Dank neef!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:00 schreef Dries4Ever het volgende:
doe dan ook de royal sadness posten
[ afbeelding ]
Ja waarom denk je dat het nu ‘ineens’ in de winter gehouden wordtquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken gewoon 0 mensen uit Quatar, jullie? Is dat land niet gewoon een HOAX, bedacht door Mainstream Media (en dus ook Fifa) om ervoor te zorgen dat wereldbevolking in november opnieuw geïnfecteerd wordt maar dit keer met een veel dodelijker virus????
Ik zie je vanavond in Joure op het viaduct!!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:30 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat het nu ‘ineens’ in de winter gehouden wordt
Ik kan wel 100 redenen noemen wat er nog erger aan dit WK is dan een competetie stil leggen en in de winter spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:09 schreef Twiitch het volgende:
het allerergste aan dit alles is natuurlijk dat we een fucking WK in de winter hebben en alle grote competities daarvoor stilgelegd worden
Ok, doe dan. 100 redenen wil ik horen, die ik allemaal erger moet vinden dan een WK in de winter.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:05 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik kan wel 100 redenen noemen wat er nog erger aan dit WK is dan een competetie stil leggen en in de winter spelen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:06 schreef Aiciu het volgende:
Te slecht zijn om je te kwalificeren, dan maar een wk organiseren en Brazilianen naturaliseren
Gast ik ga toch geen 100 redenen voor jou hier neer zetten luie flikker ga zelf zoekenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ok, doe dan. 100 redenen wil ik horen, die ik allemaal erger moet vinden dan een WK in de winter.
Ok, ik kan er geen enkele bedenken. Dus het ergste is dat er een WK in de winter wordt gehouden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Gast ik ga toch geen 100 redenen voor jou hier neer zetten luie flikker ga zelf zoeken
Ook weer zo'n drogreden. Gewoon niet gaan, niet kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:09 schreef Nober het volgende:
Er was wel commentaar op de Spelen in Beijing in 2008.
Er is trouwens ook geen kritiek op andere sportevenementen in Qatar dus ga lekker kijken anders hebben die stadionbouwers voor niks hun leven gegeven.
Terecht neef. Enige manier om die gender/flikker bullshit een halt toe te roepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:07 schreef Marsenal het volgende:
Die mensenrechten boeien me nog niet eens, de hypocrisie van de FIFA, die vind ik stuitend. De mond vol van respect, duizenden projecten rondom gelijkheid e.d., maar als je een pridevlag in het stadion bij je hebt of als man een andere kerel staat te tongen word je meegenomen, en daar durft de FIFA opeens niks over te zeggen.
Laat staan de wijze waarop het WK is toegekend.
Er is zo veel waarom je het WK kan boycotten, nog voordat je over de rechten van de arbeiders bij de bouw van de stadions wil beginnen.
Vooral die wijnaldum mam, wat een mongool. Janken over blm en weet ik wat maar wel slavengeld harken bij PSG. Ik haat die gozer zo ergquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:15 schreef Nober het volgende:
Benieuwd of Van Dijk, Depay en Wijnaldum thuis blijven dat is wel een deugkliekje maar waarschijnlijk gaan ze wel gewoon.
Gast pleur op naar het tennis forumquote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:07 schreef Akathisia het volgende:
Voetbalkijkers van deze eeuw zijn sowieso één grote pot treurnis. Er is zo zoveel leuks om te kijken/luisteren en doen, en dan kies je er voor om naar een anti-intelligent potje balschoppen te kijken.
Dat is zowaar nog debieler.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:09 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Gast pleur op naar het tennis forum
Goede series en interessante podcasts. Niks van wat RTL en NPO op het scherm toveren iig.quote:
Curling en lacrosse.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:07 schreef Akathisia het volgende:
Voetbalkijkers van deze eeuw zijn sowieso één grote pot treurnis. Er is zoveel leuks om te kijken/luisteren en doen, en dan kies je er voor om naar een anti-intelligent potje balschoppen te kijken.
Ah, lekker veilig in je eigen bubbel. Heerlijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Goede series en interessante podcasts. Niks van wat RTL en NPO op het scherm toveren iig.
Ook niet mijn ding maar zou het alleen al om de afwisseling/het (voor mij) nieuwe ervan, verkiezen.quote:
Sporten is geweldig. Kijken is suf. Nu snap ik het nut er wel van (zonder interesse minder subsidie voor sporten) maar ik hekel alsnog de mens die een sport fanatiek volgt omdat het suf is.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:28 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ah, lekker veilig in je eigen bubbel. Heerlijk!
Wat is er mis met genieten van sport? (met alles wat daar bij komt kijken)
Ligt er aan hoe je er naar kijkt. Ik heb begrepen dat Darten ook populair is, hele zalen vol zelfs. Toch zie ik mezelf daar niet staan hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Sporten is geweldig. Kijken is suf. Nu snap ik het nut er wel van (zonder interesse minder subsidie voor sporten) maar ik hekel alsnog de mens die een sport fanatiek volgt omdat het suf is.
Geeft het volk brood & spelen. Dat is anno 2022 nog steeds van toepassingquote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Sporten is geweldig. Kijken is suf. Nu snap ik het nut er wel van (zonder interesse minder subsidie voor sporten) maar ik hekel alsnog de mens die een sport fanatiek volgt omdat het suf is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |