Tokkie uit Geffen genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Rustige Ruud is ook alleen maar een act
Dat mag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf stuk gaan om "Goeiemorgen"
Wel veel exotische aankopen dus er zal vast wat rommel tussen zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Al redden het er 2-3 heb je het er al uit + winst. En ik denk dat het niet realistisch is dat ze het allemaal redden (lol)
Kan Stijn niet gewoon tenenkrommen zeggen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stijn wist het ook al
Mij ook hoor al zijn ze wel op de goede weg met de scouting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel veel exotische aankopen dus er zal vast wat rommel tussen zitten.
Zou me verbazen als de scouting van Feyenoord ineens een 100% score aflevert.
Terecht. Musicals zouden verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs een musical voor hem gemaakt en hij kwam niet opdagen
Vraag het lekker aan hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan Stijn niet gewoon tenenkrommen zeggen?
Komt vooral pijnlijke geschiedenisvervalsing naar boven dus mee eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. Musicals zouden verboden moeten worden.
Jij krijgt dadelijk ook geel als je zo doorgaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En dan zeuren we dat de Eredivisiescheidsrechters soms pietluttig zijn, wat een onzin om hier geel voor te trekken.
Is toch wat leuker om te volgen dan Van Geel beleid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Mij ook hoor al zijn ze wel op de goede weg met de scouting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |