Ruud legt hem de ketchup-theorie wel uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:47 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt weer zo'n seizoen waar De Jong gefrustreerd raakt omdat hij zo lang niet scoort.
Hey je kan wel sarcasmequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een pech inderdaad! PSV speelt Monaco helemaal weg.
Dan moet Luuk toch eerst de dop van de fles zien te krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ruud legt hem de ketchup-theorie wel uit.
Volgens mij is die ook meer gehaald voor de breedtequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
Til wordt toch wel een probleem voor dit PSV. Zou 'm op de bank zetten.
Dit zeg ik als iemand die net inschakelt.
Wat ben ik blij dat hij niet meer voor Feyenoord speelt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik zie Monaco niet scoren.
Die kunnen helemaal niet zo goed voetballen
Dan hadden ze Zeefuik wel gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is die ook meer gehaald voor de breedte
Dat zeg ik nergens. Het valt me op dat PSV niet voor het eerst zo’n doelpunt tegen krijgt. Ik vraag me dan af waarom het weer niet lukt om eerder bij de bal te zijn en hem weg te schieten. Er 'overkomt' dit PSV nog teveel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een pech inderdaad! PSV speelt Monaco helemaal weg.
CORRED.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
Raar dat Ruud van Nistelrode geen PSV kleding aan heeft
@:heatwave
Ze hebben bij Monaco nogal wat spelers met oer-Afrikaanse drive.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Het valt me op dat PSV niet voor het eerst zo’n doelpunt tegen krijgt. Ik vraag me dan af waarom het weer niet lukt om eerder bij de bal te zijn en hem weg te schieten.
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
Stukje gogme tekort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Het valt me op dat PSV niet voor het eerst zo’n doelpunt tegen krijgt. Ik vraag me dan af waarom het weer niet lukt om eerder bij de bal te zijn en hem weg te schieten.
tekent over 2 maanden bij Man United.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |