Natuurlijk. Heeft Feyenoord hard genaaid met z'n overstap. Stukje verraderquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Komt Til nog wel eens in Amsterdam? @:poepz0r
Komt Til nog wel eens in Duitsland? @Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Komt Til nog wel eens in Amsterdam? @:poepz0r
Die mogen blij zijn dat ze van zo'n middelmatige speler af zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk. Heeft Feyenoord hard genaaid met z'n overstap. Stukje verrader
Nee we moeten het allemaal heel erg vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen blij zijn dat ze van zo'n middelmatige speler af zijn.
In het kader van inclusiviteit en de lhgbqt community wil ik voortaan door het leven als de zoon van Himmlerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt Til nog wel eens in Duitsland? @:Drizzt_DoUrden
Die ben ik tijdens mijn computercrash helaas allemaal kwijtgeraaktquote:
Oh ik vind dat pesten wel sneu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij niet want dan gaan mensen die hem echt pesten in KLB klagen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat pesten wel sneu.
Eens. Pesten kan niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zuig maar eens aan mijn calippo, geile beerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zuig even aan een cola calippo ter info @:de_boswachter
Die gifjes zijn daarentegen wel goud.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |