Goed idee. Nu nog een kroeg vindenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon iemand meenemen uit de kroeg
En dan iemand vinden in said kroegquote:
Jeetje je maakt het nu w heel ingewikkeldquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Ik kijk wel toequote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Misschien bedoelt ze een leuke kroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woon je een gehucht waar zelfs geen kroeg meer is?
De hoge nood bij jou of het feit dat ik gewoon goed voorbereid ben?quote:
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal doorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
O.o een andere veel jongere vrouw in de sc. Bedreiging hoor
Ontkenningsfasequote:Op zondag 7 augustus 2022 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal door
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik hoef die mannen niet te neuken nogmaals. Jullie mogen ze hoor
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoor
Uiteraardquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.quote:
Arm kindquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.
Nou nou nou, korreltje zout en zoquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maarquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Yes zal ik meteen doenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |