Leuke hoofdpet bij 100¤ boodschappen allenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kutreclames met Dreetje Hazes ofzo.
Wie is dat?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:46 schreef GGMM het volgende:
Nou maar hopen dat @:fosive niet weer op het laatste moment afhaakt
Gelukkig heb ik zo’n 12 jaar geleden besloten niet meer in een uitvak in Nederland plaats te nemen. Dan krijg je dit soort leeghoofden ook wat minder mee.quote:
In een uitvak staan vind ik een van de meest verschrikkelijke dingen die me kan overkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zo’n 12 jaar geleden besloten niet meer in een uitvak in Nederland plaats te nemen. Dan krijg je dit soort leeghoofden ook wat minder mee.
Mijn aversie zit het hem vooral in hoe alles er omheen in Nederland is ingericht.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
In een uitvak staan vind ik een van de meest verschrikkelijke dingen die me kan overkomen.
Ja waarom je als een totaaldebiel laten behandelen als je gezellig een praatje kan maken met een fan van Utrecht of Twentequote:Op maandag 8 augustus 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn aversie zit het hem vooral in hoe alles er omheen in Nederland is ingericht.
En thuisvak is 9 van de 10 keer gewoon top als je een beetje respectvol bent naar je buren toe.
Dat zijn dan weer net de clubs waar ik dat gezellige praatje vaak wel achterwege laat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja waarom je als een totaaldebiel laten behandelen als je gezellig een praatje kan maken met een fan van Utrecht of Twente
quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:54 schreef Caland het volgende:
Gisteren zat er echter weer een of andere dronken mongool achter me die voor de wedstrijd al enorm vervelend was. Typisch zo’n gast uit de regio die dan die ene wedstrijd per jaar gaat. Die is buiten ook aardig in elkaar gemept omdat hij zingend het stadion uit liep @:sked
Totaal geen medelijden met dat soort lui.
Je beledigt de mongolen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
Al is Tim Hofman wel een enorme mongool natuurlijk.
Bij ons deed je dat neem ik aan wel?quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer net de clubs waar ik dat gezellige praatje vaak wel achterwege laat.
Eens wel. Met op 1 van kut geregeld de Arena.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn aversie zit het hem vooral in hoe alles er omheen in Nederland is ingericht.
En thuisvak is 9 van de 10 keer gewoon top als je een beetje respectvol bent naar je buren toe.
Ja hoor, Tilburg is meestal wel gezellig. Al werd dat ook steeds minder de laatste jaren, maar dat betekent vaak dat het thuispubliek gewoon wat fanatieker wordt dus dat is ook wel weer prima ergens.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij ons deed je dat neem ik aan wel?
Feyenoord en Ajax hadden het stuk oost-tribune vlakbij het uitvak, maar een paar jaar geleden werd dat geveegd en sindsdien zijn die vakken leeg.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, Tilburg is meestal wel gezellig. Al werd dat ook steeds minder de laatste jaren, maar dat betekent vaak dat het thuispubliek gewoon wat fanatieker wordt dus dat is ook wel weer prima ergens.
De tijd dat je als Feyenoord echt hele stadions kon overnemen is er niet echt meer.
Hoi Lenny,quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens wel. Met op 1 van kut geregeld de Arena.
Ja en tegenwoordig heeft echt elke club tot aan Heerenveen aan toe zelfs een groep met zwarte kleding dragende druktemakers die de confrontatie aan willen gaan terwijl je eerst altijd wel probleemloos naar zo’n stad kon gaan om ergens met een flinke groep in het centrum te zuipen. Erg jammerquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax hadden het stuk oost-tribune vlakbij het uitvak, maar een paar jaar geleden werd dat geveegd en sindsdien zijn die vakken leeg.
Ik vind een 8/10 wat aan de magere kant.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Lenny,
Ik snap dat de huidige Jongteams @ KKD regels extreem kut zijn, maar stel je niet zo ongelofelijk aan met doen alsof je Willem II niet meer volgt. Het gaat om Willem II zelf, je club, niet om de Jong-teams.
Verder wil ik graag even melden dat Breaking Bad S01 een 8/10 waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |