abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205606867
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet: je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

• Komkommerschijfje: F., 16 augustus
• BellaaElisa: A, 4 september
• Rebubbled: Elvie, 8 september
• Mahra: Titi, 1 oktober
• douche-eendje: Anna, 7 oktober
• _Lily_: J, 10 oktober
• LauriLynne: Purk, 15 oktober
• TheGirlNextDoor: Bambi, 7 november
• Takkie88: kuiken, half november
• Eponine: "R", begin januari
• littledrummergirl: kleine kaptein, eind januari
• KaBuf: Frummel, eind januari
• LaBelleFleur27: W., 3 februari
• Bottoms_up: Maggie, 22 februari
• B.ertha: T., 1 april
• DjVero: Larissa, 27 april
• June.: T., begin juni
• Zusje123: H., begin juli
• Elleska: S., juli

[ Bericht 3% gewijzigd door Komkommerschijfje op 12-08-2022 12:27:13 ]
pi_205606891
Zo, even de OP geüpdatet. Het laatste topic voor mij, over een paar dagen schuiven we op. :o

We sloten af met Mahra's baby die niet zo aankomt nu.

Zijn er nog aanvullingen voor de OP? June/Bertha/Elleska/LDG? Jullie baby's staan er nog niet in. En de baby's die ik vergeet eventueel.
pi_205608978
Ja doe maar :) T. is van 1 april
pi_205609014
de kleinste kapitein is van eind januari :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205609273
Mag ik ook? Frummel is ook eind januari :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_205610677
Aangepast voor allen. :)

Hier is F. vandaag weer bij de gastouder geweest. Haar vriendin van twee maanden ouder was er vandaag voor het laatst ook. Ze zwaaide heel schattig toen we weggingen. Verder hebben ze lekker bij de watertafel gespetterd, hadden ze leuk gevonden. Mevrouw was het er alleen niet mee eens dat ze na het eten weer in bad moest. :')
De GO zei dat ze een seconde of vijf los heeft gestaan! Toen ik kwam, stond ze ook (GO erachter om haar handjes vast te houden) en werd ze losgelaten toen ik er vlak voor zat, ze leek toen al een soort van naar me toe te willen komen lopen. 🥰
pi_205611218
Zijn er geen baby’s in mei en juni geboren?
pi_205611737
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zo, even de OP geüpdatet. Het laatste topic voor mij, over een paar dagen schuiven we op. :o

We sloten af met Mahra's baby die niet zo aankomt nu.

Zijn er nog aanvullingen voor de OP? June/Bertha/Elleska/LDG? Jullie baby's staan er nog niet in. En de baby's die ik vergeet eventueel.
H. is van begin juli
pi_205612823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:12 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
H. is van begin juli
Aangepast!
pi_205612851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 20:26 schreef _Lily_ het volgende:
Volgens mij de baby van June., verder volgens mij niet?
pi_205614070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 20:26 schreef _Lily_ het volgende:
Jawel, T is begin juni geboren. Mag er ook in @Komkommerschijfje

Mini is snipverkouden. Net als ik, papa en grote broer. Inmiddels 2 zelftesten verder maar lijkt geen corona. Maar pff, met die hitte is dit nog verschrikkelijker dan in de winter.

[ Bericht 13% gewijzigd door June. op 12-08-2022 06:59:28 ]
Shine bright like a diamond.
pi_205614635
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 06:53 schreef June. het volgende:

[..]
Jawel, T is begin juni geboren. Mag er ook in @:Komkommerschijfje

Mini is snipverkouden. Net als ik, papa en grote broer. Inmiddels 2 zelftesten verder maar lijkt geen corona. Maar pff, met die hitte is dit nog verschrikkelijker dan in de winter.
Staat erin!
En beterschap voor iedereen, echt rot en al helemaal met dit weer.
pi_205614649
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:10 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Staat erin!
En beterschap voor iedereen, echt rot en al helemaal met dit weer.
Ik zie dat onze draakjes op dezelfde dag jarig zijn, alleen wordt de mijne 2 :) Een fijne verjaardag alvast!
pi_205615604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
S mag er ook wel in voor Juli
pi_205616565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zie dat onze draakjes op dezelfde dag jarig zijn, alleen wordt de mijne 2 :) Een fijne verjaardag alvast!
Ja, klopt! Jij ging vorig jaar weg uit het babytopic en toen kwam ik. :D En nu ga ik straks naar het dreumestopic en jij ook door. Over een jaar kunnen we in hetzelfde topic posten. :D
pi_205617483

[ Bericht 100% gewijzigd door B.ertha op 13-08-2022 21:38:06 ]
pi_205618326
We hebben een roller! Vandaag voor het eerst van rug naar buik. Straks maar een foto met het mijlpaalkaartje maken. Natuurlijk kiest ze een dag uit dat ik al 101 dingen moet doen :P
pi_205620246
J heeft de laatste tijd echt ZO slecht gegeten en gedronken toen hij ziek was. Tot droge luiers aan toe. Hij is nu weer beter maar eet nog steeds niet zoveel als hiervoor. Is wel vrolijk

Kijk zijn groeicurve…. Wat moet ik nu? :-(

https://ibb.co/pQZbTH2
pi_205620564
Dat is een groot verschil ja. Zou dat niet vanzelf bijtrekken? Misschien wat volvet eten aanbieden?

PS haat aan de vier maanden sprong /slaapregressie
pi_205621306
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 19:13 schreef _Lily_ het volgende:
J heeft de laatste tijd echt ZO slecht gegeten en gedronken toen hij ziek was. Tot droge luiers aan toe. Hij is nu weer beter maar eet nog steeds niet zoveel als hiervoor. Is wel vrolijk

WHO-curve? Geef je nu nog BV/heb je nog in de vriezer? Dan zou ik dat een keer extra aanbieden. Ik heb vandaag een milkshake gemaakt van gisteren gekolfde melk en aardbeien, ging erin als een trein. 100 cc melk en 7 aardbeien van gewoon formaat, perfecte mix (dun genoeg om nog uit een rietjesbeker te drinken).
Anders veel volle en calorierijke producten aanbieden: volle kwark/Griekse yoghurt met 10% vet, roomboter op brood/door het eten, avocado, banaan, evt. lepel pindakaas weer door de banaan, et cetera.
pi_205621473
quote:

Zo herkenbaaaaar dit! Hopelijk trekt het bij.
pi_205621478
quote:

Duidelijke afbuiging Lily maar hij gaat nog niet door een lijn heen. Ik zou gewoon extra aanbieden en het in de gaten houden.
Hier ook een dip na een episode van flink ziek zijn. We hebben naast de borstvoeding een extra flesje poeder in het schema gestopt. Helaas lijkt de borstvoeding hier naar een flinke griep van mij flink te zijn terug gelopen. Ben een beetje bang dat dit het einde gaat zijn.
pi_205621598
quote:

Vooral aan blijven bieden. Het heeft echt tijd nodig om bij te trekken, dat gebeurd niet in een week. Anna heeft er ook echt een tijd over gedaan ( https://imgur.com/a/JJTxSEb ). RS, buikgriep, COVID.
Curve gaat uit van een normale situatie, houd geen rekening met ziekte.

Nu is mijn dame echt wel een larfje als het op eten aan komt. Ze eet een flinke portie fruit, 2-3 sneetjes brood, flinke portie avondeten, paar hapjes Griekse yoghurt en nog een keer of 5-6 borstvoeding op een dag.
pi_205621676
Ze doet het steeds beter op de opvang. Ze vindt het zelfs leuk nu! Stond ze vanochtend zo lief te zwaaien... en daarna door naar werk.

[ Bericht 69% gewijzigd door Mahra op 12-08-2022 22:06:56 ]
pi_205621981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:46 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
WHO-curve? Geef je nu nog BV/heb je nog in de vriezer? Dan zou ik dat een keer extra aanbieden. Ik heb vandaag een milkshake gemaakt van gisteren gekolfde melk en aardbeien, ging erin als een trein. 100 cc melk en 7 aardbeien van gewoon formaat, perfecte mix (dun genoeg om nog uit een rietjesbeker te drinken).
Anders veel volle en calorierijke producten aanbieden: volle kwark/Griekse yoghurt met 10% vet, roomboter op brood/door het eten, avocado, banaan, evt. lepel pindakaas weer door de banaan, et cetera.
Ja maar dat is het. Hij wil het niet. Houdt mond stijf op elkaar of slaat mijn hand weg. Raakt overstuur als ik dan verder ga. Melk (zowel bv als kv) avondeten, brood, alles. Sinds hij ziek was geworden, daarvoor geen probleem.

Ik heb dan maisvingers geprobeerd want die vind t hij wel leuk. Dus die at hij wel. Heb ook geprobeerd om de hele dag door elk uur kleine beetjes of paar hapjes aan te bieden. Maar hij neemt niet genoeg

Edit: dit was de who curve ja. En melk drinkt hij nog steeds voornamelijk bv uit de vriezer…. Alleen s ochtends kv omdat ik daarmee pap maak

[ Bericht 2% gewijzigd door _Lily_ op 12-08-2022 21:35:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')