Ik geef haar toestemming om bepaalde dingen te delen met de CEO nadat ik weg ben en ik bied aan om dan nog langs te komen om dingen te verhelderen. Op die manier 'actie ondernemen'.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:58 schreef Molo het volgende:
Komt ze in actie als HR medewerker?
Als vertrouwenspersoon heeft ze die rol/plaats namelijk niet dus dat zou me bevreemden.
Sterkte met de onrust
Ah ok, niet meer voor jou maar voor mensen na je.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:02 schreef doenskie het volgende:
[..]
Ik geef haar toestemming om bepaalde dingen te delen met de CEO nadat ik weg ben en ik bied aan om dan nog langs te komen om dingen te verhelderen. Op die manier 'actie ondernemen'.
De onrust was afgelopen half jaar. Nu vlieg ik
Ja dat kan echt niet, die combi...quote:Op donderdag 8 december 2022 21:06 schreef Fe2O3 het volgende:
HR die ook vertrouwenspersoon is ... oh god
https://www.google.com/se(...)jf+ook+hr&aqs=chrome..69i57j33i160l2.4683j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Stop gewoon met graven, meld je ziek of werk je dagen nog met mimimal effort uit en hou het voor gezien joh.
Zo werkt het toch overal. Kijk naar de aanbiedingen voor nieuwe abonnees van bv Ziggo en KPN.quote:Op zondag 4 december 2022 12:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn budgetten om mensen aan te nemen hoger dan mensen houden. Totaal onlogisch als je daarmee opgebouwde kennis gewoon de deur uit jaagt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |