Leuk, ben benieuwd wat er allemaal nog is en mag. Hebben jullie speciale interesses?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:05 schreef Debsterr het volgende:
De tickets zijn heftig inderdaad. Om die reden gaan we op vrijdagavond, we weten ook niet zo goed hoe lang we het er leuk vinden en zo proberen we het wat betaalbaarder uit.
We hebben het wel eens over het bezoeken van een parenclub dus zagen dit als een laagdrempelig opstapje daarnaartoe. Op de site staat er dit jaar voor het eerst ook een soft deel is, al ben ik toch nieuwsgieriger naar het harde deelquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd wat er allemaal nog is en mag. Hebben jullie speciale interesses?
Ja, ik had het mij geiler voorgesteld dan het was. Veel borsten die al op de knieën hangen, echt wel oude en dikke mensen. Kim Holland maakte het helemaal ordinairquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Wat was jouw eerdere ervaring met de beurs? Actief of meer passief? En lopen er veel “Henk en Ingrid” types?
Zou voor mij al een reden zijn om er niet naartoe te gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
Oh leuk, weer van die compilatievideo's met nog vagere figuren dan bij een gemiddelde Huishoudbeurs of iets dergelijks.
Echt?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 06:41 schreef hoechst het volgende:
Vooral die glazen brug vond ik grappig. Als je er onderdoor liep kon je zien dat 99% van de vrouwen geen ondergoed aan had.
dit vat het wel een beetje samen, heel bijzonder is het allemaal nietquote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:57 schreef ShortWanks het volgende:
Maar voornamelijk veel gewone mensen die langs de "braderie achtige" stands lopen, de dildo's bekijken (en amper kopen, want online is goedkoper). En her en der iemand die zich er speciaal op gekleed heeft.
Ik krijg bij dat soort mensen altijd het gevoel dat ze op elk moment opeens "are you not entertained?!" gaan roepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:49 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zou voor mij al een reden zijn om er niet naartoe te gaan.
meh ben bij de allerlaatste geweest, veel giebelende huisvrouwtjes die bij een dildo kraam staan te giebelen..quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:59 schreef Debsterr het volgende:
Dit jaar is het zover, ik ga voor het eerst in mijn leven naar de Kamasutra beurs!
Wie is er al eens geweest? Wat kan ik verwachten? Wie gaat er dit jaar ook?
ja hoop kijkers die giebelen en henk en ingridquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Wat was jouw eerdere ervaring met de beurs? Actief of meer passief? En lopen er veel “Henk en Ingrid” types?
en dan heb je binnen ook nog losse tickets voor shows en plaatsenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:05 schreef Debsterr het volgende:
De tickets zijn heftig inderdaad. Om die reden gaan we op vrijdagavond, we weten ook niet zo goed hoe lang we het er leuk vinden en zo proberen we het wat betaalbaarder uit.
Ja ach.. alles met enigszins groter publiek verpest datquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hele imago en werkelijke impressie van de BDSM wereld met 1 beurs naar de filistijnen.
deed 50s alquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hele imago en werkelijke impressie van de BDSM wereld met 1 beurs naar de filistijnen.
Ik blij dat daar de interesse niet ligt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik hoop toch dat dit niet gaat gebeuren, maar ik kan me het goed voorstellen ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ken me niet voorstellen dat zo'n beurs nog een lang leven beschoren is met de metoo beweging en de instroom van islam cultuur
Ga er dan gewoon eens een en verwacht niets. Van jezelf, anderen en de hele situatie niet. In het ergste geval heb je een goed verhaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:32 schreef GereDathan het volgende:
Zijn er nergens normale filmpjes om eens een sfeerimpressie te krijgen? Het enige wat ik kan vinden zijn van die Henk&Ingrid filmpjes. Ik zou wel eens een filmpje willen zien van een normale bezoeker die zich over de beurs beweegt. Gewoon, om eens een indruk te krijgen. Zie mijzelf daar niet zo heen gaan omdat ik denk dat het allemaal vulgair en ordinair is, maar ik schat de kans dat ik dat verkeerd zie vrij hoog.
En ja, ik heb er geen moeite mee als je dan expliciete handelingen zou zien en nee dat is niet waarom ik het zou kijken. Als ik dat wil zien zijn is het aanbod meer dan overweldigend op internet.
Net als de parenclub, je leest wel eens wat en als je op de websites kijkt dan zie je wat lege (donkere) kamers. Maar ik zou het wel interessant vinden om eens te zien hoe een reguliere bezoeker het ervaart en hoe dat allemaal verloopt.
Puzzie, ga mee met ons, gezelligquote:Op woensdag 21 september 2022 09:13 schreef puzziepie het volgende:
Er komt nooit een end aan die ellende.
Naar die Tokkie bende?quote:Op woensdag 21 september 2022 09:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Puzzie, ga mee met ons, gezellig
Zweepjes kopenquote:
Leuk! Hebben jullie je al aangemeld voor een afterpartie of eerst even sfeer proeven?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:26 schreef sanger het volgende:
Wij gaan zaterdag, ook voor de eerste keer![]()
We maken er een weekendje van met hotelovernachting en zien wel wat we er van vinden. Via KIK zijn er genoeg groepjes voor afterparties ook, al is dat meer op echte swingers gericht.
De zondag was 25 euro geloof ik, de zaterdag het dubbele.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:38 schreef RedFever007 het volgende:
@:2xhenk gaat ook![]()
Wat kost een kaartje?
Als het aan mij ligt meld ik ons direct aan of hosten we de partyquote:Op woensdag 21 september 2022 10:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Leuk! Hebben jullie je al aangemeld voor een afterpartie of eerst even sfeer proeven?
Hahahaha kan ik mij wel voorstellen jaquote:Op woensdag 21 september 2022 11:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt meld ik ons direct aan of hosten we de partyZij wilt het liever aankijken, want ze weet nog niet hoever ze wil gaan
Dit bevestigt mijn vooroordelenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:02 schreef Thaddeus het volgende:
Ik ging ooit heen met mijn vrouw Ingrid. Hieronder een sfeer impressie
Gr Henk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |