In de bijbaantijd was er een meid die zo wat extra's verdiende. Je mocht alleen in het gat/goever. In de poes mocht je niet want dat was alleen voor haar man.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:59 schreef knakworst3d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen dames dit? Dan heb je toch geen eigenwaarde als je je in je reet laat nemen om vervolgens weer de vermoorde onschuld te spelen op kantoor of op school?
Niet normaal.
Klacht: wijven die zich in de reet laten nemen
Wou zeggen.... Toen ik laatst zijn ma anaal pakte kreeg ze gevoel voor me. Maar ik snap dat wel.quote:
TS heeft een anale obsessie, gister zijn andere kloon ook al dat hij in zijn reet geneukt wilde wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:49 schreef Nine. het volgende:
@:ts is gewoon jaloers dat niemand hem keihard in z'n poepert neemt
Moest dat geen 5 eurocent zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:27 schreef schommelstoel het volgende:
TS heeft zichzelf anaal laten nemen achter het station, voor 5 euro.
En nu schaamt hij zich.
Grappig deed dit weekend hetzelfde bij haarquote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:49 schreef HulkHeld het volgende:
Is helemaal niet klachtwaardig hoor.. van het weekend was ik mijn vriendin aan het beffen en op het moment dat ze bijna kwam even een vingertje naar binnen, schijnt heel intens te zijn.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:34 schreef VarkensHart het volgende:
Grappig deed dit weekend hetzelfde bij haar
Zelf ook je zaad gedoneerd? Zo'n dingen zou ik zeker gedaan hebben in de bijbaantijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
In de bijbaantijd was er een meid die zo wat extra's verdiende. Je mocht alleen in het gat/goever. In de poes mocht je niet want dat was alleen voor haar man.
Nee, als leidinggevende kan ik dat niet doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 05:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zelf ook je zaad gedoneerd? Zo'n dingen zou ik zeker gedaan hebben in de bijbaantijd.
Altijd wel leuk om zo'n chick voor een stuiver te gaan batsen omdat ze iets wil verdienen maar vooral ook omdat het gewoon het klassieke normale meisje is en niet de hoer van achter het raam.
Deze opmerking is echt een klacht waard.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:47 schreef Regilio_ het volgende:
Daarbij is een vrouw anaal nemen ontzettend inclusief: het is niet gender based, zoals TS zelf ook reeds heeft gedemonstreerd door zichzelf in zijn reet te laten nemen.
Misschien moest ze hard persen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, als leidinggevende kan ik dat niet doen.
En dat was bij deze meid maar goed ook: ze deed een keer het toilet open en kwam met een rood hoofd + een rioollucht eruit. Haar stront stonk naar rioollucht. Dat weerhield heel veel van die vakkenvullers om haar nog te vullen.
Hap hapquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Deze opmerking is echt een klacht waard.
Niet gender basedEcht serieus wat een kansloze woke opmerking.
Dat zou kunnen. Ik vind zelf dat de vrouw altijd rein moet zijn als je met haar wilt spelen. En dan schoon in alle gaten. Datzelfde moet de man ook zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |