en dat met zulk warm weerquote:
Waarom?quote:
Wespen dragen wel bij aan bestuiven. En eten oa muggen…. Best voordelig voor ons mensen.quote:
Het is weps. Net als hont, kad en paartquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wespen dragen wel bij aan bestuiven. En eten oa muggen…. Best voordelig voor ons mensen.
Zomrond augustus, de tijd komt er nu aan… rakennwespen ‘werkeloos’. Ze gaan zich bezatten (suikers) en worden vervelender, blijven meer rondhangen en prikken sneller.
De rest van het plaatje heeft ronduit gelijk. Als je niet optijd weg kan komen hou je dan stil en hoop op het beste.
Maak de wesp niet dood!!!!!
Iig niet vlakbij waar je nog wil zitten. Want als de wesp prikt of sterft trekt dat andere wespen aan die al geagiteerd zijn erdoor.
Die kut insecten moeten gewoon optyfen met mij lastig te vallen en al helemaal wanneer ze binnenkomen. Dan worden ze lekker geroosterd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom een gruwel dood?
Maak of direct en snel dood of laat vrij. Het laatste heeft mijn voorkeur.
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel gruwel methoden zijn en we dat best vinden. Daar doet een wesp een dag over sterven in die limonade val. Hangt een vlieg aan die plakstrip, uren later hoor je nog hoe het wezen nog wat laatste energie bij elkaar schraapt in een poging te ontsnappen.
Ik heb als kind er al wat van proberen te zeggen, maar dat werd weggewuifd. En als ik er nu wat van zeg word ik aangekeken alsof water brand. Maar fuck zeg! Het is wreed.
Maak het dood of laat het gaan.
Bijen wel , wespen nietquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nou zeg, het arme wezentje. Laat het vrij. Wespachtig en zijn ok.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s%20vliegen%20meppen.
Dat zou verschrikkelijk zijn, ik ben zo homofoob als de pleuris.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je bent gewoon homo dus die vrouwensweaters breidt en draagt.
Je weet toch dat je eerst moet vragen wat er in het paspoort staat qua man/vrouw.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je bent gewoon homo dus die vrouwensweaters breidt en draagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna kun je een gesprek beginnen, en weet je wat voor haha vlees je in de kuip hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hangt een vlieg aan die plakstrip, uren later hoor je nog hoe het wezen nog wat laatste energie bij elkaar schraapt in een poging te ontsnappen.
Mooi beest. Heeft de hele nacht proberen te ontsnappen volgens mij, had de deuren en ramen naar buiten openstaan. Vanmorgen was ie er blijkbaar nog, m'n jongste van anderhalf had hem van een kastje of tafel geplukt, in beide handen gestoken, zwelling was vanavond nog zichtbaar, heeft een half uur de boel bij elkaar gegild.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Europese hoornaar. Heb er veel in de tuin zitten van deze soort!
Waar wordt je vaker door lastig gevallen, wespen of muggen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Die kut insecten moeten gewoon optyfen met mij lastig te vallen en al helemaal wanneer ze binnenkomen. Dan worden ze lekker geroosterd.
Ben vorig jaar nog gestoken door zo'n grote wesp, tyfus beesten die zonder reden aanvallen, dus lekker uitroeien die pleuriswespen.
De tering zeg, wat een debiel gejank. Het zijn fucking insecten joh.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom een gruwel dood?
Maak of direct en snel dood of laat vrij. Het laatste heeft mijn voorkeur.
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel gruwel methoden zijn en we dat best vinden. Daar doet een wesp een dag over sterven in die limonade val. Hangt een vlieg aan die plakstrip, uren later hoor je nog hoe het wezen nog wat laatste energie bij elkaar schraapt in een poging te ontsnappen.
Ik heb als kind er al wat van proberen te zeggen, maar dat werd weggewuifd. En als ik er nu wat van zeg word ik aangekeken alsof water brand. Maar fuck zeg! Het is wreed.
Maak het dood of laat het gaan.
M'n buurman heeft er een nest van zitten. Probleem is, als ze éénmaal beginnen rond te vliegen dat ze ook over mijn tuin vliegen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mooi beest. Heeft de hele nacht proberen te ontsnappen volgens mij, had de deuren en ramen naar buiten openstaan. Vanmorgen was ie er blijkbaar nog, m'n jongste van anderhalf had hem van een kastje of tafel geplukt, in beide handen gestoken, zwelling was vanavond nog zichtbaar, heeft een half uur de boel bij elkaar gegild.![]()
Begreep dat ze niet gauw prikten, maar als ze prikken is het blijkbaar behoorlijk kut. Heb je een nest in de buurt? Zou daar niet gelukkig van worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |