Hoe krijg je dit in je verstand gebracht en denkt dan ook nog dat het kloptquote:Het ANP is gegevens aan het bewerken op hun website nadat de politie had aangegeven een onderzoek te doen naar de spandoeken en foto’s.
Op de website van het ANP is de foto geüpload om 03:11:03 op 07-08-2022 (kenmerk 452776753)
Nadat de politie bekend heeft gemaakt dat ze onderzoek gaan doen is de foto met kenmerk 452776753 geplaatst op 07-08-2022 om 03:24:03.
Dit betekend concreet dat de data op de website zijn aangepast en 13 minuten later is “geplaatst”.
Waarom past het ANP de data van hun site ineens aan om te laten lijken dat de foto 10 minuten na de melding is genomen? Het verhaal wordt nu steeds raarder. Zit het ANP ineens zelf achter deze nazi vlag en heeft de fotograaf deze in opdracht van het ANP gemaakt?
Welke wappies? Overheidswappies of complotwappies?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:55 schreef Nine. het volgende:
Wappies en logica is dan ook een contradictio in terminis
Ik heb geen idee, maar hoe moeten we zonder uitleg van jouw kant nu weten dat het niet klopt dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Naar aanleiding van deze foto
https://www.tubantia.nl/a(...)~a7d5ae1f/219786196/
Delen de wappies nu dit:
[..]
Hoe krijg je dit in je verstand gebracht en denkt dan ook nog dat het klopt
Ik ben vooral benieuwd waarom men de bronnen van dit soort idioterie niet probeert te achterhalen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Naar aanleiding van deze foto
https://www.tubantia.nl/a(...)~a7d5ae1f/219786196/
Delen de wappies nu dit:
[..]
Hoe krijg je dit in je verstand gebracht en denkt dan ook nog dat het klopt
Je moet vooral zelf onderzoek doen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd waarom men de bronnen van dit soort idioterie niet probeert te achterhalen?
Overheidswappies bestaan niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:57 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Welke wappies? Overheidswappies of complotwappies?
Wil jij met die vraag suggereren dat er iets achter steekt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:59 schreef Pharkus het volgende:
Ze stellen toch alleen maar (suggestieve) vragen?
Dat heb ik voor de grap eens gedaan bij dit geval. Onder de foto stond een naam van een persbureau, en bij sommige berichten de naam van de fotograaf. De naam van deze fotograaf komt vaker voor bij lokale nieuwsberichten, heel vaak bij 112 meldingen zoals brand en ongelukken waar de ambulance moet bij komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je moet vooral zelf onderzoek doen heb ik gehoord
Het was juist dat de time stamp van de foto 3:11 was, de melding bij het anp 3:12 en de 112 foto was 3:15 (ofzoiets) daarop ontstond ophef en werd er gesuggereerd dat de fotograaf de vlag zelf zou hebben opgehangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wil jij met die vraag suggereren dat er iets achter steekt?
[..]
Dat heb ik voor de grap eens gedaan bij dit geval. Onder de foto stond een naam van een persbureau, en bij sommige berichten de naam van de fotograaf. De naam van deze fotograaf komt vaker voor bij lokale nieuwsberichten, heel vaak bij 112 meldingen zoals brand en ongelukken waar de ambulance moet bij komen.
Kortom, de desbetreffende fotograaf is er zo eentje met een scanner in zijn auto die continu naar de meldingen luistert en dan achter de ambulance/brandweer aan rijdt om als eerst een foto te kunnen maken. Hij heeft ook voor sommige artikelen ook foto’s gemaakt waar de ambulance net aan komt, dus kennelijk is hij wel vaker heel snel ter plaatse.
Daarmee is ook prima te verklaren waarom hij bij dit brandje al na tien minuten ter plaatse was. Wie weet, misschien was het zelfs wel toevallig aan zijn kant van het dorp. Kan mij ook voorstellen dat zo iemand in zo een telegram-groepje van de boeren gaat, om te weten waar hij foto’s kan komen maken.
Kortom, eigenlijk is het prima te verklaren waarom hij tien minuten na de melding een foto kan maken. Wappies.
Wat hebben die melding bij het ANP en wanneer de fotograaf zijn foto maakt met elkaar te maken? Of denken ze dat journalisten en fotografen pas in actie mogen komen na opdracht van het ANP oid?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Het was juist dat de time stamp van de foto 3:11 was, de melding bij het anp 3:12 en de 112 foto was 3:15 (ofzoiets) daarop ontstond ophef en werd er gesuggereerd dat de fotograaf de vlag zelf zou hebben opgehangen
Nu is er ophef dat het anp de tijd heeft aangepast en zijn ze bij het anp de nazis
Koekkoek
Het lijkt zo weinig...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Is het nou 1.4 of 2 of er tussen? Verwarrend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |