Je hebt toch wel schijfjes gesneden? Gewoon 4 komkommers op je nek gaat weinig doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:49 schreef Sfancta het volgende:
Hele dag buiten geweest voor de verandering en was mijn Nickelson pet vergeten. Nu verbrand en pijn.
Extra klacht: Heb er al 4 komkommers op liggen, maar voel geen verschil.
Overigens had je dit met de juiste hoofdbedekking kunnen voorkomen:quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:49 schreef Sfancta het volgende:
Hele dag buiten geweest voor de verandering en was mijn Nickelson pet vergeten. Nu verbrand en pijn.
Extra klacht: Heb er al 4 komkommers op liggen, maar voel geen verschil.
Met zo'n classy hoed was ik mijn leven niet zeker in Remunj. Daarom Nickelson of Cavallo. Altijd. Safety first.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Overigens had je dit met de juiste hoofdbedekking kunnen voorkomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen hoef je hem toch niet op? Gaat om bescherming tegen de zon?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Met zo'n classy hoed was ik mijn leven niet zeker in Remunj. Daarom Nickelson of Cavallo. Altijd. Safety first.
Als ts buiten komt en een straaltje uv van de zon pakt is het een hoopje as zoiets als een vampierquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Binnen hoef je hem toch niet op? Gaat om bescherming tegen de zon?
Factor 50 gebruiken (spf50).quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ts buiten komt en een straaltje uv van de zon pakt is het een hoopje as zoiets als een vampier
In het rubber of bare?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben net ook buiten gekomen.
In Boaxum.
@:sfancta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |