Het ertegen opzien zal vanavond wel komen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig klinkt ingewikkeld. ZIe je er tegen op?
Hoelang moet je daarvoor in het ziekenhuis blijven?
Je moet maar zo denken je merkt er niets van neem aan dat het onder narcose gebeurd?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ertegen opzien zal vanavond wel komen.
Mag dinsdag weer naar huis normaal gesproken.
Ik zie vooral op tegen de herstelfase nuquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken je merkt er niets van neem aan dat het onder narcose gebeurd?
Ik zal voor je duimen en hoop zeker dat het het gewenst resultaat behaald.
Heel veel succes Marcb
Is het een zware of langdurig herstel?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie vooral op tegen de herstelfase nu
Thx
Morguh Chufiquote:
Mag 2 weken niet fietsen of sporten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het een zware of langdurig herstel?
Wat is twee weken op nog jaren waarin je het wel kan moet je maar denkenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag 2 weken niet fietsen of sporten.
Kan ik niet zo goed tegen
Sterkte morgenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag 2 weken niet fietsen of sporten.
Kan ik niet zo goed tegen
Kan er niet zo goed tegen dat het niet mag, is het is voor mij 2 hele weken, de rest boeit nietquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is twee weken op nog jaren waarin je het wel kan moet je maar denken
De komende twee weken wordt het weer heel warm dus lekker rustig aan doen.
In de vroege ochtend rustig een wandelingetje maken of zo.
Oeps, ja dan is het afzien 2 weken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan er niet zo goed tegen dat het niet mag, is het is voor mij 2 hele weken, de rest boeit niet
Snap ook niet hoe je daar doorkomtquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, ja dan is het afzien 2 weken.
Ik heb net maanden niets mogen doen van het weinige van wat ik nog kan doen![]()
Dus weet hoe je je voelt.
Maar gaat goed komen marcb, als je klachten daardoor weg zijn of een heel eind zijn afgenomen heb je die 2 weken er graag voor over
Ik heb 6x over 6 maanden plat in bed gelegen. Je leert wel om andere dingen te doen die je op dat moment wel kan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe je daar doorkomt
Maar jij kan het blijkbaar
Hey Marioquote:
Die kijkt echt net als SBEquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft badeendje een slechte dag?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft badeendje een slechte dag?![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam vd week een hoop leuke plaatjes tegen.quote:
Staan ze hier al?quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam vd week een hoop leuke plaatjes tegen.
Jij heel veel succes morgen en dat je herstel goed gaat.
Ik had ze in VIV gezet daar sommige mij weer aan bepaalde users deed denken.quote:
Wat is VIV ook al weerquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ze in VIV gezet daar sommige mij weer aan bepaalde users deed denken.
Hier komen ze vandaan: Why You Should Have A Duck
GC / [VIV #368] Relaxzondag met lieffiesquote:
Ik moest bij sommigen wel lachen.quote:
spelenquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil die veredelde handtas nou
Mwah, nog 1 kwart, kan zomaar hard gaan.quote:
OK en ?quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, nog 1 kwart, kan zomaar hard gaan.
Al maakt Australie er nog wel even snel 1quote:
Ik meestal wel in de avond rond 8 uurquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook lekker ... ik weet niet of ik later nog trek / honger krijg
En wat heb je dan op het menu staan?quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik meestal wel in de avond rond 8 uur
het wel ...quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nootjes meestal of ik pak twee rijstwafels..
Goeie, even de boel hier ook weer openzettenquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Waait nu lekker door, heb de achterdeur nog open
Staat hier eigenlijk de hele middag al open..quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Goeie, even de boel hier ook weer openzetten
Dat idd ..quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat hier eigenlijk de hele middag al open..
Zij muh scharrel ook vannachtquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Waait nu lekker door, heb de achterdeur nog open
You made your point sisterquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat hier eigenlijk de hele middag al open..
Hier ookquote:
Ja, sorry, het was een enorm flauwe opmerkingquote:
Moest er wel om lachenquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, sorry, het was een enorm flauwe opmerking. Maar ik dacht wel heel eventjes dat jullie een soort van achterdeurverbond hadden, zo in het geheim, zeg maarrr
Was wel te doen vandaag.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookIk vind het heerlijk. Zoals vandaag mag het vaker zijn
Zoals vandaag mag het altijd zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookIk vind het heerlijk. Zoals vandaag mag het vaker zijn
Mijn broer zei altijd "er valt een koekje uit de trommel" als één van zijn kinderen er één liet vliegen, dat is best schattig.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
Af en toe een scheet is afhankelijk van wat je eet ...
Ja ik trek dit ook wel. Maar weer richting 30 deze week. Lekker vroeg boodschappen doen en voor de rest niks.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals vandaag mag het altijd zijn.
Fijn dat het leuk was!quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel te doen vandaag.
In de middag naar een gratis toegankelijk festival geweest hier in EHV, was leuk enzo... Alleen de wespen vonden het ook prima om zich te laten zien. (niet gestoken though, wel 1 in mijn drankje zien sterven)...
quote:
Ik denk dat ik er hem zelf in gejaagd heb, want hij/zij vloog al even in mijn gezichtsveldquote:Het is inderdaad wel echt van dat wespenweer ja. Gelukkig dat je op tijd zag dat er 1 in je drankje zat
Heb je de juiste instructies?quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik trek dit ook wel. Maar weer richting 30 deze week. Lekker vroeg boodschappen doen en voor de rest niks.
(oh ja nog een kast in elkaar jassen, maar dat doe ik in etappes)
Oh er staat er al één hoor. Ik heb er nog één. Maar die gaat vast makkelijkerquote:
OK dan komt het wel goed vermoed ikquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh er staat er al één hoor. Ik heb er nog één. Maar die gaat vast makkelijker
Dankquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
Sicces en sterkte morgen, @:marcb1974
Sterkte morgen!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nogmaals sterkte en een voorspoedig herstel
Dank beidequote:
Maar ook even lang leven YTquote:
Ik heb mijn gang en maar weer eens gestofzuigd, het was een andere binnenkomst na het boodschappen doen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh er staat er al één hoor. Ik heb er nog één. Maar die gaat vast makkelijker
Hoeveel stof is daar voor nodig?quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn gang en maar weer eens gestofzuigd, het was een andere binnenkomst na het boodschappen doen.
Naar mijn idee minimaal een jaar of 7.quote:
Van mij ook. Maar wij krijgen 6 tot 7 bloedhete dagen lees ik net 😢quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals vandaag mag het altijd zijn.
7 jaar niet gezogen😮quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee minimaal een jaar of 7.
Ohhh... vond je nog iets leuks ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee minimaal een jaar of 7.
De keer dat ik gezogen ben is zelfs nog langer geleden.quote:
Die wil ik helemaal niet. Kan ik ze retour sturen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij ook. Maar wij krijgen 6 tot 7 bloedhete dagen lees ik net 😢
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De keer dat ik gezogen ben is zelfs nog langer geleden.
Heb je het bonnetje nog?quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die wil ik helemaal niet. Kan ik ze retour sturen?
Neeuh, het is ook niet smerig bij mij maar ik heb wel zo iets van daar moet maar eens een nieuwe kleur op.quote:
Weet je Soury, ik heb het echt moeilijk gehad toen ik zonder werk zat. Wij kunnen hard naar elkaar zijn en toch waardeer ik je. Ohw en je bent een trut.quote:
Gang en trap zijn oker-geel. De rest babyblauw.quote:
Ban mag een ander kleurtje wel eensquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gang en trap zijn oker-geel. De rest babyblauw.
Al die vrouwen onder je vleugeltjes hebben er nooit aan gedacht je even zachtjes te zuigen…. Schonen veertjes is toch fijnquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De keer dat ik gezogen ben is zelfs nog langer geleden.
Van mij wel heel graag zelfs.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die wil ik helemaal niet. Kan ik ze retour sturen?
Banaanvraag @Deisyy even ingrijpen aubquote:
Oops I did it again.quote:
Spear Britney was toen de grap.quote:
Die was slecht livequote:Op zondag 7 augustus 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spear Britney was toen de grap.
Gelukkig hebben we de videos nog.quote:
Ik val in herhaling als ik vraag welke artiest wel goed live kan zingen tegenwoordig.quote:
Geen enkele?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik val in herhaling als ik vraag welke artiest wel goed live kan zingen tegenwoordig.
Zag da Ziggo weer een festival streamt Roemeens nuquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Geen enkele?Waarom al die festivals dan?
Idd, toen kende ik jou nog niet.quote:
Ik zou wel interesse hebben maar ziggoquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag da Ziggo weer een festival streamt Roemeens nu
Ja lastig ... zoveel heb ik er ook niet gezienquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik val in herhaling als ik vraag welke artiest wel goed live kan zingen tegenwoordig.
Ja en af en toe een serie kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou wel interesse hebben maar ziggo![]()
Heel fijn dat engels voetbal nu ook bij viaplay zit. Nu is er geen enkele reden meer om nog lid te zijn van ziggo.
Ook daar is viaplay beter in wat mij betreft. Best een leuk aanbod aan series.quote:
heb al sommige uitgekeken iddquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar is viaplay beter in wat mij betreft. Best een leuk aanbod aan series.
Heb je Billy the kid al gezien? Ziet er wel vermakelijk uit.quote:
Comedy serie. Niks bijzonders maar vond dat leuk toen het uitkwam en nu wel leuk om nog eens te zien.quote:
Ah is een oudjequote:Op zondag 7 augustus 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Comedy serie. Niks bijzonders maar vond dat leuk toen het uitkwam en nu wel leuk om nog eens te zien.
Ja beetje wel. Daar ontbreekt het ook al lange tijd aan...een goede comedy serie.quote:
Eikel. Die niet in huis hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
Ah ... The good, the Bad and the Ugly gemist
Staat volgens mij ook op Viaplayquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eikel. Die niet in huis hebben.
Viaplayquote:
In het begin was het wel slecht met livestreams die vastliepen enzo maar vind het nu ook wel prima. Ben ook goedkoper uit zo.quote:
Mij name is nobody ook?quote:
Ja viaplay is de enigste streamingdienst die letterlijk alles heeftquote:
Geen last van gehad ...quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin was het wel slecht met livestreams die vastliepen enzo maar vind het nu ook wel prima. Ben ook goedkoper uit zo.
Hey mario.quote:
Niet overdrijvenquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja viaplay is de enigste streamingdienst die letterlijk alles heeft
OKquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:16 schreef mario390 het volgende:
ard half 12
dance .... world uit
niederlande
In dit topic kom je ze ook tegen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb hem deze keer overgeslagen want wist niet zeker of ik hem uit kon kijken en had Fistful gisteren al gezien . Volgende keer weer van start tot finish bekijkenquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
Shit, hebben ze jou ook weer vrij gelaten.quote:
Was maar 2 dagen. Of bedoel je die lange permban?quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Shit, hebben ze jou ook weer vrij gelaten.
Morge kerel.
Viel Spass bei die Arbeitquote:Op maandag 8 augustus 2022 08:39 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Paar weekjes Gelsenkirchen.
Relatief dicht bij huis.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:39 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Paar weekjes Gelsenkirchen.
Dankequote:
Ja goed uur rijden voor mij. Sta inmiddels al bijna net zo lang in de rij voor de safety trainingquote:
Nee sta nu 20 meter verder. In de schaduw ook nog... Frisjes.quote:
Bijna aan de beurtquote:
Zitten we weer een paar dagen met zondag opgescheeptquote:
Schuld van TSquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zitten we weer een paar dagen met zondag opgescheept
Preciesquote:
Nee toen heb ik me ingehoudenquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:42 schreef engine het volgende:
Voor mijn gevoel hebben we dit gesprek vorige week maandag ook al gehad.
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd wel een nadeel van het benoemen van een dag in de TT
Nou zie je...dit subtiel benoemen was best ingehoudenquote:
En dan gaan ze eerst nog even een half uur koffiepauze nemen.quote:
Wir schaffen dasquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
doorposten dan maar MrsLaif mag dit niet meer doen
Ja dat is een betere met wat meer streamsquote:
Joepie goed plan een open zondagquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Sorry zal volgende keer de tt wel leeg laten, kan iedereen voor zichzelf bezig bepalen wat er staat
En maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdagquote:
Laat je niet gek makenquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag
Sterktequote:Op maandag 8 augustus 2022 11:37 schreef engine het volgende:
Training voltooid.. Op naar de volgende rij
begin je weer achteraan..quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:37 schreef engine het volgende:
Training voltooid.. Op naar de volgende rij
Komt goed.. Uiteindelijkquote:
Ik ga zaterdagavond wel naar huis. Had ook iedere dag op en neer kunnen rijden maar daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu het zo dicht bij huis is , ga je op en neer of blijf je toch op locatie ?
2 uur per dag reistijd ... jaquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga zaterdagavond wel naar huis. Had ook iedere dag op en neer kunnen rijden maar daar heb ik geen zin in.
Jup en half 7 beginnen morgen dus moet al vroeg genoeg op zo.quote:
Dan maar hopen op een beetje gezellig verblijfquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jup en half 7 beginnen morgen dus moet al vroeg genoeg op zo.
Moet je weer opnieuw in de rij?quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:53 schreef engine het volgende:
Staat een stempel in een verkeerd vakjepff gedoe
Dat gelukkig niet. Collega moet een nieuw formulier maken en daarna zou ik een toegangspasje moeten krijgen. Gaat vandaag niet meer gewerkt worden in ieder geval.quote:
Beetje nutteloos dus deze maandagquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet. Collega moet een nieuw formulier maken en daarna zou ik een toegangspasje moeten krijgen. Gaat vandaag niet meer gewerkt worden in ieder geval.
Nou zeg dat. Op naar het volgende loketquote:
Ah er is meerquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nou zeg dat. Op naar het volgende loket
Toegangspasje voor het terrein krijgen. Vanaf kwart over 8 mee bezig geweest.quote:
Oh wat een gedoe zeg.. maar is uit eindelijk dus wel gelukt..quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Toegangspasje voor het terrein krijgen. Vanaf kwart over 8 mee bezig geweest.
Thnxquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:10 schreef chufi het volgende:
Om 17:15 is er weer live Atletiek , vanuit Hongarije .. ik weet niet wie er meedoen, maar volgens mij is er een redelijk sterke bezetting op diverse onderdelen
Tis maar 2 uur vanaf nu, maar ook te vinden op YTquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
ThnxGa even op onderzoek uit maar ik heb vanavond wel wat te doen. Wellicht pak ik er nog wat van mee nu
Heb het even aangezet jaquote:
Daar is sport mee begonnen in de oudheid ...quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:21 schreef pullup het volgende:
Toch wel een van mijn favoriete sporten om op tv naar te kijken
Ja hoor het ook...quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:24 schreef pullup het volgende:
Haha geen Nederlanders hoor ik nu. Naja ik kijk nog even
Ja je moet wel favorietjes hebben hierbij, dat maakt het wel veel leukerquote:
Ja dat geeft het kijken wel een extra dimensie , maar zonder kan het ookquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je moet wel favorietjes hebben hierbij, dat maakt het wel veel leuker
Hoeven ook niet perse Nederlanders te zijn. Maar bij die grotere toernooien, als er voorrondes kwart of halve finales zijn dan kan je lekker het hele verhaal volgen, hun sterktes en zwaktes leren kennen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geeft het kijken wel een extra dimensie , maar zonder kan het ook
Ja dat wel. Volgende week EK in Munchenquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeven ook niet perse Nederlanders te zijn. Maar bij die grotere toernooien, als er voorrondes kwart of halve finales zijn dan kan je lekker het hele verhaal volgen, hun sterktes en zwaktes leren kennen.
Er zijn daar meer sporten met Ek's . De roeiers zijn vandaag op pad gegaan, heb vanochtend nog even de laatste training gezien. Zat er over te denken even langs te gaan maar denk dat ik liever naar de WK volgende maand ga om te kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel. Volgende week EK in Munchen
Waar zijn die ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn daar meer sporten met Ek's . De roeiers zijn vandaag op pad gegaan, heb vanochtend nog even de laatste training gezien. Zat er over te denken even langs te gaan maar denk dat ik liever naar de WK volgende maand ga om te kijken.
De WK senioren is op de baan waar ik vorig jaar met de <23 was in Racice Tsjechiequote:
Yepquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:41 schreef chufi het volgende:
EK wielrennen is ook volgende week in Munchen
OK..quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De WK senioren is op de baan waar ik vorig jaar met de <23 was in Racice Tsjechie
Dat heb ik gemist maar neemt wimperextensions aanquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:06 schreef pullup het volgende:
Lol als die rap en vaak met haar ogen knippert stijgt ze op
Ja en niet zo'n beetjequote:Op maandag 8 augustus 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist maar neemt wimperextensions aan
Kan niemand daar lassen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:24 schreef chufi het volgende:
De NS gaat ook weer lekker .... 1 scheurtje in een wissel en de hele randstad in de war
Mag niet vanwege dat dat er ic's rijden. De eisen vd railstaaf bepalen dan dat een railstaaf niet gelast mag worden.quote:
Ahquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag niet vanwege dat dat er ic's rijden. De eisen vd railstaaf bepalen dan dat een railstaaf niet gelast mag worden.
quote:
Is toch ook ProRail die over het spoornet gaat, de NS heeft niks te maken met de onderhoud daaraan 🤔quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag niet vanwege dat dat er ic's rijden. De eisen vd railstaaf bepalen dan dat een railstaaf niet gelast mag worden.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Is toch ook ProRail die over het spoornet gaat, de NS heeft niks te maken met de onderhoud daaraan 🤔
Spoorstaven vallen in 3 klassen. Afhankelijk van de snelheid die daar gereden wordt. Klasse 1 is waar ic's rijden, klasse 2 is waar alleen stoptreinen rijden en klasse 3 is voor rangeerterreinen. Sodeknetters kan het waarschijnlijk nog beter uitleggen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ah
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ach jeetjequote:Op maandag 8 augustus 2022 21:41 schreef mazaru het volgende:
awww Olivia Newton John is overleden
[ afbeelding ]
![]()
https://www.wsaw.com/2022(...)on-john-dies-age-73/
Al gezien dit?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ja, prorail gaat daarover volgens mij. Kan niemand daar lassen?
Hoe dan ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:41 schreef mazaru het volgende:
awww Olivia Newton John is overleden
[ afbeelding ]
![]()
https://www.wsaw.com/2022(...)on-john-dies-age-73/
Ik had het gelezen. Net pas het filmpje gekeken. Kan niet wachtenquote:
Go for it chuf!!quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
nog 5 te gaan ... we gaan het vandaag nog redden
Neequote:Op maandag 8 augustus 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
Heb je al een leuke TT in gedachten chuf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |