Ik blijf stuk gaan om "Goeiemorgen"quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg hem totaal niet, behalve die gifjes dan. Zoals het gifje waarin hij zijn been optilt als hij in zijn kofferbak gaat zitten, dat is toch een topshow.
Tokkie uit Geffen genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Rustige Ruud is ook alleen maar een act
Dat mag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf stuk gaan om "Goeiemorgen"
Wel veel exotische aankopen dus er zal vast wat rommel tussen zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Al redden het er 2-3 heb je het er al uit + winst. En ik denk dat het niet realistisch is dat ze het allemaal redden (lol)
Kan Stijn niet gewoon tenenkrommen zeggen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stijn wist het ook al
Mij ook hoor al zijn ze wel op de goede weg met de scouting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel veel exotische aankopen dus er zal vast wat rommel tussen zitten.
Zou me verbazen als de scouting van Feyenoord ineens een 100% score aflevert.
Terecht. Musicals zouden verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs een musical voor hem gemaakt en hij kwam niet opdagen
Vraag het lekker aan hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan Stijn niet gewoon tenenkrommen zeggen?
Komt vooral pijnlijke geschiedenisvervalsing naar boven dus mee eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. Musicals zouden verboden moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |