abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205547491
Wat heb ik spijt als haren op mijn hoofd zeg van dat godverdommese premium account. Kreeg net een notificatie dat het op 8 augustus verloopt.

Het probleem op dit forum zijn de moderators. Als je iets post wat tegen hun politieke mening ingaat wordt het verwijderd en vaak wordt er een ban aangevraagd. De meeste admins zijn dan nog OK (Yvonne voor jou word ik hetero ) maar er zit ook een rotte appel tussen die me van het corona forum verbannen heeft.

En dan durven ze me een notificatie te sturen van _ wil je je premium account verlengen ? " Flikker toch op. :r ik zit momenteel lekker aan de mezze achtige hapjes in Griekenland daar besteed ik liever m'n geld aan. Ik hoop dat deze site wordt geDDOSt door de Russen.

Klacht : fok stuurt me een notificatie om mijn abbo te verlengen
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205547510
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 15:15 schreef sirdanilot het volgende:
Wat heb ik spijt als haren op mijn hoofd zeg van dat godverdommese premium account. Kreeg net een notificatie dat het op 8 augustus verloopt.

Het probleem op dit forum zijn de moderators. Als je iets post wat tegen hun politieke mening ingaat wordt het verwijderd en vaak wordt er een ban aangevraagd. De meeste admins zijn dan nog OK (Yvonne voor jou word ik hetero ) maar er zit ook een rotte appel tussen die me van het corona forum verbannen heeft.

En dan durven ze me een notificatie te sturen van _ wil je je premium account verlengen ? " Flikker toch op. :r ik zit momenteel lekker aan de mezze achtige hapjes in Griekenland daar besteed ik liever m'n geld aan. Ik hoop dat deze site wordt geDDOSt door de Russen.

ff quoten zodat het niet verloren gaat _O-

:') crewbash

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2022 15:17:41 ]
pi_205547512
Ik voel een bannetje aankomen

:W
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205547520
quote:

Kijk je wel uit? In Griekenland hebben ze ook Apenpokken.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Tettenkoning donderdag 4 augustus 2022 @ 15:18:27 #5
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205547528

*O*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 15:22:11 #6
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205547554
Je kunt je geld nog beter aan een huis besteden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205547565
quote:

Je bent hier in Griekenland? :o

Lekker weertje hè? Mykonos? :P Grapje natuurlijk. :) ^O^
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 15:23:43 #8
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205547567
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 15:16 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
ff quoten zodat het niet verloren gaat _O-

:') crewbash

[ afbeelding ]
Topic blijft open voor de backfire
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Tettenkoning donderdag 4 augustus 2022 @ 15:27:33 #9
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205547592
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 15:23 schreef Plompzakker het volgende:

Ik heb de zak vast klaargezet :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205547675
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 15:23 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Dank.
pi_205547690
Verzonnen topic
TS heeft een basic account
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Spellchecker donderdag 4 augustus 2022 @ 15:37:28 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205547694
quote:
17s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 15:17 schreef Speedfight het volgende:
Ik voel een bannetje aankomen

:W
:9~
pi_205547793
Het gaat tegen een andere politieke mening. De KKK heeft ook een andere politieke mening. Beetje haatdragend maargoed.
pi_205547865
Kreeg ook een reminder, wel een aantal. Nee thanks. Of een gewaardeerd lid moet me weer ff sponsoren :') Maar laat dat ook maar.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 16:00:10 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205547886
Hele terechte goedgeformuleerde opbouwende kritiek, hoop dat betreffende mods er wat mee doen. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205547896
Klaagbaak is bedoeld voor klachten in het hedendaags. Niet over FOK! (forum)

Als je klachten hebt van een moderator kan je naar het feedback topic gaan in desbetreffende forum. Meestal is hij sticky

Je kan ook mailen naar forum@fok.nl.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')