Of 13quote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Pijnlijk altijd als je er achter komt hoe oud figuren als TS in werkelijkheid zijn. Je hoopt altijd een jaar of 20 jonger
Nou op je 13de zit je tegenwoordig meer op TIkTokquote:
Kut chinezen nemen ons alles afquote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou op je 13de zit je tegenwoordig meer op TIkTok
Je denkt toch niet dat jonge piepers zich ooit gaan wagen aan FOK!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Pijnlijk altijd als je er achter komt hoe oud figuren als TS in werkelijkheid zijn. Je hoopt altijd een jaar of 20 jonger
Ik vond 30 juist de beste leeftijd, nog steeds jong maar oud genoeg om,serieus genomen te worden en als volwassene gezien te worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:28 schreef herverwijderd het volgende:
30 worden vond ik heel erg, maar 40 boeide me dan weer geen fuck.
Kijken wat ik over een paar jaar van 50 vind.....
Jij word toch altijd serieus genomen?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:40 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik vond 30 juist de beste leeftijd, nog steeds jong maar oud genoeg om,serieus genomen te worden en als volwassene gezien te worden.
40 vond ik zelf het ergste, heeft me goed dwars gezeten.
Dit jaar 50 geworden, ook niet leuk maar lang niet zo erg als 40.
Die had ik wel een beetje verwacht op het moment dat ik het schreefquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij word toch altijd serieus genomen?
Bij 30 had ik zoiets van: oh neeeee ik heb niks bereikt in mijn leven wat erg!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:40 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik vond 30 juist de beste leeftijd, nog steeds jong maar oud genoeg om,serieus genomen te worden en als volwassene gezien te worden.
40 vond ik zelf het ergste, heeft me goed dwars gezeten.
Dit jaar 50 geworden, ook niet leuk maar lang niet zo erg als 40.
dat is niet aardig van je.quote:
Dat zijn meer 50-60'ers die doen alsof ze 40 zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Als je de 40 aantikt mag je dat hier melden:
40+ / Vandaag 40 jaar geleden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |