In de bus ook. Zo irritant.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:27 schreef Selenophilia het volgende:
Dat doen ook jongere mensen. Gewoon in het openbaar iets luid afspelen. Ik irriteer mij daar ook aan, doe je oordopjes in gvd.
Asociale oude mensen ja
Ik was een keer op vakantie en zat bij een silence pool, komt er een of andere mongool met een sonos speaker muziek opzettenquote:
Dat is een trend zeker. Laatst 1 op de fiets met keiharde rapquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik was een keer op vakantie en zat bij een silence pool, komt er een of andere mongool met een sonos speaker muziek opzetten![]()
![]()
Waarom the fuck zou je naar een silence-pool gaan (bestaat ditquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik was een keer op vakantie en zat bij een silence pool, komt er een of andere mongool met een sonos speaker muziek opzetten![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:27 schreef Selenophilia het volgende:
Dat doen ook jongere mensen. Gewoon in het openbaar iets luid afspelen. Ik irriteer mij daar ook aan, doe je oordopjes in gvd.
Asociale oude mensen ja
Ja idd het was ook nog eens shitty autotune rapquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:39 schreef Vostok het volgende:
[..]
Dat is een trend zeker. Laatst 1 op de fiets met keiharde rap
Omdat ik soms ook gewoon een boek wil lezen zonder muziek op de achtergrond?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom the fuck zou je naar een silence-pool gaan (bestaat dit)
Ga dan thuis in de badkuip liggen aub
Ja maar, lees dat boek dan op je hotelkamer en vibe mee met die autotunerap terwijl je met je beentjes in het water hangt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:45 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Omdat ik soms ook gewoon een boek wil lezen zonder muziek op de achtergrond?
Uh nee, ik hou van reizen.
Walk with me in Hell broerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:46 schreef Questular het volgende:
Niet voor de Lidl zitten met je Harmon Kardon go play en naar Lamb of God luisteren terwijl je blikjes energydrink naar binnen giet.
Ben je wel een beetje laat me nu, we hebben zijn sonos in het zwembad geflikkerd en hem met z’n allen doodgetrapt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja maar, lees dat boek dan op je hotelkamer en vibe mee met die autotunerap terwijl je met je beentjes in het water hangt.
Sonos is waterdicht, en er zijn gevallen van wederopstanding na de dood, dus het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:52 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje laat me nu, we hebben zijn sonos in het zwembad geflikkerd en hem met z’n allen doodgetrapt.
Wat vind je er van als ze voor de trein worden opgehangen?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo’n fan van dat gehang maar het is nog altijd beter dan voor een trein springen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:50 schreef Hallmark het volgende:
Wat vind je er van als ze voor de trein worden opgehangen?
Telefoon of speaker op de grond gooien en er op springen! Zal ze leren, je moet geen medelijden hebben!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:27 schreef Selenophilia het volgende:
Asociale oude mensen ja
Ik maak altijd het gebaar alsof ik de volumeknop zachter zet terwijl ik ze aankijk. Als het doorsnee Nederlanders zijn werkt dat wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |