Ja precies, en dan mag je alleen daar posten; andere users mogen er niet posten maar wel toekijken bij de gekken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:55 schreef Speedfight het volgende:
Net een soort Ganzenbord, als je je misdraagt word je verbannen naar TBS
Eens. Maar iets hoeft niet per se extreem te zijn om nog aan het woord te voldoenquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Weet je wat pas psychopaten zijn? Vrachtwagenchauffeurs die met volgeladen vrachtwagens varkens richting de slacht rijden. Ik kom ze dagelijks tegen op de weg en niemand hoor je daar over, want dan gaat het om vlees op je bord en is het ineens niet meer zielig en alles geoorloofd.
Ja heb je de OP niet gelezen of zo waanzinnige zimbabwaan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:08 schreef Hyaenidae het volgende:
In Las Vegas ook al, vet grappig 🤣![]()
https://www.hln.be/bizar/(...)hoedjes-op~af967840/
Mensen die hierom gaan janken en dit al dierenmishandeling noemen![]()
Weet je wat pas psychopaten zijn? Vrachtwagenchauffeurs die met volgeladen vrachtwagens varkens richting de slacht rijden. Ik kom ze dagelijks tegen op de weg en niemand hoor je daar over, want dan gaat het om vlees op je bord en is het ineens niet meer zielig en alles geoorloofd.
Oke @HeatWavequote:
Die spelen allemaal onder één hoedje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja maar wat zou je zeggen als het om modjes ging.
Die Franse komiek? remi gaillardquote:
Weet niet of een roze hoedje ze zou staanquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja maar wat zou je zeggen als het om modjes ging.
"Warning. Due to overfeeding some pigeons might be aggressive."quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:13 schreef maily het volgende:
![]()
Wat zou er op dat bord staan? Verboden de vogels te voeren?
Geen idee wie het is.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Franse komiek? remi gaillard
We kunnen voor jou wel wat regelen denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:00 schreef Marsenal het volgende:
Een TBS forum zou ik me vrijwillig voor aanmelden zakazoeloe maar ik heb echt niks tegen dieren, mag dat dan nog?
(Behalve katten, die mogen allemaal een roze hoed op de vacht gelijmd krijgen)
Lekker man, zin inquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We kunnen voor jou wel wat regelen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |