Zo boos hoef je nou ook weer niet te worden omdat ik je gewoon even op je plek zet in dat ene topic…quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je denkt ‘ik speculeer maar wat’ en wellicht dat er een kans bestaat dat ik goed speculeer?
Ik ben niet boos, ik ben woedend!quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo boos hoef je nou ook weer niet te worden omdat ik je gewoon even op je plek zet in dat ene topic…
Apengriep dan!quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en je hoeft niet met ‘kanker’ als krachtterm te schelden. Dat je zelf niet roomser bent als de Paus was zo ook wel duidelijk….
Zit je weer aan de pep TS, met je agressieve gedrag?quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee totaal mongool, kijk maar op filmpjes op youtube, kun je zien hoe dat meestal georganiseerd is, ik snap trouwens sowieso niet wat figuren doen buiten KLB op FOK, blijf lekker weg paardemongool.
Pleur je op met je wokequote:Op zondag 7 augustus 2022 23:37 schreef opgebaarde het volgende:
Een topaccount. Ik sla in een topic geen post van hem/haar/zij/hen/het over
GENOTquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Probeert je mij aan het huilen te maken? Want je bent op de goede weg.... Naarling
Jij dan echt de pepsi cola van dit forum, zo een drankje waarvan je een slokje neemt en dan denkt, bah, toch niet lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zit je weer aan de pep TS, met je agressieve gedrag?
Moet je echt mee kappen, heeft niemand niks aan.
Je moederquote:
Het is een gave.quote:
Je zusje kreeg van mij gister ook een bek vol cum.quote:
Sow!quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zit je weer aan de pep TS, met je agressieve gedrag?
Moet je echt mee kappen, heeft niemand niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |