Het ertegen opzien zal vanavond wel komen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig klinkt ingewikkeld. ZIe je er tegen op?
Hoelang moet je daarvoor in het ziekenhuis blijven?
Je moet maar zo denken je merkt er niets van neem aan dat het onder narcose gebeurd?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ertegen opzien zal vanavond wel komen.
Mag dinsdag weer naar huis normaal gesproken.
Ik zie vooral op tegen de herstelfase nuquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken je merkt er niets van neem aan dat het onder narcose gebeurd?
Ik zal voor je duimen en hoop zeker dat het het gewenst resultaat behaald.
Heel veel succes Marcb
Is het een zware of langdurig herstel?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie vooral op tegen de herstelfase nu
Thx
Morguh Chufiquote:
Mag 2 weken niet fietsen of sporten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het een zware of langdurig herstel?
Wat is twee weken op nog jaren waarin je het wel kan moet je maar denkenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag 2 weken niet fietsen of sporten.
Kan ik niet zo goed tegen
Sterkte morgenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag 2 weken niet fietsen of sporten.
Kan ik niet zo goed tegen
Kan er niet zo goed tegen dat het niet mag, is het is voor mij 2 hele weken, de rest boeit nietquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is twee weken op nog jaren waarin je het wel kan moet je maar denken
De komende twee weken wordt het weer heel warm dus lekker rustig aan doen.
In de vroege ochtend rustig een wandelingetje maken of zo.
Oeps, ja dan is het afzien 2 weken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan er niet zo goed tegen dat het niet mag, is het is voor mij 2 hele weken, de rest boeit niet
Snap ook niet hoe je daar doorkomtquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, ja dan is het afzien 2 weken.
Ik heb net maanden niets mogen doen van het weinige van wat ik nog kan doen![]()
Dus weet hoe je je voelt.
Maar gaat goed komen marcb, als je klachten daardoor weg zijn of een heel eind zijn afgenomen heb je die 2 weken er graag voor over
Ik heb 6x over 6 maanden plat in bed gelegen. Je leert wel om andere dingen te doen die je op dat moment wel kan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe je daar doorkomt
Maar jij kan het blijkbaar
Hey Marioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |