We zijn net 12 minuten bezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Als je van fucking Rangers al niet kunt winnen tja
Vind het soms best prima als relatief gezonde avondsnack na het sporten. Maar echt lekkere sushi is het uiteraard nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is alleen te vreten als er een afdeling is waar een echte Aziaat ze zelf ter plekke maakt
Alleen kwaliteit Appie's hebben dat
AH Museumpleinquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is alleen te vreten als er een afdeling is waar een echte Aziaat ze zelf ter plekke maakt
Verdomme is het al afgelopen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Als je van fucking Rangers al niet kunt winnen tja
Nee nee nee nee.quote:
Na het sporten niet zoveel carbs eten joh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het soms best prima als relatief gezonde avondsnack na het sporten. Maar echt lekkere sushi is het uiteraard niet
Aziaat? Een Turk is ook goed, dus? Bijna alle sushirestaurants in Nederland zijn Chinees, dus nep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd een random kat uit de buurt op bezoek die ik aan het vetmesten ben.
[ afbeelding ]
Zodat hij een hartkwaal krijgt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd een random kat uit de buurt op bezoek die ik aan het vetmesten ben.
[ afbeelding ]
Ik neem geen advies aan van mensen die al 10 jaar op een brosplit zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na het sporten niet zoveel carbs eten joh.
Hoezo, is ie blind?quote:
Die zal dan geen Benji heten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |