abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8307945
Ik heb nu ongeveer een maandje een vriendin. Als we bij elkaar zijn zitten we vrij vaak aan elkaar waarbij ik aan haar borsten kom, waarvan ze vrij geil word. Maar ze wilt niet verder. We hebben er wel al over gepraat en ze geeft aan als rede dat ze er nog niet klaar voor is en dat ze te jong is (Ze is 16, kan me het denk nog wel beetje voorstellen dat ze te jong is, maar aan de andere keer hoe ze doet zou je dat niet zeggen hoe ze doet dat ze er niet klaar voor is)
Kan iemand wat tips of advies geven over wat te doen? Ik raak er zelf beetje gefrustreerd door (in sexueel opzicht dan)
pi_8307967
Gewoon afwachten en niet forceren.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 6 februari 2003 @ 10:24:04 #3
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_8307973
Haar respecteren, nix forceren etc.. Je beurt komt vanzelf en misschien ook wel niet
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_8308009
Haar lekker het initiatief laten nemen, als ze er klaar voor is merk je dat vanzelf,

jij kan er ondertussen voor zorgen dat ze zich goed op haar gemak voelt, en dat ze niet het idee heeft dat ze gepushed word tot dingen waar ze geen zin in heeft.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 6 februari 2003 @ 10:27:00 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8308016
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:22 schreef searchy het volgende:
Ik raak er zelf beetje gefrustreerd door (in sexueel opzicht dan)
Masturbatie is gezond
The truth was in here.
pi_8308077
dat ze jong is geen reden, maar dat ze er niet klaar voor is zegt wel heel veel...

Het is gewoon afwachten denk ik. Slapen jullie al wel bij elkaar ofnie?

Lachen is gezond :D!
pi_8308104
Maar ik wil nu wel eens iets anders
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Masturbatie is gezond

pi_8308135
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:32 schreef searchy het volgende:
Maar ik wil nu wel eens iets anders
[..]
hoe zie je het zelf dan? omdat jij wat anders wilt moet zij maar iets doen waar ze niet achter staat?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8308146
Het komt nog wel joh, geef haar de tijd

Er is ook een wijs gezegde over:
Komt tijd komt...

pi_8308189
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:30 schreef Harmonius het volgende:
dat ze jong is geen reden, maar dat ze er niet klaar voor is zegt wel heel veel...

Het is gewoon afwachten denk ik. Slapen jullie al wel bij elkaar ofnie?

Elk weekend logeren we bij elkaar... Voor het slapen gaan liggen we altijd bij elkaar in bed tegen elkaar aan te kijken (althans zij dan, ik heb de neiging snel in slaap te vallen met zo'n knuffelbeestje :p). Maar op een gegeven moment word ik toch naar m'n eigen bed geschopt . 's ochtend als we wakker worden, kruip ik ook altijd nog even bij haar in bed en kijken we weer wat tv
  donderdag 6 februari 2003 @ 10:48:33 #11
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8308352
Wil je echt een goede tip!, Kijk alvast uit naar een andere vrouw.
Ik bedoel of je moet het gevoel hebben dat je de rest van je leven met haar wil door brengen maar kom op ze is pas 16 en dat zal dus die kans is zeer onwaarschijnlijk.

Ik wens je heel veel success , maar 1 ding is zeker doe nooit iets wat zei niet wilt.

pi_8308394
ja jonkie dat mooi kut voor je, 2 dingen

1 of je wacht en loopt je zelf helemaal op te vreten
2 je neemt tijdelijk een 2e meiske erbij die wel wil

pi_8308402
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:38 schreef searchy het volgende:

[..]

Elk weekend logeren we bij elkaar... Voor het slapen gaan liggen we altijd bij elkaar in bed tegen elkaar aan te kijken (althans zij dan, ik heb de neiging snel in slaap te vallen met zo'n knuffelbeestje :p). Maar op een gegeven moment word ik toch naar m'n eigen bed geschopt . 's ochtend als we wakker worden, kruip ik ook altijd nog even bij haar in bed en kijken we weer wat tv

Dan voelt ze je erectie vast wel.dus ze weet vast wel dat jij er op voorbereid bent.

pas maar op dat je niet per ongeluk klaar komt.

pi_8308743
Het komt allemaal van zelf wel, al kan het best moeilijk zijn.

toen ik een jaar of 18 19 was had ik ook een vriendinnetje van 16, en die vondt alles wat ik bij haar deed prima, fijn lekker spannend etc. maar durfde nog niks terug te doen... natuurlijk wacht je dan en heb je daar respect voor, maar het is best moeilijk!

wat helemaal klote is dat wanaar het uitgaat na een tijdje, zonder sex gehad te hebben, das nog niet zo erg, maar als je dan hoort dat haar volgende vriend na een week ongeveer er overheen ging, tja dan voel je je wel kut met je lieve gewacht...

Ach, ja, jeugdherinneringen

Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
  donderdag 6 februari 2003 @ 11:13:05 #15
44864 Chnub
wie dit leest is liev
pi_8308769
"Vroeger" was het heel normaal dat je 3 maanden wachtte... wat is 1 maand nou? Gewoon ff rustig wachten, ze wil gewoon zeker weten dat ze het met je wil doen.

Had je meer op dit gehoopt ?:
"Breezertje ?"
- "Ja lekker"
"Neuken?"
- "ja ook lekker"

pi_8308953
* searchy is happy met de responses.

Al wel vond ik sommige reacties beetje vervelend van een 2de meisje er bij zoeken ik ben al stikkes blij dat ik zo'n lieve leuke meid uberhaupt ontmoet heb. Ik wacht gewoon een tijdje af en babbel gewoon wat met haar...
* searchy probeert vanavond beetje te voorkomen dat we te veel aan elkaar zitten... anders word ik gek

pi_8308995
tja dat wordt afwachten hoor. Het forceren zorgt zowieso voor problemen.
Je zal dus wel nog een tijdje geil lopen, dus misschien minder met twee op de bank zitten te friemelen
Gewoon leuk houden en wachten. Als ze klaar is merk je het wel hoor
Veel plezier, dit zijn echt de leuke momenten van een relatie hoor : elkaar leren kennen
mzzl
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8309614
Eén maandje???? Hallo, dan is het wel goed voor je dat ze je eens ff laat wachten. Je kunt wel gelijk alles in de eerste maand doen, maar dan is er verder niets meer te ontdekken enzo. Gewoon gedult Dan blijft het spannend en is het des te leuker als ze weer wat verder wilt
pi_8309912
gewoon geduld hebben, dat werkt sneller als pushen. Alles op z'n tijd he! dan komt alles goed
pi_8309953
Tip:

Luister eens naar "Paradise by the dashboardlight" van Meatloaf.

En niet meteen proberen een home-run te slaan...ga eerst naar third base...

suc6

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8310027
Als je echt zo met het opgeilen zit dan is het misschien een idee om met haar daarover te praten.

Vertel haar dat als je een beetje met elkaar vrijd dat je dan heel opgewonden raakt en ontzettend naar haar verlangt.

Zeg haar dat je haar wil respecteren en absoluut niet wil pushen, maar dat het opvrijen voor jou best heel erg moeilijk is omdat je verlangen naar haar daarvan zo groot word.

Verder, je zal gewoon geduld moeten hebben tot zij er klaar voor is.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8311135
Al-co-hol.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_8311406
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:10 schreef overhyped het volgende:

wat helemaal klote is dat wanaar het uitgaat na een tijdje, zonder sex gehad te hebben, das nog niet zo erg, maar als je dan hoort dat haar volgende vriend na een week ongeveer er overheen ging, tja dan voel je je wel kut met je lieve gewacht...

Ach, ja, jeugdherinneringen

Dit is zo herkenbaar en vooral frustrerend
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:14:15 #24
27699 Ravage
thinking about you
pi_8312095
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:35 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Het komt nog wel joh, geef haar de tijd

Er is ook een wijs gezegde over:
Komt tijd komt...

Komt tijd komt searchy
i'm not living, i'm just killing time
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:14:59 #25
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8312114
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:28 schreef Berserker het volgende:
Al-co-hol.
HAHAHHAHAAHA ja goeie dat ik daar niet aan had gedacht.. smart thinking mate
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:16:04 #26
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8312143
gewoon lekker relaxed... aan borsten zitten is heel normaal in het begin, maar dat doet ook geen pijn bij haar en meiden weten hoe het zit met die eerste keer en zijn vaak bang dat het pijn doet, dus doe lekker rustig en gun haar de tijd.
als zij er klaar voor is geniet je ook veel meer van de sex..
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')