abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206998223
Gisteren uur gesproken met dame HR.
Alles op tafel gelegd. Zij is vertrouwenspersoon dus kon alles zeggen.

Ze was zeer geschrokken en wil actie ondernemen. Vooral van hoe er tegen mij gepraat was door manager en MD op een denigrerende toon met zinnen als 'je bent een klein mannetje' daar was ze niet blij mee. Ik heb gevraagd te wachten tot ik weg ben en wel aangeboden om dan nog langs te komen als dingen verhelderd moeten worden.

Vandaag meeting met haar erbij, manager en team maatje.

We krijgen gewoon onze bonus in lijn met wat in het contract staat.

Manager stond goed voor lul. Hij probeerde er er nog de draai aan te geven 'dat ik niet zo wantrouwend moest zijn'. Hier ging ik niet op in en bleef beleefd en rustig vragen waar het op stond. Poah wat stond hij voor lul, onbetaalbaar.

Ben benieuwd of er inderdaad een en ander aangepakt wordt nadat ik weg ben. Als ik kan helpen de corruptie daar tegen te gaan kom ik zeker nog langs.
  donderdag 8 december 2022 @ 19:58:03 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206998401
Komt ze in actie als HR medewerker?
Als vertrouwenspersoon heeft ze die rol/plaats namelijk niet dus dat zou me bevreemden.

Sterkte met de onrust
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206998502
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:58 schreef Molo het volgende:
Komt ze in actie als HR medewerker?
Als vertrouwenspersoon heeft ze die rol/plaats namelijk niet dus dat zou me bevreemden.

Sterkte met de onrust
Ik geef haar toestemming om bepaalde dingen te delen met de CEO nadat ik weg ben en ik bied aan om dan nog langs te komen om dingen te verhelderen. Op die manier 'actie ondernemen'.

De onrust was afgelopen half jaar. Nu vlieg ik :)
  donderdag 8 december 2022 @ 20:43:03 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206999228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 20:02 schreef doenskie het volgende:

[..]
Ik geef haar toestemming om bepaalde dingen te delen met de CEO nadat ik weg ben en ik bied aan om dan nog langs te komen om dingen te verhelderen. Op die manier 'actie ondernemen'.

De onrust was afgelopen half jaar. Nu vlieg ik :)
Ah ok, niet meer voor jou maar voor mensen na je.
Verwacht er niet teveel van, doorgaans loopt dit vrij snel dood ;)
  donderdag 8 december 2022 @ 21:06:55 #180
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_206999599
HR die ook vertrouwenspersoon is ... oh god :')

https://www.google.com/se(...)jf+ook+hr&aqs=chrome..69i57j33i160l2.4683j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Stop gewoon met graven, meld je ziek of werk je dagen nog met mimimal effort uit en hou het voor gezien joh.
Dum de dum
  donderdag 8 december 2022 @ 21:13:01 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206999694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:06 schreef Fe2O3 het volgende:
HR die ook vertrouwenspersoon is ... oh god :')

https://www.google.com/se(...)jf+ook+hr&aqs=chrome..69i57j33i160l2.4683j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Stop gewoon met graven, meld je ziek of werk je dagen nog met mimimal effort uit en hou het voor gezien joh.
Ja dat kan echt niet, die combi...
pi_207008466
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 12:26 schreef daNpy het volgende:

[..]
Blijkbaar zijn budgetten om mensen aan te nemen hoger dan mensen houden. Totaal onlogisch als je daarmee opgebouwde kennis gewoon de deur uit jaagt.
Zo werkt het toch overal. Kijk naar de aanbiedingen voor nieuwe abonnees van bv Ziggo en KPN.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')