Een 8/10 is voor mij gewoon 'goed'.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind een 8/10 wat aan de magere kant.
Ik zou het een hoger cijfer geven, maar dat is makkelijk praten nadat je alles al hebt gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 8/10 is voor mij gewoon 'goed'.
Waarvan akte.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:14 schreef tong80 het volgende:
Het WK in Qatar begint op 21 november met een duel tussen het Nederlands elftal en Senegal. De finale staat voor 18 december op het programma.
Jij wil graag dat WK nu al opengaat?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:14 schreef tong80 het volgende:
Het WK in Qatar begint op 21 november met een duel tussen het Nederlands elftal en Senegal. De finale staat voor 18 december op het programma.
Hopelijk kijk je snel verder want ik kan niet wachten op je review van seizoen 2.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verder wil ik graag even melden dat Breaking Bad S01 een 8/10 waard is.
Dat lijkt me dan weer niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zou zelfs graag mod willen worden!
Het kwam wat laat tot ontbranding, maar het verhaal staat tot nu toe als een huis.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou het een hoger cijfer geven, maar dat is makkelijk praten nadat je alles al hebt gezien.
Bedankt voor je mening. Ik nam het hiervoor ook niet erg serieus. Uitwedstrijden keek ik bijvoorbeeld alleen als ik echt niks te doen had. En thuis was ik meestal toch redelijk naar de tering.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Lenny,
Ik snap dat de huidige Jongteams @ KKD regels extreem kut zijn, maar stel je niet zo ongelofelijk aan met doen alsof je Willem II niet meer volgt. Het gaat om Willem II zelf, je club, niet om de Jong-teams.
Verder wil ik graag even melden dat Breaking Bad S01 een 8/10 waard is.
Blij dat de werkelijkheid genuanceerder ligt. Lenny, je bent een topper.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Ik nam het hiervoor ook niet erg serieus. Uitwedstrijden keek ik bijvoorbeeld alleen als ik echt niks te doen had. En thuis was ik meestal toch redelijk naar de tering.
Dit jaar wordt het volgen sowieso lastiger omdat ik geen televisie abonnement meer heb. Maar misschien pakken we nog ergens wat leuke potjes mee. Flink wat derby's!
Het niet verlengen van mijn seizoenkaart had niks te maken met de degradatie overigens.
Ik bedenk me door jouw erg leuke review dat ik BCS S04 nog niet heb gereviewd.
BCS s04
8.7/10
@:gurneyisbestoke @:sked @:scrummie @:maxi-mus @:ggmm @:jippie @:fetx
@onlogisch is toch ook mod gewordenquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo'n goed idee.
Misschien kan je dan beter oprotten naar de KLB SC ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Ik nam het hiervoor ook niet erg serieus. Uitwedstrijden keek ik bijvoorbeeld alleen als ik echt niks te doen had. En thuis was ik meestal toch redelijk naar de tering.
Dit jaar wordt het volgen sowieso lastiger omdat ik geen televisie abonnement meer heb. Maar misschien pakken we nog ergens wat leuke potjes mee. Flink wat derby's!
Het niet verlengen van mijn seizoenkaart had niks te maken met de degradatie overigens.
Prima review ouwe reus.quote:Ik bedenk me door jouw erg leuke review dat ik BCS S04 nog niet heb gereviewd.
BCS s04
8.7/10
@:gurneyisbestoke @:sked @:scrummie @:maxi-mus @:ggmm @:jippie @:fetx
Daar zitten we niet op te wachten daar hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan je dan beter oprotten naar de KLB SC ofzo.
Waarom werk je in het weekendquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Hele weekend gewerkt en gisteren kon ik op het eind niet meer recht op mijn poten staan.
Ik besef me dat dit extreme aanstellerij is en daarvoor zal ik boeten.
Wacht maar tot je fulltime gaat werken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Hele weekend gewerkt en gisteren kon ik op het eind niet meer recht op mijn poten staan.
Ik besef me dat dit extreme aanstellerij is en daarvoor zal ik boeten.
Omdat ik mijn tijden op basis van mijn studie had aangegevenquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom werk je in het weekend
Je bent toch geen arbeider
Dat zeg ik: extreme aanstellerij van mijn kant.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je fulltime gaat werken.
Ben jij van de KLB?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zitten we niet op te wachten daar hoor.
Dat mag. maar deze SC en de KLB SC vertonen stiekem veel overeenkomsten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk nu toch een beetje anders tegen je aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |