ff quoten zodat het niet verloren gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:15 schreef sirdanilot het volgende:
Wat heb ik spijt als haren op mijn hoofd zeg van dat godverdommese premium account. Kreeg net een notificatie dat het op 8 augustus verloopt.
Het probleem op dit forum zijn de moderators. Als je iets post wat tegen hun politieke mening ingaat wordt het verwijderd en vaak wordt er een ban aangevraagd. De meeste admins zijn dan nog OK (Yvonne voor jou word ik hetero ) maar er zit ook een rotte appel tussen die me van het corona forum verbannen heeft.
En dan durven ze me een notificatie te sturen van _ wil je je premium account verlengen ? " Flikker toch op.ik zit momenteel lekker aan de mezze achtige hapjes in Griekenland daar besteed ik liever m'n geld aan. Ik hoop dat deze site wordt geDDOSt door de Russen.
Klacht : fok stuurt me een notificatie om mijn abbo te verlengen
Kijk je wel uit? In Griekenland hebben ze ook Apenpokken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:15 schreef sirdanilot het volgende:
Wat heb ik spijt als haren op mijn hoofd zeg van dat godverdommese premium account. Kreeg net een notificatie dat het op 8 augustus verloopt.
Het probleem op dit forum zijn de moderators. Als je iets post wat tegen hun politieke mening ingaat wordt het verwijderd en vaak wordt er een ban aangevraagd. De meeste admins zijn dan nog OK (Yvonne voor jou word ik hetero ) maar er zit ook een rotte appel tussen die me van het corona forum verbannen heeft.
En dan durven ze me een notificatie te sturen van _ wil je je premium account verlengen ? " Flikker toch op.ik zit momenteel lekker aan de mezze achtige hapjes in Griekenland daar besteed ik liever m'n geld aan. Ik hoop dat deze site wordt geDDOSt door de Russen.
Je bent hier in Griekenland?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:15 schreef sirdanilot het volgende:
Topic blijft open voor de backfirequote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:16 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ff quoten zodat het niet verloren gaatcrewbash
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:23 schreef Plompzakker het volgende:
Topic blijft open voor de backfire
Dank.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Topic blijft open voor de backfire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |