Ik zat op de basisschool met een Joegoslaaf wiens tweede naam Milaan was. Als in de stad Milaan. Hij wilde dierenarts worden. Echter in groep 8 scheen hij een andere pad op te zijn gegaan waarna we nooit meer iets van hem hoorden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
Die gast heet Milan.
Als dit restaurant nou ook Italië heet.
Waar is Milan? In Italië.__!
wat is het moraal van je verhaal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool met een Joegoslaaf wiens tweede naam Milaan was. Als in de stad Milaan. Hij wilde dierenarts worden. Echter in groep 8 scheen hij een andere pad op te zijn gegaan waarna we nooit meer iets van hem hoorden.
dank je wel manquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat mensen ook Milaan kunnen heten (dus niet Milan).
Goede anekdotequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool met een Joegoslaaf wiens tweede naam Milaan was. Als in de stad Milaan. Hij wilde dierenarts worden. Echter in groep 8 scheen hij een andere pad op te zijn gegaan waarna we nooit meer iets van hem hoorden.
quote:
Ik weet nog dat ten tijde van de oorlog in Srebrenica zijn land om dat stukje land vocht.quote:
TS begrijpt de dingen niet zo goed, vandaar dat hij die reeks niet heeft kunnen vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:51 schreef spleeh het volgende:
Voor deze klacht is een heel topicreeks aangemaakt.
Alleen deze baasquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Krijgt meer aandacht van de vrouwtjes dan de gemiddelde fokker
In deze dansvideo al van twee, dus klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Krijgt meer aandacht van de vrouwtjes dan de gemiddelde fokker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |