Ik heb het zojuist op moeten zoeken wie wie is. Sommige mensen kennen die 2 niet, daar is niets cliché aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Nooit problemen gehad om ze uit elkaar te houden, zo'n vermoeiend cliché is dat altijd.
Huh wat? Is hij niet monogaam? Dat verhaal over die therapie vond ik ook wel echt gelul ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hij lijkt mij ook niet leuk. Teveel rare vibes om hem heen. En daarna dat hele gedoe met dat hij niet van zijn dochtertje kon houden en daarom in therapie moest, en nu weer met zijn mancave waarin hij allerlei vrouwen afwerkt, yikes.
Snap dat gezeik op die Volendammers ook nooit zo. Vind het juist wel authentiek.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nick is wel een prima zanger, alleen af en toe een beetje zeikmuziek ach. Ook wel een stuk sympathieker dan Simon en natuurlijk een uitstekend schaker.
Er is veel erger gemaakt, maar omdat het uit Volendam komt en in het Nederlands is wordt iedereen meteen crystal mad.
Voor lieden als BZN, Jan en Monique Smit is de dempknop op zich wel uitgevonden.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap dat gezeik op die Volendammers ook nooit zo. Vind het juist wel authentiek.
Jan kan ik eerlijk gezegd nog best goed hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor lieden als BZN, Jan en Monique Smit is de dempknop op zich wel uitgevonden.
Maar Nick en Simon klinken op een paar uitzonderingen na totaal niet als de standaard palingsound.
Niet weten dat het uit elkaar gaan van Nick & Simon een coverup is van de main stream media om de aandacht van de oorlog in Oekraine af te leidenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het Oekraïne topic zouden ze moeten sluiten zodat er meer aandacht is voor de echt belangrijke zaken zoals dit.
Eens. Jan en Monique vind ik ook heel leuk in 2 kleine kleutertjes (filmpjes en liedjes voor de allerkleinsten).quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jan kan ik eerlijk gezegd nog best goed hebben.Vind het ook wel leuk dat hij zo betrokken is bij het voetbal en geen domme jongen. En dat eigen taaltje is ook best leuk.
Ja hoor en 9/11 was een coverup van dat Bush zijn grote teen had gestoten. Deze coverup zou volkomen uit balans zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet weten dat het uit elkaar gaan van Nick & Simon een coverup is van de main stream media om de aandacht van de oorlog in Oekraine af te leiden_!
Dat zou best kunnen. Bush zou behoorlijk gevloekt hebben na het stoten van zijn teen. Als dat uitgelekt was....quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja hoor en 9/11 was een coverup van dat Bush zijn grote teen had gestoten. Deze coverup zou volkomen uit balans zijn.
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Bush zou behoorlijk gevloekt hebben na het stoten van zijn teen. Als dat uitgelekt was....
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er apart subforum voor Nick & Simon moeten komen.
@:Danny @:Yvonne
Ja want met al die Engelstalige eenheidsworst schieten we veel op.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Nick gaat doen. Als hij het Nederlandstalige laat varen denk ik dat er best wat moois kan komen.
Reünieconcerten in 3, 2, 1 jaar...quote:Nick & Simon stoppen als muziekduo
Nick Schilder en Simon Keizer stoppen
komend voorjaar na zeventien jaar als
muzikale duo Nick & Simon.Er moet zo
meer ruimte moeten komen voor de
"individuele creativiteit" en de "al
langer gekoesterde solo-aspiraties",zo
melden ze op hun website.
Er gingen al langer geruchten over een
mogelijke breuk.Zo zouden ze nauwelijks
interactie hebben op tv,los van elkaar
naar optredens gaan en vooral met hun