abonnement Unibet Coolblue
pi_205663096
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 03:03 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik heb het eens uitgeprobeerd op de vakantie , 3 dagen geen 1 dame kunnen versieren.
even een Mercedes sleutelhanger geleend van iemand ... en die op de bar voor je gelegd , nou het was binnen 5 min raak ;)

ik heb ze nu ook gewoon standaard mijn sleutels in een Sleuteletui zitten van Mercedes *O*
werkt wel aardig :-)
vaak al snel dat ze over geld beginnen en dan is het een no go .
beter dan alleen naar huis gaan dan met zo iemand
Dus wacht.. jij lokt met je nepsleutel eerst een heel specifiek type vrouw (hetgeen valt op mannen met 'sjieke' auto's--> dus golddigger) en als die vrouw dan inderdaad aangeeft dat ze voor het geld wil gaan dan is het een no no?
Waarom doe je dat dan in de eerste plaats?
Een normale vrouw is niet onder de indruk van een set sleutels dus je actie is niet alleen nutteloos maar zelfs bevestigend voor je al niet te positieve beeld van vrouwen. Je gaf eerder vaak genoeg aan dat alleen vrouwen naar je toe komen die geld van je willen hebben (het type vrouw wat je toen beschreef was ook het type waar je veel meer kans bij hebt dat ze het voor het geld doen).
Stap uit deze cirkel man!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 10:16:17 #52
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205663145
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus wacht.. jij lokt met je nepsleutel eerst een heel specifiek type vrouw (hetgeen valt op mannen met 'sjieke' auto's--> dus golddigger) en als die vrouw dan inderdaad aangeeft dat ze voor het geld wil gaan dan is het een no no?
Waarom doe je dat dan in de eerste plaats?
Een normale vrouw is niet onder de indruk van een set sleutels dus je actie is niet alleen nutteloos maar zelfs bevestigend voor je al niet te positieve beeld van vrouwen. Je gaf eerder vaak genoeg aan dat alleen vrouwen naar je toe komen die geld van je willen hebben (het type vrouw wat je toen beschreef was ook het type waar je veel meer kans bij hebt dat ze het voor het geld doen).
Stap uit deze cirkel man!
Best wel treurig iddd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')