schreef Cygne het volgende:
Door alle hectiek helemaal vergeten om afscheid te nemen hier, maar F is een dreumes!

[ afbeelding ]

We merken dat hij vooral motorisch echt een stuk trager is maar hij wil ontzettend graag dus op zijn eigen lijntje gaat het prima. Verbaal gaat het vooralsnog een stuk vlotter dan bij zijn broer.

Bovenal is hij nog steeds een ontzettend cadeau en een heerlijk vrolijk kindje. O+

Dat lachje O+ Gefeliciteerd nog!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_205712266
Gefeliciteerd cygne! Leuke vent heb je daar.

Oh man ik heb even een faaldag vandaag :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Bottoms_up op 22-08-2022 14:10:50 ]
  maandag 22 augustus 2022 @ 14:01:30 #154
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205712318
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 13:55 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd cygne! Leuke vent heb je daar.

Oh man ik heb even een faaldag vandaag :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een strijd :D

Maar oooh wat een popje O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_205712733
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 13:55 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd cygne! Leuke vent heb je daar.

Oh man ik heb even een faaldag vandaag :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is jouw peuter stiekem ook mijn peuter of is dit gewoon standaard peuter gedrag :')
Lief jurkje en inderdaad een popje!
pi_205712960
Oh b_u wat een plaatje O+ en je peuter, ze zijn ook allemaal hetzelfde _O-
pi_205713730
Misschien moeten we mensen met een eerste baby niet bang maken maar peuters zijn echt ongefilterde klootzakjes. Morgen mag hij gelukkig weer een dag naar zijn klootzakvriendjes.

Maggie dronk net 90 uit de fles! En dit weekend ook al eens 70. Nog altijd kv, binnenkort weer eens bv proberen. Maar iemand anders zou haar in leven kunnen houden *O*
pi_205714096
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:19 schreef Bottoms_up het volgende:
Vooraanmelding doen ze hier niet aan. We hebben gevraagd of er mogelijk geen plaats zou zijn maar de directeur gaf aan dat dat niet aan de orde was. Dat zal meer een randstad ding zijn. Opvang is ook niet zo dramatisch.
We zijn ook maar bij 1 school gaan kijken: die op 300m. Blije kinderen, goed verhaal. Prima.

Exact 6 maanden geleden zat ik groggy op de bank met een newborn op schoot.
Op naar het volgende half jaar met Maggie O+
6 maanden alweer, wat gaat de tijd snel!
Nou, we gaan het hier beleven dan. Hardcore randstad hier. En niet in een klein stadje.
pi_205714153
quote:
17s.gif Op maandag 22 augustus 2022 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Wat een strijd :D

Maar oooh wat een popje O+
Echt hoor! Zo uit en tijdschrift lijkt het. Ik kan me niet voorstellen dat ze een berg babykots produceert
pi_205714329
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 16:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Misschien moeten we mensen met een eerste baby niet bang maken maar peuters zijn echt ongefilterde klootzakjes. Morgen mag hij gelukkig weer een dag naar zijn klootzakvriendjes.

Maggie dronk net 90 uit de fles! En dit weekend ook al eens 70. Nog altijd kv, binnenkort weer eens bv proberen. Maar iemand anders zou haar in leven kunnen houden *O*
Oh pffff ik geloof je meteen. Ik vind het veel ingewikkelder dan in het begin. Toen sliep J vooral en nu heeft hij een mening

Edit: hoeveel gram warm eten gaven jullie je baby toen hij 11 maanden was?

[ Bericht 4% gewijzigd door _Lily_ op 22-08-2022 18:17:59 ]
pi_205714563
Wat een knappe baby's O+
pi_205714803
@_Lily_
Ik weet niet meer hoeveel precies. Ik weet alleen dat het weinig was. Ik denk max de helft van wat overal in de dagmenu's staat. Ik deed er toen altijd een flinke eetlepel olie in om de kcal wat op te voeren. Het is nog altijd geen grote eter.

En speciaal voor jou ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205715109
Mijn collega is bezig met eisen en wensen aan kolfruimtes en die kwam voorbeelden tegen van kolfruimtes met sfeervolle decoraties van koeien 8)7 :% _O- Wie verzint zoiets?! Echt, hoe toondoof kun je zijn :W
pi_205715146
Beter dan je eigen werkkamer of een weggemoffeld, afgeplakt lokaal. Dan ga ik toch voor mijn werkkamer. :')

Lily, ik merk dat F. echt wel genoeg heeft aan twee kleine handjes pasta en wat saus met groenten en gehakt. Hoeveel zal het dan totaal zijn? 110/120? Nadien nog een klein bakje met kwark of Griekse yoghurt. Ze krijgt nog wel altijd de borst voor het slapengaan.
pi_205715157
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:51 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Beter dan je eigen werkkamer of een weggemoffeld, afgeplakt lokaal. Dan ga ik toch voor mijn werkkamer. :')

Lily, ik merk dat F. echt wel genoeg heeft aan twee kleine handjes pasta en wat saus met groenten en gehakt. Hoeveel zal het dan totaal zijn? 110/120? Nadien nog een klein bakje met kwark of Griekse yoghurt. Ze krijgt nog wel altijd de borst voor het slapengaan.
Ja in de praktijk wel :Y maar over deze ruimte heeft iemand doelbewust nagedacht en dan kom je met zoiets?
pi_205715204
Wel toepasselijk als het melkkoeien zijn. :D
pi_205715234
Omg wat fout. Zouden ze daar ook een bak voer krijgen na het kolven? _O-

Ik heb nog nooit een kolfruimte gezien. Vorige keer zat ik gewoon thuis op de bank star trek te kijken :D
Corona had echt ook voordelen.

Ik weet nog niet hoe het zal gaan als ik weer ga werken. Gaan er voorzieningen zijn en zo ja mag ik die gebruiken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205715687
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 13:55 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd cygne! Leuke vent heb je daar.

Oh man ik heb even een faaldag vandaag :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is ze mooi O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205716557
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:45 schreef B.ertha het volgende:
Mijn collega is bezig met eisen en wensen aan kolfruimtes en die kwam voorbeelden tegen van kolfruimtes met sfeervolle decoraties van koeien 8)7 :% _O- Wie verzint zoiets?! Echt, hoe toondoof kun je zijn :W
Bij mijn vorige werk hadden ze mooie zwart-wit foto's van kindjes die gevoed werden. Op een hele subtiele manier waren die foto's ook gemaakt.

Ik vond dat kolven ook wel spannend om mee te nemen in mijn sollicitatie begin dit jaar. Maar ze zijn heel relaxt en ik mag van 9 maanden tot de 1e verjaardag nog 1x per dag betaald kolven onder werktijd. ^O^. Wat nu dus nog een week of 7 is. Mijn baby ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205716774
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:10 schreef Bottoms_up het volgende:
@:_Lily_
Ik weet niet meer hoeveel precies. Ik weet alleen dat het weinig was. Ik denk max de helft van wat overal in de dagmenu's staat. Ik deed er toen altijd een flinke eetlepel olie in om de kcal wat op te voeren. Het is nog altijd geen grote eter.

En speciaal voor jou ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg lol dat jurkje. Die Maggie! Overal melk-kots
pi_205718902
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:07 schreef Bottoms_up het volgende:
Omg wat fout. Zouden ze daar ook een bak voer krijgen na het kolven? _O-

Ik heb nog nooit een kolfruimte gezien. Vorige keer zat ik gewoon thuis op de bank star trek te kijken :D
Corona had echt ook voordelen.

Ik weet nog niet hoe het zal gaan als ik weer ga werken. Gaan er voorzieningen zijn en zo ja mag ik die gebruiken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan mij niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen als er een ruimte is, toch? Als er geen ruimte is, ja dan word het misschien wat ingewikkelder.
pi_205718915
Haha. Gisteren H onder de babygym gelegd. Bovenaan zit een soort kip met extreem grote ogen. En lachen dat ze naar die kip doet! Volgens mij denkt ze dat die kip echt iemand is 😂

[ Bericht 1% gewijzigd door Zusje123 op 23-08-2022 09:26:01 ]
pi_205720425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 08:09 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Kan mij niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen als er een ruimte is, toch? Als er geen ruimte is, ja dan word het misschien wat ingewikkelder.
In 95% van de gevallen zal dat idd geen probleem zijn maar je komt soms bizarre regels tegen :)
En ik kan me zo bepaalde scenario's voorstellen. Dat de ruimte vaak bezet is (al eens gezien ergens) en er problemen zijn met plannen. Dan wordt soms de "jamaar zij is extern" kaart getrokken.
Het zal allemaal wel loslopen. Het is ook niet voor lang want Maggie is al 7 maanden als ik begin te werken.
pi_205720455
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:23 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
In 95% van de gevallen zal dat idd geen probleem zijn maar je komt soms bizarre regels tegen :)
En ik kan me zo bepaalde scenario's voorstellen. Dat de ruimte vaak bezet is (al eens gezien ergens) en er problemen zijn met plannen. Dan wordt soms de "jamaar zij is extern" kaart getrokken.
Het zal allemaal wel loslopen. Het is ook niet voor lang want Maggie is al 7 maanden als ik begin te werken.
De ruimte is al bezet? Ik neem toch aan dat niet iemand heel de dag loopt te kolven? (Je zou het zelfs samen kunnen doen, mits de ruimte groot genoeg is. Na de bevalling en die borst toch al overal tevoorschijn halen, is er bij mij ten minste weinig schaamte over)
Of is er dan een kantoor van gemaakt?
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:32:16 #175
208890 June.
Seriously?
pi_205720497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:27 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
De ruimte is al bezet? Ik neem toch aan dat niet iemand heel de dag loopt te kolven? (Je zou het zelfs samen kunnen doen, mits de ruimte groot genoeg is. Na de bevalling en die borst toch al overal tevoorschijn halen, is er bij mij ten minste weinig schaamte over)
Of is er dan een kantoor van gemaakt?
Je zal verbazen hoe slecht het soms geregeld is. Toen ik nog AIOS was werkte ik een tijdje in het Jeroen Bosch ziekenhuis. Nou, die kolfruimte was 2 m2 groot en daar moest iedereen kolven :') Dat was dus spitsuur in de ochtend en middag, want iedereen wil natuurlijk rond dezelfde tijd kolven..
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')