Klacht: Waarom nou weer een vrouw? Moet er op de maan soms ook schoongemaakt wordenquote:Rond 2025 zou het hoogtepunt moeten volgen met de missie Artemis III, waarbij mensen weer voet op de maan zetten. Het is de bedoeling dat een man en een vrouw dan ongeveer een week op de zuidpool van de maan verblijven.
De maan is erg stoffig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klacht: Waarom nou weer een vrouw? Moet er op de maan soms ook schoongemaakt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet alleen niet of een baan om de aarde telt als een dienstverband voor de volgende UWV-aanvraag.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:07 schreef Näsenbar het volgende:
Via hackers heb ik geheime informatie gekregen vanuit de provincie Limburg. Ze willen de NASA graag voor zijn en TS en Tuup hiermee naar de maan sturen:Ik heb al een hoge baan, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet alleen niet of een baan om de aarde telt als een dienstverband voor de volgende UWV-aanvraag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Niemand kan mij sturen.quote:
Het is daar vrij stoffig schijnt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klacht: Waarom nou weer een vrouw? Moet er op de maan soms ook schoongemaakt worden
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:49 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat ze een Aziatische vrouw sturen en dat ze een stuurfout maakt.
TS met een vrouw in een krappe ruimte... Ik denk dat NASA dat niet zag zitten.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze wilden ook eens plompzakker de maan sturen met een stel varkens astronauten
Dus ze gaan samen de raket in, en NASA checkt zo of die varkens en PZ nog weten wat ze moeten doen.
"Varken 1, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het blauwe knopje drukken oink oink"
"Varken 2, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het gele knopje drukken oink oink"
"Varken 3, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het rode knopje drukken oink oink"
"PZ, weet je nog wat je moet doen?" - "ja, de varkens te eten geven, hun stront opruimen en verder overal met mijn klauwen vanaf blijven"
Een klassieke GTWV weer dit. Waarom niet vaker zulke kwaliteit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze wilden ook eens plompzakker de maan sturen met een stel varkens astronauten
Dus ze gaan samen de raket in, en NASA checkt zo of die varkens en PZ nog weten wat ze moeten doen.
"Varken 1, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het blauwe knopje drukken oink oink"
"Varken 2, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het gele knopje drukken oink oink"
"Varken 3, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het rode knopje drukken oink oink"
"PZ, weet je nog wat je moet doen?" - "ja, de varkens te eten geven, hun stront opruimen en verder overal met mijn klauwen vanaf blijven"
De aanleiding moet er ook maar net naar zijn hequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een klassieke GTWV weer dit. Waarom niet vaker zulke kwaliteit?
Iemand moet zaad slikken in die cabine.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef Aiciu het volgende:
Zou mij serieus niets verbazen dat zij de capsule moet reinigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |