quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]De Willem van Hanegemschaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
In het weekend de loopgraven alvast leegscheppen genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
7 dagen per week bosloop in Duitsland
Schmidt heeft ze een chronische vermoeidheid bezorgd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn god, waar is de fitheid bij PSV. Die jongens kunnen bijna niet meer...
Inderdaad, ik sta de hele wedstrijd al op de loopband en met mij gaat het primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn god, waar is de fitheid bij PSV. Die jongens kunnen bijna niet meer...
Nee, ik wil naar bed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan dit ajb gewoon naar penalty's gaan?
De werkjes van Alica Schmidt. @de_boswachterquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schmidt heeft ze een chronische vermoeidheid bezorgd.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta de hele wedstrijd al op de loopband en met mij gaat het prima
Is dat een penaltykiller?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
#Prayforpenalties #prayforkingBenitez
Zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt. Heb je dat ook weleens als je halverwege je zin ineens er een ander einde aan breit, dan dat je vooraf had bedacht? Vervolgens dan een woord laat staan dat bij de oude zin hoort. Overkomt me regelmatig.quote:
Als Gakpo dan mist dan doet ie het echt expres.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je moet er ook op rennen, niet staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tja, die top marathon lopers die lopen 120min lang op 20km/u of harder. Dan mag je van mij even moe zijn, maar hier toch niet van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |