Het Ajax onder Hag vorig jaar misschien, dit Ajax wordt gewoon laatste in die groep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax plast dit Monaco hard in de kont
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er niet iets anders op TV? First Dates ofzo?
Nee joh teveel talentquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Ajax onder Hag vorig jaar misschien, dit Ajax wordt gewoon laatste in die groep.
SCHREUDERED
Ja net zoiets als met Benfica vorig jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax plast dit Monaco hard in de kont
Altijd maar weer het grote Ajax erbij betrekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Ajax onder Hag vorig jaar misschien, dit Ajax wordt gewoon laatste in die groep.
SCHREUDERED
Voordeel van de EL is dat je het wel heel gek moet maken om niet te overwinteren in Europa.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
Heel eerlijk: als je zo speelt is de EL nog veel te hoog gegrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Toch wel wat zwakke schakels hoor. Wel nog steeds de beste ploeg van Nederland maar verschil met PSV is kleiner dan vorig jaar.quote:
Moet Feyenoord het maar weer oplossen voor Nederlandquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vandeweek AZ eruit, volgende ronde Twente tegen Fiorentina en dat gezeur over de 2e CL-plek kan ook weer de ijskast in
Nope, rechtstreeks naar groepsfase ELquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Hoeft PSV geen playoff meer te spelen voor de EL?
maar dat heeft minder met PSV te maken dan met de verzwakking van Ajaxquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel wat zwakke schakels hoor. Wel nog steeds de beste ploeg van Nederland maar verschil met PSV is kleiner dan vorig jaar.
Nee joh. Ajax weer eenvoudig kampioenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel wat zwakke schakels hoor. Wel nog steeds de beste ploeg van Nederland maar verschil met PSV is kleiner dan vorig jaar.
Ik geef gewoon een voorbeeld van een groep waar Monaco door kan komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:01 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Altijd maar weer het grote Ajax erbij betrekken
En wat heb je er ook aan als je dan zo presteert. Dan kun je beter Europa League spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vandeweek AZ eruit, volgende ronde Twente tegen Fiorentina en dat gezeur over de 2e CL-plek kan ook weer de ijskast in
Platte kar stond alweer klaar genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
PSV had nog wel zo'n gemakkeijk programma.
$$$quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En wat heb je er ook aan als je dan zo presteert. Dan kun je beter Europa League spelen.
Tja klopt. Alleen betekent dat ook meteen dat Ajax de komende 30 jaar waarschijnlijk kampioen wordt. En dat is vrij saai.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En wat heb je er ook aan als je dan zo presteert. Dan kun je beter Europa League spelen.
Is in Duitsland al jaren zo. In Spanje is het ook Barca of Madrid etc etcquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja klopt. Alleen betekent dat ook meteen dat Ajax de komende 30 jaar waarschijnlijk kampioen wordt. En dat is vrij saai.
Wordt wakker mensen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Zorro het volgende:
Gakpo zou (waarschijnlijk) blijven bij CL voetbal.
Hij is de slechtste op het veld.
Volgens mij doet ie het expres.
Ik ben iets op het spoor!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Zorro het volgende:
Gakpo zou (waarschijnlijk) blijven bij CL voetbal.
Hij is de slechtste op het veld.
Volgens mij doet ie het expres.
Ik ben iets op het spoor!
Ik hoorde opgebaardquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oppegaard tegen Road Runner, leuke rubriek
Simons is lichamelijk niet opgewassen tegen deze ploegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Zorro het volgende:
Wat heeft die Simons uitgevreten dat Ruud hem niet laat spelen?
Ben je blacked ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n enorme kutvoetballer vind ik dat.
PSV hun eigen schuld, dit jaar hadden ze makkelijk de CL kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja klopt. Alleen betekent dat ook meteen dat Ajax de komende 30 jaar waarschijnlijk kampioen wordt. En dat is vrij saai.
Hij kan ook helemaal niet voetballen. Hij kan redelijk aardig ballen afpakken, maar daar heb je verder niks aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n enorme kutvoetballer vind ik dat.
Ja en dat maakt de Bundesliga inmiddels ook een knakencompetitie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is in Duitsland al jaren zo. In Spanje is het ook Barca of Madrid etc etc
Eens. GROOT. STERK.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan ook helemaal niet voetballen. Hij kan redelijk aardig ballen afpakken, maar daar heb je verder niks aan.
Vorig jaar waren ze wel echt beter tegen een dramatisch Benficaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV hun eigen schuld, dit jaar hadden ze makkelijk de CL kunnen halen.
’Maar Ajax’quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een voorbeeld van een groep waar Monaco door kan komen.
Nogal logisch dat ik PSV daar niet bij betrek, die kunnen niet met Monaco in de CL spelen.
En Dirk? @ikweethetooknietquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Luc Nilis heeft 3,000 euro gezet op Monaco. Ouwe gokker.
Dat zeiden ze bij Mercedes tussen 2014 en 2020 ook ("had de rest maar beter moeten zijn") maar we hebben toch 7 jaar geen spannend F1-seizoen gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze 70 minuten tegen 10 man van Benfica en nog scoorden ze niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enoh kon ook aardig ballen afpakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan ook helemaal niet voetballen. Hij kan redelijk aardig ballen afpakken, maar daar heb je verder niks aan.
Blijft schandalig dat zowel Ajax als PSV eruit ging tegen dat middelmatige Benfica.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze wel echt beter tegen een dramatisch Benfica
Dat zie ik nu wat minder
Uit de koker van Fredquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef 7Eleven het volgende:
Wel een tactische meesterzet van ons Ruud, die extra verdediger erbij voorafgaand aan de 1-2
Ja, maar F1 is geen sport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Mercedes tussen 2014 en 2020 ook ("had de rest maar beter moeten zijn") maar we hebben toch 7 jaar geen spannend F1-seizoen gezien
Ik vond dat erger dan dit ja. Nu speel je gewoon niet zo goed tegen een goede ploeg (1-2 valt me nog mee), toen had je echt wel mķeten winnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze 70 minuten tegen 10 man van Benfica en nog scoorden ze niet.Tering.
Eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft schandalig dat zowel Ajax als PSV eruit ging tegen dat middelmatige Benfica.
Misschien zijn WIJ toch gewoon niet zo goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft schandalig dat zowel Ajax als PSV eruit ging tegen dat middelmatige Benfica.
Dat zegt hij toch ook?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Al wordt Ajax de laatste jaren ook gewoon steevast uitgeschakeld door subtoppers.
Omdat we na de al middelmatige Max geen linksback hebben, zonder gelegenheidsback Mauro.quote:
Dan deed Feyenoord het beter met Trencin en coquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Al wordt Ajax de laatste jaren ook gewoon steevast uitgeschakeld door subtoppers.
Het is nog wel vrij erg natuurlijk. Een nederlaag met flinke gevolgen. Kans lijkt me nu toch wel aanwezig dat Feyenoord dit jaar weer langszij komt. En misschien wel erover gaat. Financiën worden ook weer steeds meer vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat erger dan dit ja. Nu speel je gewoon niet zo goed tegen een goede ploeg (1-2 valt me nog mee), toen had je echt wel mķeten winnen
Ben Ketser is harddddquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben Yedder heeft een vieze snor.
Ter info.
Ja die valt tot nu toe nog een beetje tegen. Al vind ik dat wel een uitstekende aankoop overigens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV moet Luuk zo snel mogelijk vervangen door een of andere spits.
Dat lijkt me ook sterk, maar de kloof met Ajax blijft groeien jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is nog wel vrij erg natuurlijk. Een nederlaag met flinke gevolgen. Kans lijkt me nu toch wel aanwezig dat Feyenoord dit jaar weer langszij komt. En misschien wel erover gaat. Financiën worden ook weer steeds meer vergelijkbaar.
40-45Mquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Hoeveel meer geld krijgt Ajax bij uitschakeling van PSV?
1.5 Gakpo, 22.5 mio ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Hoeveel meer geld krijgt Ajax bij uitschakeling van PSV?
Pompedddddquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, alles of niets, pompen of verzuipen, de def of ze gladiolen.
De jong voor Willem 2.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie het alweer, Gakpo is klaar voor United!
Kom sprinten trannyquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel dat ik proficiat zeg homo.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, alles of niets, pompen of verzuipen, de def of ze gladiolen.
Obispo is een groter talent dan de Ligt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:13 schreef CR7 het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn. Spelers als Obispo, Teze, Ramalho, Max, Mwene, Til en ook De Jong zijn gewoon max EL niveau. Saibari is een talent maar daar mag je ook gewoon niet te veel van verwachten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Obispo is een groter talent dan de Ligt.
Dit vraagt om een gifje....quote:
Ja daar erger ik mij ook dood aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is nog wel vrij erg natuurlijk. Een nederlaag met flinke gevolgen. Kans lijkt me nu toch wel aanwezig dat Feyenoord dit jaar weer langszij komt. En misschien wel erover gaat. Financiën worden ook weer steeds meer vergelijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij durft 'm aan?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Kun je beter de verlenging niet eens halen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:16 schreef Zorro het volgende:
Met deze wissels is een verlenging toch volledig kansloos.
Commentator. We praten hier Nederlands.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Commentator ACT 3e voorronde joh mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks tegen Wytse GOATquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:18 schreef EinarBoe het volgende:
Totaal geen buitenspel. Waar kijkt die commentator naar?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spaanse VAR. Er wordt dus niet ingegrepen vanavond.
Hernández Hernández
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nice!Wel vlakbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan er echt geen reet van dus dit wordt niks maar leuk dat we nog wat coefficientpunten pakken (die tellen na 90 minuten toch?)
Hoe moeten ze dan hun 10 vetrollen showen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:20 schreef Sked het volgende:
Kunnen die vetkleppen hun shirt gewoon aanhouden?
‘Redactie sport’quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan er echt geen reet van dus dit wordt niks maar leuk dat we nog wat coefficientpunten pakken (die tellen na 90 minuten toch?)
Die zien we nooit meer terug ....quote:
Alsof de Chef Voetbal van de NOS dit wel zou weten.quote:
Doet tot nu toe gewoon waar hij voor gehaald isquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:20 schreef Gutanoth het volgende:
Jahoor 89e minuut LUUK DE JONG (assist)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]Nu absoluut niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij durft 'm aan?![]()
Gouden pikquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:21 schreef Wotte het volgende:
Van Nistelrooy heeft het geluk van een kampioen
teh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
GIOGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Een mexicanoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:23 schreef Fosive het volgende:
Welke snack gaan jullie bereiden om het komende halfuur door te komen?
@Oriente eet een broodje bapaoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:23 schreef Fosive het volgende:
Jodenkoek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:23 schreef Fosive het volgende:
Ik wacht op @NoNickOne for inspiratie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:23 schreef Fosive het volgende:
Stopquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Ik denk dat het aan de Cruijffschaal ligt, jullie?
Tokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marciano Vinck heeft nog nooit 1 zin gezegd die wat toevoegt
Nog een Moersleuteltjequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:23 schreef Fosive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |