Dat gebeurt volgende week tegen een tegenstander die op papier slechter is dan Monacoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoe PSV dit op een typisch Nederlandse manier gaat verneuken.
Is dat de titel van een nieuw Suske en Wiske avontuur?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:08 schreef Nober het volgende:
Zit prins Albert en de zieke zwemster ook op de tribune?
In Eindhoven zit wel een trainingsbad. Ter info.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:08 schreef Nober het volgende:
Zit prins Albert en de zieke zwemster ook op de tribune?
Dat is wel relatief gunstiger voor de coefficient!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgende week tegen een tegenstander die op papier slechter is dan Monaco
Dat heb jij snel geconcludeerd zeg!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:10 schreef Rage_Guy het volgende:
Ruud heeft goed naar Van Bommel en Give zem ze cup gekeken
Viesdikquote:
Dat zou ik ergens wel hilarisch vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgende week tegen een tegenstander die op papier slechter is dan Monaco
Ja daar klopte iets totaal niet bij Monacoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef Caland het volgende:
Goed vrijgelopen
Er kijkt gewoon niemand naar hem
Het resultaat telt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV is gelukkig wel beter aan het voetballen na 1-0
Ja maar Benzema speelt niet, Ben speelt zelf.quote:
Assist was mwenequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:18 schreef Nober het volgende:
Voor kingflopland:
7' Til 🟨
21' Veerman (assist Saibari) 1-0 ⚽️
23' Sangaré 🟨
36' Golovin 🟨
Fernandes dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Limonata is wat anders ouwe reus
hax is dood, ripquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prima, ik dacht wij gaan samen even shinen in hax. Maarja, helaas.
Zal het een keer proberen als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hele zure Fanta lemon. Ijskoud puur genot @:3rr0r
Jou heb ik lang niet gezien bij hax.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prima, ik dacht wij gaan samen even shinen in hax. Maarja, helaas.
Vrijdag moet wel lukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien bij hax.
De Chinotto smaak is beter, maar matig verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hele zure Fanta lemon. Ijskoud puur genot @:3rr0r
Melkgod, tik elke ochtend een liter halfvolle wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen water, melk, koffie en bier.
Water? Je bent toch geen Afrikaan maatquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Uefa.com liegt nie.quote:
Wat is dat voor smaak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef DIJK het volgende:
[..]
De Chinotto smaak is beter, maar matig verkrijgbaar.
Keukendivisie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:24 schreef Rambow het volgende:
Droomscenario PSV. 1-0 voor en er is zelfs geen club in de keukendivisie die Gakpo nog zou willen kopen.
Thee is ook gezond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Dit is een voorafje of is dit voor het paard van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef Nober het volgende:
Zelf maar het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
[..]
Uefa.com liegt nie.
https://www.uefa.com/uefa(...)5390--psv-vs-monaco/
[ afbeelding ]
Bedankt broer konijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef Nober het volgende:
Zelf maar het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
[..]
Uefa.com liegt nie.
https://www.uefa.com/uefa(...)5390--psv-vs-monaco/
[ afbeelding ]
Jij lijkt mij een echt connaisseurquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ook een soort citrus , iets meer bitter
Melk en bier zijn niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Okquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:32 schreef GGMM het volgende:
Maar niet om m'n gelijk te halen, want dat heb ik toch wel, maar Gakpo is toch wel echt heel slecht vandaag.
En dan zeggen ze 'ja spanning', maar daar hoor je ook maar mee om te kunnen gaan.
Wel handig dat de reviewscore er direct bij staat.quote:
Precies. Die rare bewijsdrang die hij de eerste helft had zien de grote clubs ook en dat is een minnetje erbij op het scoutingsrapport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:32 schreef GGMM het volgende:
Maar niet om m'n gelijk te halen, want dat heb ik toch wel, maar Gakpo is toch wel echt heel slecht vandaag.
En dan zeggen ze 'ja spanning', maar daar hoor je ook maar mee om te kunnen gaan.
Melk niet goed?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Melk en bier zijn niet zo goed voor je.
Niet meer doen aub
Prima speler hoor, maar geen Antonyquote:
Die heeft last van heel andere dingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima speler hoor, maar geen Antony
Die neemt rustig de bal achter zijn standbeen aan in de CL.
Dan heb je in ieder geval geen last van spanning
Maak je geen zorgen, ik zie Monaco niet scoren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Echt geen zin in een verlenging.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Echt geen zin in een verlenging.
Onteigenen die boeren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk eens na, je drinkt de lichaamssappen van een koe
Wij spelen in NL op Johans wijze, scoren door voetballenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:40 schreef RipCity het volgende:
Hoe Lang zou dat duren om je team te trainen in nemen fatsoenlijke corners en fk’s? Geen enkele club in NL kan t namelijk. Zouden voorbeeld moeten nemen aan Monaco.
Broer van Noa?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:40 schreef RipCity het volgende:
Hoe Lang zou dat duren om je team te trainen in nemen fatsoenlijke corners en fk’s? Geen enkele club in NL kan t namelijk. Zouden voorbeeld moeten nemen aan Monaco.
Daar kun je niet op trainen. In zo'n vol stadion, met die spanning en vermoeidheid is dat toch heel anders dan op training.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:40 schreef RipCity het volgende:
Oh ik meende me te herinneren dat jij hem wel goed vond, excuusquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verkeerde persoon gementioned. Is inderdaad een kutvoetballer.
Prima ventje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:46 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik schakel net in. Wat vinden we van Til?
Je weet dat dit jouw schuld nu is he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit. Gaat het PSV dan toch een keer meezitten?
Lijkt mij wel wat voor Feyenoord. Goede speler.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:46 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik schakel net in. Wat vinden we van Til?
En gij René.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik zie Monaco niet scoren.
Die kunnen helemaal niet zo goed voetballen
Dat is de Conference League Hansquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:46 schreef RipCity het volgende:
Leuk…
Europaleague. Malmo ff en aa gent.
Ruud legt hem de ketchup-theorie wel uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:47 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt weer zo'n seizoen waar De Jong gefrustreerd raakt omdat hij zo lang niet scoort.
Hey je kan wel sarcasmequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een pech inderdaad! PSV speelt Monaco helemaal weg.
Dan moet Luuk toch eerst de dop van de fles zien te krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ruud legt hem de ketchup-theorie wel uit.
Volgens mij is die ook meer gehaald voor de breedtequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
Til wordt toch wel een probleem voor dit PSV. Zou 'm op de bank zetten.
Dit zeg ik als iemand die net inschakelt.
Wat ben ik blij dat hij niet meer voor Feyenoord speelt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik zie Monaco niet scoren.
Die kunnen helemaal niet zo goed voetballen
Dan hadden ze Zeefuik wel gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is die ook meer gehaald voor de breedte
Dat zeg ik nergens. Het valt me op dat PSV niet voor het eerst zo’n doelpunt tegen krijgt. Ik vraag me dan af waarom het weer niet lukt om eerder bij de bal te zijn en hem weg te schieten. Er 'overkomt' dit PSV nog teveel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een pech inderdaad! PSV speelt Monaco helemaal weg.
CORRED.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
Raar dat Ruud van Nistelrode geen PSV kleding aan heeft
@:heatwave
Ze hebben bij Monaco nogal wat spelers met oer-Afrikaanse drive.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Het valt me op dat PSV niet voor het eerst zo’n doelpunt tegen krijgt. Ik vraag me dan af waarom het weer niet lukt om eerder bij de bal te zijn en hem weg te schieten.
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
Stukje gogme tekort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Het valt me op dat PSV niet voor het eerst zo’n doelpunt tegen krijgt. Ik vraag me dan af waarom het weer niet lukt om eerder bij de bal te zijn en hem weg te schieten.
tekent over 2 maanden bij Man United.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
Tsja het was wel nodigquote:
Mag joh, ik heb het toch gezegd?quote:
Oke nee hier kon hij niet bij denk ikquote:
Xavi Simons > restquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Joey Veerman is wel goed he.
En Ajax.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gakpo is alleen goed tegen FC Emmen
Maar ja, wie zet je er dan neer? Het is niet alsof we daar zo even een speler hebben die met een bevlieging kan scoren.quote:
"We"quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja, wie zet je er dan neer? Het is niet alsof we daar zo even een speler hebben die met een bevlieging kan scoren.
Ik zou eerder De Jong wisselen voor Xavi/Savio
Uit de jus net mayonaisequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke saus doe jij op je gehaktbal?
Als Gakpo zo blijft spelen is dat niet zo erg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Einde CL-droom PSV en verblijf Gakpo aldaar
Zeer netjes iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:58 schreef Caland het volgende:
Lekker ingeschoten wel. Die stuit was bewust.
wie zou gakpo willen nog na vandaag? zelden een speler gezien die letterlijke elke bal simpel weggeeft. rapportcijfer zou negatief moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Einde CL-droom PSV en verblijf Gakpo aldaar
Het is niet alsof Monaco totaal niet kan voetballen ofzo. Die kunnen prima nog groepsfase CL overleven als ze iets als Ajax - Inter - Leipzig loten ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:58 schreef Caland het volgende:
Lekker ingeschoten wel. Die stuit was bewust.
Ajax plast dit Monaco hard in de kontquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet alsof Monaco totaal niet kan voetballen ofzo. Die kunnen prima nog groepsfase CL overleven als ze iets als Ajax - Inter - Leipzig loten ofzo
Is er niet iets anders op TV? First Dates ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:58 schreef Fosive het volgende:
@:GGMM had al voorspeld dat PSV de 1-0 voorsprong compleet zou weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |