En dan komt thuisbezorgd.nl?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
PSV - Lampedusa 2-2
Nog een kwartiertje.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
PSV - Lampedusa 2-2
Nog een kwartiertje.
Je het inderdaad geen kut verstand van inspanning als je een voetbalwedstrijd vergelijkt met een marathon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gok dat het volledige pakket aan bewegingen vermoeiender is dan recht toe rechtaan op een tempo lopen.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar dat was uiteraard maar een Gebbetje© @maxi-musquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je het inderdaad geen kut verstand van inspanning als je een voetbalwedstrijd vergelijkt met een marathon.
Nee, ging over gwailow.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar dat was uiteraard maar een Gebbetje© @:Maxi-Mus
Daarzo.quote:
Dan kon Guti niet naar het middenveld, ik snap de wissel wel. Guti is geen echte verdediger, en Monaco gaat drukken nu. Maar het is wel heel risicovol om een debutant te brengen nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |