abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205571817

:( :( :( :(
-nee-
pi_205571992
Nieuw is niet altijd beter.
pi_205572105
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Spellchecker zondag 7 augustus 2022 @ 12:35:14 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205572217
quote:
8s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:36 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]

Leuke zelfgebreide trui!
  zondag 7 augustus 2022 @ 13:11:20 #5
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205572531
Nou zeg, het arme wezentje. Laat het vrij. Wespachtig en zijn ok.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)s%20vliegen%20meppen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205572739
Kokend water erbij of in brand steken.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 13:59:20 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_205572892
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:35 schreef maily het volgende:

[..]
Leuke zelfgebreide trui!
en dat met zulk warm weer :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 7 augustus 2022 @ 14:07:12 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205572950
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:37 schreef Aiciu het volgende:
Kokend water erbij of in brand steken.
Waarom?
Waarom een gruwel dood?
Maak of direct en snel dood of laat vrij. Het laatste heeft mijn voorkeur.

Ik begrijp echt niet waarom er zoveel gruwel methoden zijn en we dat best vinden. Daar doet een wesp een dag over sterven in die limonade val. Hangt een vlieg aan die plakstrip, uren later hoor je nog hoe het wezen nog wat laatste energie bij elkaar schraapt in een poging te ontsnappen.
Ik heb als kind er al wat van proberen te zeggen, maar dat werd weggewuifd. En als ik er nu wat van zeg word ik aangekeken alsof water brand. Maar fuck zeg! Het is wreed.

Maak het dood of laat het gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205573226
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 7 augustus 2022 @ 14:43:24 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205573233
Is dat niet warm vandaag?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 augustus 2022 @ 14:55:07 #11
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205573355
quote:
Wespen dragen wel bij aan bestuiven. En eten oa muggen…. Best voordelig voor ons mensen.

Zomrond augustus, de tijd komt er nu aan… rakennwespen ‘werkeloos’. Ze gaan zich bezatten (suikers) en worden vervelender, blijven meer rondhangen en prikken sneller.

De rest van het plaatje heeft ronduit gelijk. Als je niet optijd weg kan komen hou je dan stil en hoop op het beste.
Maak de wesp niet dood!!!!!

Iig niet vlakbij waar je nog wil zitten. Want als de wesp prikt of sterft trekt dat andere wespen aan die al geagiteerd zijn erdoor.
pi_205573571

Dit zou een service zijn voor iedereen die last heeft van die klotebeesten.
  Tettenkoning zondag 7 augustus 2022 @ 15:15:29 #13
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205573585
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 14:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Wespen dragen wel bij aan bestuiven. En eten oa muggen…. Best voordelig voor ons mensen.

Zomrond augustus, de tijd komt er nu aan… rakennwespen ‘werkeloos’. Ze gaan zich bezatten (suikers) en worden vervelender, blijven meer rondhangen en prikken sneller.

De rest van het plaatje heeft ronduit gelijk. Als je niet optijd weg kan komen hou je dan stil en hoop op het beste.
Maak de wesp niet dood!!!!!

Iig niet vlakbij waar je nog wil zitten. Want als de wesp prikt of sterft trekt dat andere wespen aan die al geagiteerd zijn erdoor.
Het is weps. Net als hont, kad en paart |:)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205573606
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Waarom?
Waarom een gruwel dood?

Ik begrijp echt niet waarom er zoveel gruwel methoden zijn en we dat best vinden. Daar doet een wesp een dag over sterven in die limonade val. Hangt een vlieg aan die plakstrip, uren later hoor je nog hoe het wezen nog wat laatste energie bij elkaar schraapt in een poging te ontsnappen.
Ik heb als kind er al wat van proberen te zeggen, maar dat werd weggewuifd. En als ik er nu wat van zeg word ik aangekeken alsof water brand. Maar fuck zeg! Het is wreed.

Die kut insecten moeten gewoon optyfen met mij lastig te vallen en al helemaal wanneer ze binnenkomen. Dan worden ze lekker geroosterd.

Ben vorig jaar nog gestoken door zo'n grote wesp, tyfus beesten die zonder reden aanvallen, dus lekker uitroeien die pleuriswespen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205573663
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:35 schreef maily het volgende:

[..]
Leuke zelfgebreide trui!
Is marsanaal een vrouw?
pi_205573666
quote:
Zijn ass lijkt op een hamburger.

Ik heb honger.
pi_205573712
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:27 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Is marsanaal een vrouw?
PLOTTWIST
-nee-
  zondag 7 augustus 2022 @ 18:24:38 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205574937
quote:
wat de fok :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 7 augustus 2022 @ 18:25:38 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205574944
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nou zeg, het arme wezentje. Laat het vrij. Wespachtig en zijn ok.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)s%20vliegen%20meppen.
Bijen wel , wespen niet ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205574966

:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205574976
De wesp is heel erg dood >:)
-nee-
pi_205575053
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:33 schreef Marsenal het volgende:

[..]
PLOTTWIST
Je bent gewoon homo dus die vrouwensweaters breidt en draagt.
pi_205575063
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 18:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat zou verschrikkelijk zijn, ik ben zo homofoob als de pleuris.
-nee-
pi_205575089
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 18:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Je weet toch dat je eerst moet vragen wat er in het paspoort staat qua man/vrouw.

En dan vragen hoe die gene wesnt te worden aangesproken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna kun je een gesprek beginnen, en weet je wat voor haha vlees je in de kuip hebt.

:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205575609
quote:

Hangt een vlieg aan die plakstrip, uren later hoor je nog hoe het wezen nog wat laatste energie bij elkaar schraapt in een poging te ontsnappen.
Mooi om naar te kijken. :s)
pi_205576890
quote:
8s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:36 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]

Europese hoornaar. Heb er veel in de tuin zitten van deze soort!
Cindy De Vuyst
pi_205577103
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 22:57 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Europese hoornaar. Heb er veel in de tuin zitten van deze soort!
Mooi beest. Heeft de hele nacht proberen te ontsnappen volgens mij, had de deuren en ramen naar buiten openstaan. Vanmorgen was ie er blijkbaar nog, m'n jongste van anderhalf had hem van een kastje of tafel geplukt, in beide handen gestoken, zwelling was vanavond nog zichtbaar, heeft een half uur de boel bij elkaar gegild. :P

Begreep dat ze niet gauw prikten, maar als ze prikken is het blijkbaar behoorlijk kut. Heb je een nest in de buurt? Zou daar niet gelukkig van worden.
-nee-
pi_205577113
Wespen zijn zeker nuttig. Zij eten bijvoorbeeld motluizen die de tomaten en andere gewassen bedreigen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205577448
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Tettenkoning maandag 8 augustus 2022 @ 02:03:18 #30
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205577457
quote:
The birds and the bees for dummies...

Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 8 augustus 2022 @ 02:38:52 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205577464
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:18 schreef Aiciu het volgende:

[..]
Die kut insecten moeten gewoon optyfen met mij lastig te vallen en al helemaal wanneer ze binnenkomen. Dan worden ze lekker geroosterd.

Ben vorig jaar nog gestoken door zo'n grote wesp, tyfus beesten die zonder reden aanvallen, dus lekker uitroeien die pleuriswespen.
Waar wordt je vaker door lastig gevallen, wespen of muggen?
Wespen eten muggen, heel veel muggen e.d..
Verder steken ze ook niet zo heel vaak, enkel vanaf half augustus zijn ze wat onberekenbaar. Verder zijn ze redelijk relaxed als je ze maar met rust laat. Ze zijn tot die tijd druk met de poppen voeden. Dan jagen ze op ander ongedierte zoals muggen en vliegen. Of bijten een stuk van je ham af als je ze de kans geeft (interessant om te zien!), ruimen ook kadavers op dus.
Vanaf augustus zijn er geen poppen meer die ze moeten voeden en waar ze suikers van krijgen. Dan gaan ze opzoek naar suikers en zijn niet meer bezig met jagen of kadavers zoeken. Ze zijn werkeloos en ‘dronken’ van teveel suikers die wij ze verstrekken. Dat maakt ze vervelend. De rest van de tijd zijn ze te druk om ons te pesten, of te steken ‘zomaar’.

Ik herhaal het nog maar een keer. Als je ze dood geven ze een goedje af dat andere wespen aantrekt die in een zeer slecht humeur zijn. Hoe meer dode wespen in je directe omgeving, hoe groter de kans dat ze ‘zomaar’ steken. En vanaf de tijd dat ze niet meer druk zijn de poppen te voeden geld dit nog veel harder.

Een grote wesp, een hoornaar bedoel je? Dan ben je naar, dat is geen leuke steek, doet serieus pijn.
kunnen steken wat ze willen aangezien ze een gladde angel hebben, net als gewone wespen.
Zit een hoornaar niet in de weg, ze verdedigen zich fel, maar zijn niet als gewone wespen op zoek naar zoetigheid, wel naar vlees voor de larven. De grote eten zelf plantensap.
Blijf bij hun nest weg, kom niet aan hun aanvlieg route en sla niet naar ze. Dan steken ze niet.
pi_205577466
quote:

[..]
Waarom?
Waarom een gruwel dood?

De tering zeg, wat een debiel gejank. Het zijn fucking insecten joh.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_205577511
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 23:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Mooi beest. Heeft de hele nacht proberen te ontsnappen volgens mij, had de deuren en ramen naar buiten openstaan. Vanmorgen was ie er blijkbaar nog, m'n jongste van anderhalf had hem van een kastje of tafel geplukt, in beide handen gestoken, zwelling was vanavond nog zichtbaar, heeft een half uur de boel bij elkaar gegild. :P

Begreep dat ze niet gauw prikten, maar als ze prikken is het blijkbaar behoorlijk kut. Heb je een nest in de buurt? Zou daar niet gelukkig van worden.
M'n buurman heeft er een nest van zitten. Probleem is, als ze éénmaal beginnen rond te vliegen dat ze ook over mijn tuin vliegen.
Cindy De Vuyst
  maandag 8 augustus 2022 @ 07:36:50 #34
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_205577586
Wat heb je een leuke roze wollen trui aan zeg. Was het leuk op het bootje zaterdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')