jij kan er ondertussen voor zorgen dat ze zich goed op haar gemak voelt, en dat ze niet het idee heeft dat ze gepushed word tot dingen waar ze geen zin in heeft.
quote:Masturbatie is gezond
Op donderdag 6 februari 2003 10:22 schreef searchy het volgende:
Ik raak er zelf beetje gefrustreerd door (in sexueel opzicht dan)
Het is gewoon afwachten denk ik. Slapen jullie al wel bij elkaar ofnie?
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Masturbatie is gezond
quote:hoe zie je het zelf dan? omdat jij wat anders wilt moet zij maar iets doen waar ze niet achter staat?
Op donderdag 6 februari 2003 10:32 schreef searchy het volgende:
Maar ik wil nu wel eens iets anders
[..]
quote:Elk weekend logeren we bij elkaar... Voor het slapen gaan liggen we altijd bij elkaar in bed tegen elkaar aan te kijken (althans zij dan, ik heb de neiging snel in slaap te vallen met zo'n knuffelbeestje :p). Maar op een gegeven moment word ik toch naar m'n eigen bed geschopt
Op donderdag 6 februari 2003 10:30 schreef Harmonius het volgende:
dat ze jong is geen reden, maar dat ze er niet klaar voor is zegt wel heel veel...Het is gewoon afwachten denk ik. Slapen jullie al wel bij elkaar ofnie?
Ik wens je heel veel success , maar 1 ding is zeker doe nooit iets wat zei niet wilt.
1 of je wacht en loopt je zelf helemaal op te vreten
2 je neemt tijdelijk een 2e meiske erbij die wel wil
quote:Dan voelt ze je erectie vast wel.dus ze weet vast wel dat jij er op voorbereid bent.
Op donderdag 6 februari 2003 10:38 schreef searchy het volgende:[..]
Elk weekend logeren we bij elkaar... Voor het slapen gaan liggen we altijd bij elkaar in bed tegen elkaar aan te kijken (althans zij dan, ik heb de neiging snel in slaap te vallen met zo'n knuffelbeestje :p). Maar op een gegeven moment word ik toch naar m'n eigen bed geschopt
. 's ochtend als we wakker worden, kruip ik ook altijd nog even bij haar in bed en kijken we weer wat tv
pas maar op dat je niet per ongeluk klaar komt.
toen ik een jaar of 18 19 was had ik ook een vriendinnetje van 16, en die vondt alles wat ik bij haar deed prima, fijn lekker spannend etc. maar durfde nog niks terug te doen... natuurlijk wacht je dan en heb je daar respect voor, maar het is best moeilijk!
wat helemaal klote is dat wanaar het uitgaat na een tijdje, zonder sex gehad te hebben, das nog niet zo erg, maar als je dan hoort dat haar volgende vriend na een week ongeveer er overheen ging, tja dan voel je je wel kut met je lieve gewacht...
Ach, ja, jeugdherinneringen
Had je meer op dit gehoopt ?:
"Breezertje ?"
- "Ja lekker"
"Neuken?"
- "ja ook lekker"
Al wel vond ik sommige reacties beetje vervelend van een 2de meisje er bij zoeken ik ben al stikkes blij dat ik zo'n lieve leuke meid uberhaupt ontmoet heb. Ik wacht gewoon een tijdje af en babbel gewoon wat met haar...
* searchy probeert vanavond beetje te voorkomen dat we te veel aan elkaar zitten... anders word ik gek
Luister eens naar "Paradise by the dashboardlight" van Meatloaf.
En niet meteen proberen een home-run te slaan...ga eerst naar third base...
suc6
Vertel haar dat als je een beetje met elkaar vrijd dat je dan heel opgewonden raakt en ontzettend naar haar verlangt.
Zeg haar dat je haar wil respecteren en absoluut niet wil pushen, maar dat het opvrijen voor jou best heel erg moeilijk is omdat je verlangen naar haar daarvan zo groot word.
Verder, je zal gewoon geduld moeten hebben tot zij er klaar voor is.
quote:Dit is zo herkenbaar en vooral frustrerend
Op donderdag 6 februari 2003 11:10 schreef overhyped het volgende:wat helemaal klote is dat wanaar het uitgaat na een tijdje, zonder sex gehad te hebben, das nog niet zo erg, maar als je dan hoort dat haar volgende vriend na een week ongeveer er overheen ging, tja dan voel je je wel kut met je lieve gewacht...
Ach, ja, jeugdherinneringen
quote:Komt tijd komt searchy
Op donderdag 6 februari 2003 10:35 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Het komt nog wel joh, geef haar de tijdEr is ook een wijs gezegde over:
Komt tijd komt...
quote:HAHAHHAHAAHA ja goeie dat ik daar niet aan had gedacht.. smart thinking mate
Op donderdag 6 februari 2003 13:28 schreef Berserker het volgende:
Al-co-hol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |