Iig twee. Maar volgens mij ook veel paracetamol.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zag ik nou superveel doosjes met de pil bij Daisy?
Nee, alles wat hij zegt, wekt ergernis op bij mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap de humor van Dave/Denise ook niet. Ik heb die Dave echt nog niet kunnen betrappen op een grappige opmerking.
Tegen de katersquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Iig twee. Maar volgens mij ook veel paracetamol.
Die vond ik ook verrassendquote:
Mwah hij zei ook een keer dat hij vroeger gepest was, toen vond ik hem even wel normaal overkomen. Gelukkig moest hij vlak erna lachen en veranderde mijn beeld van hem weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alles wat hij zegt, wekt ergernis op bij mij.
Misschien verwacht ze maanden weg te blijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zag ik nou superveel doosjes met de pil bij Daisy?
Ja, dat zag ik ook totaal niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Alsof Daisy de meest drukke luidruchtige persoonlijkheid was die je je kan voorstellen
Was toch geen Desiree? Lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook totaal niet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah hij zei ook een keer dat hij vroeger gepest was, toen vond ik hem even wel normaal overkomen. Gelukkig moest hij vlak erna lachen en veranderde mijn beeld van hem weer.
Die neemt ook geen halve maatregelen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien verwacht ze maanden weg te blijven.
Lol, ik was dat even vergeten, bedankt voor de reminderquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik dacht die krijgt de jiujitsu niet uit zijn hoofd met Simone
Kaasplankje erbij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:13 schreef AgnesGru het volgende:
Deze OSM-er heeft zojuist een merlot ingeschonken
Wel je pink omhoog doen bij het nippenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:13 schreef AgnesGru het volgende:
Deze OSM-er heeft zojuist een merlot ingeschonken
Martijn heeft een plaatje van de ideale vrouw in zijn hoofd en bij Marian kan hij de meeste kruisjes zettenquote:
Blond, ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Martijn heeft een plaatje van de ideale vrouw in zijn hoofd en bij Marian kan hij de meeste kruisjes zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |